Z1000-Z750-Z750S meeting place 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
yes....tenk joe

klasiekertje.. :} :} :}

full
 
ik ga maffen :Z

tot morgen...en droom ze ...van mooi weer....mooie wegen...mooie Zedjes...en mooie ritjes op je Zedje

:z :z :z
 
weet iemand of de LASER X-treme uitlaten gemaakt worden voor de Z750 ?? (de uitvoering met 2 uitlaten)

zoals deze
Bikes_News_YAM_FZS600_04_TR.jpg


de optie met 4 pijpjes had ik zo toch mooier gevonden

Bikes_News_YAM_FZS600_04_TA.jpg


voor de z bieden ze hem zo aan

Bikes_News_Kaw_Z750_B.jpg


ps: er moet ook nog ergens een plaatje zijn van een geheel zwarte yoshimura uitlaat (ik kan hem in geen 1 van de vorige 4 topics terug vinden)

geweldige spiegels dit trouwens
popup_z10003.jpg
 
Laatst bewerkt:

goedemorgen.

(tering ff weekendje niet achter internet gezeten. stukkie bij te lezen zeg?

@BartZ1000 Mijn zed is ook niet echt veel aan gemodificeerd hoor ivm hetzelfde "probleem". Maar laten we eerlijk zijn een Z is toch eigenlijk al nagenoeg af *D (heerlijk die blikken van afgunst bij verkeerslichten. Ben ik nu een Poser :+ )

enne uitlaat heeft ze aandacht. Hij ligt bij de persoon die het meeste werk eraan gaat verrichten alleen gaat ie binnenkort op Wintersport duZ moet ik nog ff wachten
 
Laatst bewerkt:
goedemorgen.

(tering ff weekendje niet achter internet gezeten. stukkie bij te lezen zeg?

@BartZ1000 Mijn zed is ook niet echt veel aan gemodificeerd hoor ivm hetzelfde "probleem". Maar laten we eerlijk zijn een Z is toch eigenlijk al nagenoeg af *D (heerlijk die blikken van afgunst bij verkeerslichten. Ben ik nu een Poser :+ )

enne uitlaat heeft ze aandacht. Hij ligt bij de persoon die het meeste werk eraan gaat verrichten alleen gaat ie binnenkort op Wintersport duZ moet ik nog ff wachten


Goede morgen,

komt helemaal goed, ook met de modificatie's momenteel andere zaken aan het hoofd. Meschien de volgende winter dat de Z-et meer aandacht krijgt.
 
even voorstellen,

Bart is da naam, 35 jaar (fisiek) 18 (mentaal) :+ .
Ik woon in het mooie braband net onder Eindhoven
in het bezit van deze mooie rode Z1000.

modificaties:
carter dekselkapjes
spiegels

Bijlage: DSCF0678.jpg
 
[me]Jessy is hier algemeen bekend, dus voorstellen hoeft niet :+
[/me]


En dis m'n Zedje :}

full
 
goedemorgen.

heerlijk die blikken van afgunst bij verkeerslichten. Ben ik nu een Poser :+
[Drphil modus]
Nee ...gewoon een trotse eigenaar...een poser rijdt er niet mee...die loopt er mee naar een terras en zet m daar neer....naar mijn mening kan jij er(on)behoorlijk mee rijden O-) [Drphil modus uit]

;)
 
OKEE, OKEE! wat aardig dat jullie mijn modificaties willen zien, en dan nog wel de mods van mijn Zed... ;) :o

full


en wat is er allemaal veranderd:

dubbellicht (zie http://www.mamut.com/dubbellicht)
ruitje
stuurspiegels
seatcover
kentekenplaathouder
knippers voor- en achter
tankpad (die kent iedereen wel...)
crashpads (niet te zien op de foto...)

en wat wordt er nog veranderd:
2 esthetische zaken, die jullie op 20 maart kunnen aanschouwen ! (dat blijft dus een geheim...)
 
OKEE, OKEE! wat aardig dat jullie mijn modificaties willen zien, en dan nog wel de mods van mijn Zed... ;) :o

(Afbeelding)

en wat is er allemaal veranderd:

dubbellicht (zie http://www.mamut.com/dubbellicht)
ruitje
stuurspiegels
seatcover
kentekenplaathouder
knippers voor- en achter
tankpad (die kent iedereen wel...)
crashpads (niet te zien op de foto...)

en wat wordt er nog veranderd:
2 esthetische zaken, die jullie op 20 maart kunnen aanschouwen ! (dat blijft dus een geheim...)

hé leuk een spelletje, raad de nieuwe modificatie van Fulleke

ik eerst:

-windjammerkuip
-nieuwe tankpad :P ........................... ;)



ik hoor/zie het na 20 maart wel B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan