Z1000-Z750-Z750S meeting plaza 39

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij de weg ,heb gisteren de schetsplaten verwijdert, kan ik ze mooi even schoon maken en spuiten.
Heb dit jaar blijkbaar veel in de regen gereden want door een combinatie van zand en water tussen de schetsplaat en mijn laars is er gewoon een kaleplek door de poedercoatlaag heen geschuurd. :(
Ik wil ze nu even overspuiten en op de slijttage gevoelige plekken een laagje carbon lijmen.
Hopelijk is dat afdoende O-)
 
Laatst bewerkt:
Bij de weg ,heb gisteren de schetsplaten verwijdert, kan ik ze mooi even schoon maken en spuiten.
Heb dit jaar blijkbaar veel in de regen gereden want door een combinatie van zand en water tussen de schetsplaat en mijn laars is er gewoon een kaleplek door de poedercoatlaag heen geschuurd. :(
Ik wil ze nu even overspuiten en op de slijttage gevoelige plekken een laagje carbon lijmen.
Hopelijk is dat afdoende O-)

Is het niet afdoende, om alleen de beschadigde plek te beplakken met carbon?

Je kan natuurlijk onze vriend Nelis ook de gehele schetsplaten laten beplakken met carbon 8-)
 
Is het niet afdoende, om alleen de beschadigde plek te beplakken met carbon?

Je kan natuurlijk onze vriend Nelis ook de gehele schetsplaten laten beplakken met carbon 8-)
In principe wel, maar er zit ook een klein kleur verschil tussen de poedercoat en het overige spuitwerk dus dat kan ik nu ook mooi meteen even oplossen O-)
Ga ze nu net als mijn velgen matzwart maken 8-)
 
:W allemaal in dit nieuwe deel.

full


ff een mooi plaatje spammen
 
Bij de weg ,heb gisteren de schetsplaten verwijdert, kan ik ze mooi even schoon maken en spuiten.
Heb dit jaar blijkbaar veel in de regen gereden want door een combinatie van zand en water tussen de schetsplaat en mijn laars is er gewoon een kaleplek door de poedercoatlaag heen geschuurd. :(
Ik wil ze nu even overspuiten en op de slijttage gevoelige plekken een laagje carbon lijmen.
Hopelijk is dat afdoende O-)

ben je weer met de grote schoonmaak bezich???
 
@DeThis

In Heerlen op het industrieterrein van de woonboulevard, ligt in de bocht bij de vestiging van het Limburgs Dagblad een hele goeie zaak voor professionele autolakken.

De naam van de zaak ben ik even kwijt, maar als je daar bent kun je die zaak niet missen.
 
Laatst bewerkt:
:W allen,moet even een badkamervloertje tegelen,ben zo weer terug :P *:)
 
Mogguh.....

blz. 2 pas? Duurt lang dit deel.

Eergisteren de magische grens van 70.000 km gepasseerd.
Bewijs volgt nog. Telefoon vergeten mee te nemen vanaf de zaak en daar staat de foto op.
Arme Z ziet er niet uit met die smerige pekel. Zit vol met zwarte shit.


Iedereen prettige kerstdagen....ik mag vanmiddag en morgenmiddag werken. *O*

Mazzel,

:W
 
net ff een stuk in de nieuwe promotor zitten lezen. :Y
en wat ik daar las stemde mij niet vrolijk. :N
er zit een special in over de alpen passen.
en nu wil ik dat het zomer was en er weer naar toe kon.
maar dat duurt helaas nog ff. ;(
 
Mooie demper :9~~

thnx,is echt leuk nu,wil ik extreem opvallen en met een bangelijk geluid door de straten knallen=gp-cone
wil ik nou gewoon een lekker geluidje en toch nog opvallen=race-demper
wil ik nou helemaal niet opvallen en braaf doen gelijk t int boekske geschreven staat=race demper met killer

de laatste optie heb ik nog niet verkozen(killer is nog nieuw) hihi


*O* *:)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan