Z1000 - Z750 - Z750S meeting place 9

hoeveel delen volgen er nog dit jaar?

  • weet niet

    Stemmen: 0 0,0%
  • boeit me niet

    Stemmen: 5 27,8%
  • kan niet genoeg zijn

    Stemmen: 2 11,1%
  • als er maar piccies in staan

    Stemmen: 1 5,6%
  • Totdat de nieuwe Z uitkomt

    Stemmen: 2 11,1%
  • lees ze toch niet

    Stemmen: 1 5,6%
  • kan niet lezen kijk alleen plaatjes

    Stemmen: 2 11,1%
  • te weinig

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal aantal stemmers
    18
Status
Niet open voor verdere reacties.
U heeft lef.
Daar zou ik geen meter meer op durven rijden :N
full
 
Ik dacht vanochtend al dat het een behoorlijk lange trip voor jullie zou worden, en dat jullie beter eerder hadden kunnen vertrekken.

Jammer dat ik jullie heb gemist, ik verwachte jullie in Durgerdam om plm. 13.30, dus was ik daar van 13.15 tot 13.45, daarna moest ik weer onderweg, want het was te warm om te blijven zitten!

Was inderdaad wel erg druk daar! :( ...maar eerlijk gezegd had ik 't nog drukker verwacht.

Wij waren daar volgens mij wat later... maar weet het niet meer heel zeker...

En ach ja... nu maar wat later eten... ;)
 
wat was t warm vandaag in t leer....

co4894680_2ejpg.jpg


ben vandaag met de tl boys op stap geweest :] :] :] :]

veel wheelys gezien :} :} :} ...heb t ook op film vastgelegd om nog even na te kunnen genieten :P
 
Trouwens wel lache van de F1... wat een sof weer van Michelen... _O- _O-

bij F1 ben ik wel van de rode kant... O-)
Sloeg nergens op!!!.......Zelfs Ad kwam weer terug op het forum!!






Over Michelin gesproken: Ik heb eerder gemeld dat de Bridgestone BT014 erg snel sleet, maar moet dat nu ook zeggen over de Michelin Pilot Power: nu 4684 km gereden, en ook al aan z'n laatste 2mm toe :(
 
Over Michelin gesproken: Ik heb eerder gemeld dat de Bridgestone BT014 erg snel sleet, maar moet dat nu ook zeggen over de Michelin Pilot Power: nu 4684 km gereden, en ook al aan z'n laatste 2mm toe :(


De BT014 die ik daarnet toonde heeft +/- 6000km op de teller gebracht ;(
 
De BT014 die ik daarnet toonde heeft +/- 6000km op de teller gebracht ;(
Volgens mij als je een 'beetje' sportief rijdt dan is 6000km zo'n beetje het gemiddelde.... De BT012 (origineel z1000) was bij de 6000km ook versleten.
Dus...iedere 6000km nieuw bandje $$$

:)

Je kan er ook een BT020 opleggen en net als Ad rijden. Dan red je de 30k wel met 1 setje banden :P

Of je rijdt net als mij dan redt je de 6000k precies en heb je geen nieuwe banden meer nodig :X
 
Bij mij haalde hij ook niet meer dan 5000km (eerlijkheid gebied me te zeggen dat-ie er bij mij eerder af gaat, dus toch wel voordat de draad er doorheen komt)!

Hij was vorige week al aan vervanging toe hoor. Executie was gewoon een week uitgesteld. Maar 'k had er geen idee van dat ik 't dit weekend zo bont ging maken... 8-)
 
L :+ L


[me]Dweezy denkt trouwens dat je geen ongelukje moet krijgen met die band.... Zal de verzekeraar leuk vinden en jij niet :N [/me]


Denk 'k ook. Was heel blij thuis te zijn. Deze ochtend zag hij er nog vrij goed uit, maar een kleine 600km laten toch hun sporen na...
 
Volgens mij als je een 'beetje' sportief rijdt dan is 6000km zo'n beetje het gemiddelde.... De BT012 (origineel z1000) was bij de 6000km ook versleten.
Dus...iedere 6000km nieuw bandje $$$

:)

Je kan er ook een BT020 opleggen en net als Ad rijden. Dan red je de 30k wel met 1 setje banden :P

Of je rijdt net als mij dan redt je de 6000k precies en heb je geen nieuwe banden meer nodig :X

@AD:hij bedoelt het waarschijnlijk niet zo slecht, het komt op schrift gewoon een beetje rot over! :)



Moet ik 'm van de week dan ook in de prak rijden!? :? ......nee laat maar: Ik hoef geen weken achtereen met een snee tussen m'n benen te lopen!! :+
 
@AD:hij bedoelt het waarschijnlijk niet zo slecht, het komt op schrift gewoon een beetje rot over! :)



Moet ik 'm van de week dan ook in de prak rijden!? :? ......nee laat maar: Ik hoef geen weken achtereen met een snee tussen m'n benen te lopen!! :+
Niet?

Jij bent toch wel van de 'sneeën'?

:P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan