Z1000-Z750-Z750S Meeting plaza 38

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi dit heb ik ook gehad, die imbus bouten zitten ongeloofelijk goed vast en toen brak mijn inbussleutel af bij het kopje en kreeg het kopje dus niet meer uit de bout ik heb mijn hele voorkant uit elkaar gehaalt en toen met een grip tang de onderkant van de desbetrefende bout beetje gangbaar gemaakt en toen met veel tobbe hem los en eruit gekregen, misschien een tip voor jouw???

uhms.... ja 1 van de imbus bouten voor het los maken van het dashboard is doorgedraaid ( nogsteeds )
 
Hoi dit heb ik ook gehad, die imbus bouten zitten ongeloofelijk goed vast en toen brak mijn inbussleutel af bij het kopje en kreeg het kopje dus niet meer uit de bout ik heb mijn hele voorkant uit elkaar gehaalt en toen met een grip tang de onderkant van de desbetrefende bout beetje gangbaar gemaakt en toen met veel tobbe hem los en eruit gekregen, misschien een tip voor jouw???



thanks, maar ik ga eerdaags ff langs de dealer... die hebben hier elke dag mee te maken
 
ga even naar de kroeg toe,voetballen kijken.
feel free to open up Plaza nr 39
:P
 
Hoi Zetters en Zetta's *:)

Long time no see. Maar ik was jullie nog niet vergeten hoor :N
Erg druk geweest op t werk, laat thuis, wel een vakantietje nog tussendoor en nu weer 2 weken vrij *O* Dus ik zal hier weer wat komen rondneuzen.

Hoe ist hier? Sjeezus, ik moet weer even wat bijlezen denk ik -O-

Ik wilde in ieder geval ook even het volgende doen aan ALLE zetters, zetta's, niet zetters, dissidenten en aanhang:

full


*:)
 
Laatst bewerkt:
Oh ja, morgen maar weer even wat skien :P
Ik heb vorige week nog tijdens mijn schaatstrip naar Inzell ook nog wel een dagje geskied in Kitzbühel, maar het wordt weer tijd voor de zwitserse sneeuw *O*
 
Oh ja, morgen maar weer even wat skien :P
Ik heb vorige week nog tijdens mijn schaatstrip naar Inzell ook nog wel een dagje geskied in Kitzbühel, maar het wordt weer tijd voor de zwitserse sneeuw *O*
voor jullie natuurlijk ook fijne feestdagen en een gezond 2008. :Y

voor schaatsen hief je niet naar inzell hoor. :N
dat kan/kon hier namelijk ook. :Y
en wel op natuurijs. *O* *O*

tja voor het skiën moet je helaas wel naar de alpen.
of je moet van die indoor baantjes houden.
nu kan ik me ook vervelender plekken voorstellen als kitzbühel.
maar als ik daarin dat gebied ga skiën zit ik in een ander dorp.
wat wel tot het zelfde gebied behoort'sinds 2 of 3 jaar.

naar zwitserland om te skiën wil ik ook nog eens doen. :Y
ben 2x in zwitserland geweest om te skién en dat was wel voor herhaling vatbaar. :Y
 
voor jullie natuurlijk ook fijne feestdagen en een gezond 2008. :Y

voor schaatsen hief je niet naar inzell hoor. :N
dat kan/kon hier namelijk ook. :Y
en wel op natuurijs. *O* *O*

tja voor het skiën moet je helaas wel naar de alpen.
of je moet van die indoor baantjes houden.
nu kan ik me ook vervelender plekken voorstellen als kitzbühel.
maar als ik daarin dat gebied ga skiën zit ik in een ander dorp.
wat wel tot het zelfde gebied behoort'sinds 2 of 3 jaar.

naar zwitserland om te skiën wil ik ook nog eens doen. :Y
ben 2x in zwitserland geweest om te skién en dat was wel voor herhaling vatbaar. :Y

Ik zag het gisteren op TV dat er her en der geschaatst kon worden... het ging wel kriebelen hoor :Y

Tsja, Kitzbühel was maar een uurtje rijden van Inzell. Maar de Hanekamm pistes waar wij hebben geskied zijn ook niet mijn ding. De zwarte pistes heb ik dan niet gehad maar rood is niet veel daar. Het andere dorp zag er qua pistes wel belovender uit inderdaad :Y

Ik ken eerlijk gezegd in zwitserland ook niet alle gebieden. Davos was wel mooi om te skien, ik ben een keer in Zermatt geweest. Dat was geweldig, mooie brede pistes. Verder de kleinere gebieden hier in de buurt.

Maar de winter is dit jaar in ieder gevaal veel beter begonnen dan vorig jaar *O*
 
Ik zag het gisteren op TV dat er her en der geschaatst kon worden... het ging wel kriebelen hoor :Y

Tsja, Kitzbühel was maar een uurtje rijden van Inzell. Maar de Hanekamm pistes waar wij hebben geskied zijn ook niet mijn ding. De zwarte pistes heb ik dan niet gehad maar rood is niet veel daar. Het andere dorp zag er qua pistes wel belovender uit inderdaad :Y

Ik ken eerlijk gezegd in zwitserland ook niet alle gebieden. Davos was wel mooi om te skien, ik ben een keer in Zermatt geweest. Dat was geweldig, mooie brede pistes. Verder de kleinere gebieden hier in de buurt.

Maar de winter is dit jaar in ieder gevaal veel beter begonnen dan vorig jaar *O*

ik geloof dat de winter niet alleen in zwitserland beter is begonnen dit jaar.


wel andere dorp bedoel je?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan