Z1000 - Z750 - Z750 plaza deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maargoed...PC geinstalled. Juiste map zat er al in, dus hoefde weinig meer te doen dan alleen aansluiten.

Hop, tank er terug op, zadel terug en duoseat terug en gaan met die banaan!!

Even rustig stukje industrieterein opgezocht en paar keer heen en weer geknalt. En jahoor! Merkbaar verschil!! Oppakken gaat een stuk sneller, ik had niet verwacht dat het alleen al door dat ding erin te bouwen zoveel zou schelen. Toppie aankoop dus!!

Werd alleen nog wel even spannend toen ik na een stukje "stunten" ineens stilviel en de Z niet meer aan de gang kreeg. Als het dan plotseling naar bezine begint te ruiken krijg je het toch even warm. (nog warmer ja!) Zeker toen ik naar beneden keek en daadwerkelijk een fontein van benzine over m'n Z-edje zag stromen!!! Lekker sissen op een gloeiend heet blok en uitlaten, dus ik maar heel snel contact uitgezet en even paar meter afstand genomen.
Na seconde of 5 stopte het stromen van de bezine en toen meeste verdampt was maar eens even van dichtbij gaan kijken. Wat bleek...benzineslang niet goed vast gezet. Deze zit met een "klik" mechanisme vast namelijk. Zorg er dus voor als je je tank er een keer afhaalt je bij het terugbouwen die slang er GOED opzet!!!

Lang leve het gereedschapsetje in de duoseat, want anders had ik mooi stil gestaan daar. Moest de tank terplaatse namelijk loshalen om de slang er opnieuw op te zetten...

Daarna nog uurtje gereden, prima!!! Niets te warm!!! Zolang je maar beetje vaart houdt! ;)

Vraagje:

Jij hebt je uitlaten toch veranderd ?

In principe zou je dan de (standaard) map voor de standaard uitlaten
niet meer kunnen gebruiken, toch ?
Zat er ook over na te denken om een PC aan te schaffen.
Ik heb m'n uitlaten ook met de zaag "bewerkt" . . . . :+

Welke map moet je dan gebruiken? Is er überhaupt een map
voor aangepaste standaarduitlaten? haha !!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan