Z1000-Z750-Z750S Meeting Plaza 44

Status
Niet open voor verdere reacties.
is er geen conversie kit dat bijde koplampen kunnen branden... op het knopje na op je stuur (grootlicht)...


maar de Xenon zie er gaaf uit zo! ook maar aanschaffen :D

thxxxx
moet ik dat hier nu echt nog gaan vertellen? |(

:X

:+

PS, Xenon en dubbellicht werkt niet...
 
Laatst bewerkt:
Is de spiegel van het grootlicht niet anders als die van het dimlicht. Met andere woorden: staat je grootlicht lamp niet hoger dan je dimlicht lamp? Dan kan hij misschien wel op 40% schijnen maar dan staan je lampen op ongelijke hoogte en dat lijkt me ook niet echt mooi.
moet ik dat hier nu echt nog gaan vertellen? |(

:X

:+

beelden zeggen meer dan woorden he ?

full
 
Laatst bewerkt:
Is de spiegel van het grootlicht niet anders als die van het dimlicht. Met andere woorden: staat je grootlicht lamp niet hoger dan je dimlicht lamp? Dan kan hij misschien wel op 40% schijnen maar dan staan je lampen op ongelijke hoogte en dat lijkt me ook niet echt mooi.

ja idd

Als je je groot licht voor 40% laat branden schijnt je koplamp best wel erg omhoog, had laats 3 auto's die knipperde met grootlicht.
 
ja idd

Als je je groot licht voor 40% laat branden schijnt je koplamp best wel erg omhoog, had laats 3 auto's die knipperde met grootlicht.


dan hebben die 3 je in ieder geval gezien van de rest die je bent tegen gekomen is dat nog maar de vraag. 8-)

goede morgen ik heb lekker geslapen na zo'n vermoeiende :X dag als gisteren. :Z
 
die houder is dat die Fox o.i.d.? of zijn er ook nog andere modellen. ik kan tot nu toe weinig fotos/plaatjes vinden waarbij je iig die fox gemonteerd ziet (aan de achterzijde e.d.) ik ben er erg nieuwsgierig naar.

Op de verpakking staat inderdaad een sticker met "Licence Support Plate Fox"
Verder staat er nog PT306B.

Polo bestelnummer: 60390707363 voor Z1000/Z750 vanaf 2007.

Ik hoop dat je aan deze informatie wat hebt.
 
dan hebben die 3 je in ieder geval gezien van de rest die je bent tegen gekomen is dat nog maar de vraag. 8-)

goede morgen ik heb lekker geslapen na zo'n vermoeiende :X dag als gisteren. :Z

goeie middag :D

ja idd die hebben me gezien de rest heeft niet geknipperd, maar als ik achter een auto reed had die wel de hele auto verlicht, weet niet wat de politie doet als ik ze tegen kom.
Miss weet fulleke een oplossing hiervoor.
 
goede middag :W


Maarja, slimme ongelukken bestaan niet..............

Iemand hier met een goede tip om de schade op te lappen??


[afbeelding]



@ de Belgiegangers.......veel plezier en droog weer toegewenst!!

ook al last van de omval ziekte :X

Nee niet echt. '(
Maar heb nu wel even de tijd gehad om mijn zedje even lekker op te poetsen.
Was lang geleden en ze was er dan ook echt aan toe.
Ziet ze er weer fris uit voor volgende week ;)

de mijne is ook al schoon en klaar voor zaterdag *O* nu hopen dat het weer mee wil werken O-) 8-)

Hallo

Ik heb op mijn z1000 laser xtreme dempers gemonteerd, dit in combinatie met een powercommander en een green luchtfilter.

ik heb natuurlijk ook de map voor deze setup op mijn powercommander gezet.

Maar nu is het zo dat hij bij 8000 toeren hij gaat schokken...en niet boven de 9000 toeren uit komt.
Het lijkt wel of hij tegen de toerenbegrenzer zit te hikken (zelfde gevoel).

Nu was mijn vraag of dit betekend dat hij te rijk...of te arm staat op dit toerental?

De motor gaat over 4 weken naar ruud frederiks om alles af te laten stellen... maar ik wil kijken of ik dat inhouden nog een beetje kan verminderen dmv het aanpassen van de map.


Mvg,

Marco

marco, ik heb ook extreme's onder de mijne (wel openlucht filter) met een PC3...
kan je wel aan de map helpen als je wilt *O*

Heeft er iemand ervaring met het vervangen van het krukas deksel bij een z1000 uit 2003? (op de foto rode deksel, het is de linkerkant van de motor) Kan je dit dekseltje wat vast zit met 2 6 hoekige boutjes gewoon eraf halen? Of moet dan eerst de motor op de ander kant gelegd worden of de vloestoef eruit? Het gaat echt alleen om het verwisselen van de deksel, de rest blijft allemaal zitten. Alvast bedankt.[afbeelding]

Het rode kapje kan je zo vervangen....als je de complete aluminium huis van de krukas bedoeld.... daar zit olie achter.

Hallo Moedige zetters :W

Bedankt dat jullie met dit rot weer :r toch de moeite hebben gedaan om af te zakken naar de Ardennen.

Hopelijk volgend jaar beter weer.

:W groetjes lukkes,Danny

jammer dat ik er niet bij kon zijn..... alhoewel.... het was wel nat.
volgende keer beter :W


@ sutra... welkom terug.

:W
Wie maakt deel 45?




Kan ik tenminste rustig van mijn vakantie genieten :+

fijne vakantie :W

verder allemaal de groete :W
 
goeie middag :D

ja idd die hebben me gezien de rest heeft niet geknipperd, maar als ik achter een auto reed had die wel de hele auto verlicht, weet niet wat de politie doet als ik ze tegen kom.
Miss weet fulleke een oplossing hiervoor.
ff iets lager draaien met het schroefje op de module, zo op het oog zie je daar niets van, maar het felle voor de tegenliggers is er dan af...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan