Z1000-Z750-Z750S meeting plaza 39

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog 1 nachtje slapen en dan kan ik mn Z ophalen *O* *O* *O*
heb er al zin.wat het weer ook doet ik ga rijden morgen.
full


Hoop dat je 'n beetje mazzel hebt met 't weer :Y
Zal wel weinig slapen worden :]
.....dan zit-ie met 'n duffe kop op z'n Zedje :Z , en dan nog met kloteweer |( ......zal een lekker daggie worden! :+
 
Vandaag ff met de Z naar het werk geweest. Wil eerst een weekje proberen of het wat oplevert het leaseblik voor een leasemoto te verruilen. Vandaag in iedergeval in ff meer dan een uur thuis ondanks afgezette baan op A13. Wat me opviel is dat de temperatuur op de snelweg zo tussen de 65 en 70 graatjes blijft. Moet ie niet wat warmer worden? Zit toch wel een thermostaat in?

Who Knows?
 
Vandaag ff met de Z naar het werk geweest. Wil eerst een weekje proberen of het wat oplevert het leaseblik voor een leasemoto te verruilen. Vandaag in iedergeval in ff meer dan een uur thuis ondanks afgezette baan op A13. Wat me opviel is dat de temperatuur op de snelweg zo tussen de 65 en 70 graatjes blijft. Moet ie niet wat warmer worden? Zit toch wel een thermostaat in?

Who Knows?
Zal wel door de kou komen dat de temperatuur wat lager blijft.
 
Hebben de meesten gisteren avond hun kruit verschoten? En is er nu soms voetbal op TV?

Dan ga ìk ook maar eens kijken. Ben vanavond voor Willem II.


Ed; als je nog tijd en zin hebt; ik ben morgenmiddag ff bij Motoport. Zo tegen een uur of 4 ben ik er. Kijken of ze nog thee en cake voor me hebben bewaard.

Mazzel,

:W

Oh ja; iemand nog interesse in een gebruikte mudguard van de Z? Uiteraard een groene. Het oppervlak is niet echt netjes meer maar als je er een klein beetje moeite voor doet is ie nog netjes te krijgen. Spuitobjectje???

Of iemand nog een koppelingsdeksel nodig? Zeeeeeeeer lichte schade. Beetje hittebestendige zwarte lak en hij is weer als nieuw.

Prijs? Geen idee. Geef maar een seintje.

Effee kijken of ik me dan vrij kan spelen
 
Vandaag ff met de Z naar het werk geweest. Wil eerst een weekje proberen of het wat oplevert het leaseblik voor een leasemoto te verruilen. Vandaag in iedergeval in ff meer dan een uur thuis ondanks afgezette baan op A13. Wat me opviel is dat de temperatuur op de snelweg zo tussen de 65 en 70 graatjes blijft. Moet ie niet wat warmer worden? Zit toch wel een thermostaat in?

Who Knows?

Zit nu op de snelweg ook zo rond deze waarden, is niks mis mee
 
FF ver off-topic B| sorry

Daarom maar heel klein ;)

iemand hier die ooit een peugeot 405 heeft gehad er iets zinnigs over kan meedelen? maw is er iets waar ik speciaal op moet letten bij aankoop van zo'n ding.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan