Z1000 - Z750 - Z750S Meeting Plaza 36

Stramme Maxen Festival by MuiZ

  • 30 september

    Stemmen: 5 71,4%
  • 14 oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21 oktober

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
zo ik ben ook weer n deeltje 36 aanwezig.

en een plaatje uit de ouwedoos

full




full



plaatje van de ardennerrit van 2006

editie 2007 ga ik jammer genoeg niet meemaken. '(
 
*D
Je hoort me nog net ff opschakelen, maar eigenlijk moet k 2 tandjes groter van achter pakken denk ik, meestal heb ik net niet genoeg power om hem op het achterwiel te houden met overschakelen....maja ligt niet aan de motor maar aan mezelf natuurlijk, als ik hem net wat hoger houd kan het makkelijk maar ben altijd beetje bang om hem echt hoog te zetten en dan te schakelen, maar we blijven oefenen! :]

Toch al knap! :p ontkoppel jij ff en gas bijgeven? Laat je je koppeling dan volledig schieten of is dat nog aanvoelen? :p
 
FF zwaaien in het nieuwe partje *D *D *D


Voor wie moet girlie nog nieuwe piccies posten O-) O-) O-)

zwizz ??


en nog wel een paar denk ik.

morgen gaat een maatje van mij een nieuwe 750 halen ik heb hem met het Z-virus besmet.


oh ja en de kleur is grijs. })
 
Avond allen. Welkom in dit nieuwe deel van de avonturen van de Z-etters.

Benieuwd of het nu allemaal eens een keer wat serieuzer gaat worden.
Modjes zitten er op. Nu nog de foto's .... :9~
 
vandaag mijn zetje naar de dealer gebracht.
hij moest een grote beurt hebben.
ook moeten ze even de cilinderkop nakijken.
tijdens de vakantie kwam ik er achter dat ie tussen de cillinder en de kop olie zweet.
misschien komt het ook nog bij de spanner vandaan die achter op de cillider zit.
ik wacht iig met spanning af waar het nu precies vandaan komt.
 
En achter.....(ja ik weet het, ik moet nog aan de poets voor de vakantie....)

Pieps; net op tijd, want de andere schijven waren echt ruim onder de minimum dikte!

full
 
vandaag mijn zetje naar de dealer gebracht.
hij moest een grote beurt hebben.
ook moeten ze even de cilinderkop nakijken.
tijdens de vakantie kwam ik er achter dat ie tussen de cillinder en de kop olie zweet.
misschien komt het ook nog bij de spanner vandaan die achter op de cillider zit.
ik wacht iig met spanning af waar het nu precies vandaan komt.


dat krijg je hè, met dat kleurswitchen




:N



:+
 
vandaag mijn zetje naar de dealer gebracht.
hij moest een grote beurt hebben.
ook moeten ze even de cilinderkop nakijken.
tijdens de vakantie kwam ik er achter dat ie tussen de cillinder en de kop olie zweet.
misschien komt het ook nog bij de spanner vandaan die achter op de cillider zit.
ik wacht iig met spanning af waar het nu precies vandaan komt.
Is het echt olie en geen koelvloeistof?
Als je koppakking lek is kun je dat soms zien in het koelvloeistofreservoir. Daar drijft dan olie bovenop. Is de lekkage erger dan kan het zelfs zo zijn dat je in het reservoir geborrel ziet als je gas geeft.

Maar je olieniveau is niet ineens fors gezakt?
 
dank u , dank u, dank ustuur 80
rem en koppelingshendels 81.5
originele spiegels 84

hopende u voldoende tot dienst te zijn geweest, uwe majesteit, verblijf ik
Bij mij past hij ook niet recht door de schuurdeur (als hij open is), maar met een beetje handig stuurwerk, bijv. eerst linkerkant dan draaien en vervolgens de rechterkant van het stuur, zo past het bij mij met gemak.
Mocht dat bij jou niet gaan, dan is er nog maar 1 oplossing: De Z kopen en daarna je schuur verbouwen!

Toch al knap! :p ontkoppel jij ff en gas bijgeven? Laat je je koppeling dan volledig schieten of is dat nog aanvoelen? :p
Daar ben ik ook wel benieuwd naar...
Probeer hem zelf ook goed op het achterwiel te zetten, maar weet niet wat de beste/fijnste/makkelijkste manier is. Ben een beetje bang dat ik met een verkeerde manier de koppeling ofzo sloop.
 
Is het echt olie en geen koelvloeistof?
Als je koppakking lek is kun je dat soms zien in het koelvloeistofreservoir. Daar drijft dan olie bovenop. Is de lekkage erger dan kan het zelfs zo zijn dat je in het reservoir geborrel ziet als je gas geeft.

Maar je olieniveau is niet ineens fors gezakt?
nee dolie zakt prakties niet.
maar er wordt nu naar gekeken,
olie of koelvloeistof maakt me niet uit.
het moet gewoon opgelost worden.
het zetje is nog geen jaar oud dus waarschijnlijk gewoon garantie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan