Z1000 - Z750 - Z750S Meeting Plaza 36

Stramme Maxen Festival by MuiZ

  • 30 september

    Stemmen: 5 71,4%
  • 14 oktober

    Stemmen: 0 0,0%
  • 21 oktober

    Stemmen: 2 28,6%

  • Totaal aantal stemmers
    7
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ fftzz om 09:00 in Veldhoven hoorde ik07:45 wegrijden benzinepomp HI ambacht (je weet wel bij de mac) of 08:00] trof geen mail aan, en ziet toevallig je bericht

Doe maar 7:45 heb ik wat meer tijd voor een peukie ;)

Had toch mail gestuurd, maar schijnt wel vaker in spamboxen terecht te komen -O-

P.S. Welk tankstation ben daar niet zo bekend :?
 
Laatst bewerkt:
nee dolie zakt prakties niet.
maar er wordt nu naar gekeken,
olie of koelvloeistof maakt me niet uit.
het moet gewoon opgelost worden.
het zetje is nog geen jaar oud dus waarschijnlijk gewoon garantie.


Zit standaard toch 2 jaar garantie op, mag volgens mij dus geen probleem zijn.

P.S. Ging je Zondag nog mee :?
 
Ook maar effe een plaatje posten , maar dan van een nieuwe doos

full



:+
 
nee dolie zakt prakties niet.
maar er wordt nu naar gekeken,
olie of koelvloeistof maakt me niet uit.
het moet gewoon opgelost worden.
het zetje is nog geen jaar oud dus waarschijnlijk gewoon garantie.

Zeker is het dan garantie, we hebben toch 2 jaar volledige garantie!

full
 
Laatst bewerkt:
Mensen, de kawa begint al los te komen. ( 3500 km. ) Vandaag het voorwiel los in de 2e versnelling op een klein hobbeltje bij vol acc. :Y

Weet iemand op er een turbo kit is voor de 750? Wil deze winter wat extra pk's gaan organiseren. Zal er wel bruut uitzien denk ik. O-)

Of heeft iemand een beter idee? :?
 
Laatst bewerkt:
Mensen, de kawa begint al los te komen. ( 3500 km. ) Vandaag het voorwiel los in de 2e versnelling op een klein hobbeltje bij vol acc. :Y

Weet iemand op er een turbo kit is voor de 750? Wil deze winter wat extra pk's gaan organiseren. Zal er wel bruut uitzien denk ik. O-)

Of heeft iemand een beter idee? :?
Heb het wel op een 1000 gezien dus zal het ook wel met een 750 lukken. :Y
Je zal het denk ik alleen wel zelf moeten bouwen want nog nooit gehoord voor kant en klare turbokits voor de Zedjes. -O-

full
 
@ fftzz

uhhhh nee. Het is het eerste benzinestation na de van Brienenoordbrug en aansluiting A15 op A16. Volgens mij een Shell/Texaco met een MAC donalds restaurant. Afslag Hendrik Ido Ambacht

Bij de weg, als ik er aan denk, mail ik vanavond je mijn 06 nr... altijd handig mocht er iets onverhoopt tussenkomen.

(bokkie, heb ik het zo goed verwoord? Ja toch?)
 
FF zwaaien in het nieuwe partje *D *D *D


Voor wie moet girlie nog nieuwe piccies posten O-) O-) O-)

Van mij, maar ik wacht ff op me nieuwe pijpie... ;)

oja Kawasutra, je vrouwtje heeft me nu ook aan een mooie groenen Kawa regenoverall geholpen *D (alleen wat een kl*te broekpijpritsen... :X )
 
Laatst bewerkt:
Mogguh!! Nieuw deeltje alweer *O*

Voor het vorige deeltje: @Straycat > Bedankt nog voor het moderatoren van het vorige deel :}

@Girlie: Alvast bedankt voor het moderatoren van dit nieuwe deel :}


FF Piccies zoeken......


pom pom pom die pom
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er trouwens ook achter gekomen waarom ik dit seizoen last krijg van kramp in mijn onderarmen tijdens het rijden... Ik dacht dat het aan het nieuwe stuur lag. Is deels wel de oorzaak, MAAR eigenlijk staan mijn koppelings- en remhendel te hoog |(

Daardoor moet ik mn polsen te veel draaien en krijg ik last -O-

Dusssss verstellen maar. Had ik eerder kunnen bedenken :X
 
Ik ben er trouwens ook achter gekomen waarom ik dit seizoen last krijg van kramp in mijn onderarmen tijdens het rijden... Ik dacht dat het aan het nieuwe stuur lag. Is deels wel de oorzaak, MAAR eigenlijk staan mijn koppelings- en remhendel te hoog |(

Daardoor moet ik mn polsen te veel draaien en krijg ik last -O-

Dusssss verstellen maar. Had ik eerder kunnen bedenken :X

Dus nu heb je ondertussen van die popeye onderamen? :+
 
En was de aanwezigheid aan u gericht?


O-)

hij reed achter me aan... ik stopte bij een vriend, die is vandaag 1,5 maand naar Frankrijk.
loopt naar me toe, maar ziet vervolgens 2 auto's op de stoep staan, dat vond hij belangrijker :+ *D
 
@ fftzz

uhhhh nee. Het is het eerste benzinestation na de van Brienenoordbrug en aansluiting A15 op A16. Volgens mij een Shell/Texaco met een MAC donalds restaurant. Afslag Hendrik Ido Ambacht

Bij de weg, als ik er aan denk, mail ik vanavond je mijn 06 nr... altijd handig mocht er iets onverhoopt tussenkomen.

(bokkie, heb ik het zo goed verwoord? Ja toch?)


Ben het spoor nog even bijster, of je moet deze bedoelen

full


Heb voor de zekerheid ook maar effe een mail met 06 verstuurd
 
Ben het spoor nog even bijster, of je moet deze bedoelen

[afbeelding]

Heb voor de zekerheid ook maar effe een mail met 06 verstuurd


:N :N :N in feite verlaat je de snelweg A16 helemaal niet A16.Richting breda (afslag HI Ambacht eraf en dan heb je een benzinestation en een AC/Mac donalds. Wij staan naast de benzinepomp (er is daar volgens mij zelfs een loopbrug over de A16)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan