hoi allemaal,
heb een probleempje sinds een week krijg ik mijn motor heel slecht in zijn 2e versnelling. Moet eerst naar zijn neutraal en dan weer terug naar zijn 2. Soms moet ik dat een paar maal herhalen voordat hij in zijn 2 gaat. Wat kan het probleem zijn. Voor de rest naar alle andere versnellingen gaat probleemloos.
Terugschakelen gaat ook probleemloos ook naar zijn 2.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groeten Alex
nou moet ik wel hè .......................
was gisteravond ook errug gezellig in den bosch had ik begrepen
ennuallemaal
iemand die nog wilde weten waar de begrenzing van de 25kw hoort te zitten:
- een rvs beugeltje van +- 2,5 cm lang en 1 cm breedt
deze zorg ervoor dat de kabel hier tegenaan loopt en dus niet verder kan, hij zit bevestigd met 1 torq boutje hierna kan je volgas er vandoor.
om hem te ontgrenzen:
- demonteer de tank (haal de tank er geheel af)
- kijk een goed als je de gashendel heen en weer doet dan zie je de plek waar het beugeltje zit.
- draai aan de linkkant van de zeg 2 kruiskopboutjes los van de injectie dan heb je iets meer ruimte voor je torqsleutel
- draai hem los en verwijder het beugeltje
pas op wanneer je dit doet, en ga niet als een gek rijden. want nu is hij echt snel
alles is op eigen risico en kan niet op mij verhaalt worden
[afbeelding]
geen dank...
sinds de Z gaat mijn talenkennis met de dag omhoog: Duitse, Engelse, Franse en Italiaanse forums, en nu kunnen we nog wat Zweeds oefenen ook...
even een vraagje voor de hele lange afstandsrijders: ik speel met het idee om volgende zomer misschien met de Z naar Turkije te rijden ipv te vliegen... is ongeveer 3600km (enkel) die ik dan alleen moet zien te overbruggen terwijl de dames hoog in de lucht zweven...
is dit een haalbaar iets of kan ik dit ideetje maar beter gelijk weer opbergen...?
misschien heeft iemand hier wel ervaring mee...
Välkommen
So we are becoming very International: Dutch-, Swedish-, Belgian and Brabanderpeople.....
And some lost souls from Switzerland
maar dat zijn wel de gezelligste
[afbeelding]
Hoe'st met de Powercommander en het filter Bart?
Waar blijft die uitdraai?
(Die Laser Xtremes verzieken de boel natuurlijk)
Je mag na zo'n tijd wel een opfriscursusje volgen. Effe kijken waar alles ook al weer voor is.KPL had mijn Zetje de vorige x vies in de garage neergezet
Maar vandaag heeft ie het goed gemaakt en m heerlijk verwend
Was natuurlijk een mooie gelegenheid om es te kijken hoe het met girlie zou gaan.
Nouu de broek kan alweer een stuk verder dicht en zitten gaat ook beter.
Ik zeg, 2 weken op water en brood en ik kan hoop ik
Ah joh...wat kan jou het schelen. Gewoon doen. Al is het maar één keer in je leven. Hoe dan ook ben je een mooie ervaring rijker die je de rest van je leven houdt. En zit het even tegen; als je er bent kun je heerlijk relaxen en opladen voor de terugreis. En ben je weer thuis, dan ben je na een week de vervelende stukken vergeten en vertel je alleen nog maar de leuke dingen.misschien is het wel een positieve schatting dan...600km op een dag betekent dan 6 dagen heen en 6 terug, 12 dagen... in dat geval kan ik weer beter in dat krappe vliegding kruipen, want ik zou daar ook nog graag 14 dagen de aap uithangen...
en als dan ook nog de asfalt ontbreekt zoals Kawasutra aanhaalt, zal het tempo alleen nog naar beneden gaan...
toch nog maar even een paar nachtjes over slapen...
Geen idee.hoi allemaal,
heb een probleempje sinds een week krijg ik mijn motor heel slecht in zijn 2e versnelling. Moet eerst naar zijn neutraal en dan weer terug naar zijn 2. Soms moet ik dat een paar maal herhalen voordat hij in zijn 2 gaat. Wat kan het probleem zijn. Voor de rest naar alle andere versnellingen gaat probleemloos.
Terugschakelen gaat ook probleemloos ook naar zijn 2.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Groeten Alex
Hopen dat ik het niet vergeet. Ze is nu aan het werk...Zeg maar dat ik piepende/krakende laarzen heb, dan gaat er wel een lichie branden...
Kijk, dat is pas goed nieuws! Maar dat betekent dus ook dat ze groeit als kool! Het was tenslotte een beetje te groot.Naaaf
Psssst. forum opa: het kawasaki girl broekje past Lynn
(nog wel iets te lang, maaaaar dat hebben we opgerold)
Truitje is nog te groot
Maaaaaar hoor de hele tijd opmerkingen van KPL, dat meisje wordt helemaal verpest.
iemand die nog wilde weten waar de begrenzing van de 25kw hoort te zitten:
- een rvs beugeltje van +- 2,5 cm lang en 1 cm breedt
deze zorg ervoor dat de kabel hier tegenaan loopt en dus niet verder kan, hij zit bevestigd met 1 torq boutje hierna kan je volgas er vandoor.
om hem te ontgrenzen:
- demonteer de tank (haal de tank er geheel af)
- kijk een goed als je de gashendel heen en weer doet dan zie je de plek waar het beugeltje zit.
- draai aan de linkkant van de zeg 2 kruiskopboutjes los van de injectie dan heb je iets meer ruimte voor je torqsleutel
- draai hem los en verwijder het beugeltje
pas op wanneer je dit doet, en ga niet als een gek rijden. want nu is hij echt snel
alles is op eigen risico en kan niet op mij verhaalt worden
[afbeelding]
Kijk, dat is pas goed nieuws! Maar dat betekent dus ook dat ze groeit als kool! Het was tenslotte een beetje te groot.
Je mag na zo'n tijd wel een opfriscursusje volgen. Effe kijken waar alles ook al weer voor is.
Maar het eind van je motorloze periode is in dus zicht...
heeft iemand een idee wat voor lamp er in het stadslicht steekt van eenZ1000 van 2003?
H1?H3?H7?
bedankt
Het stelt inderdaad echt heelmaal nix voor dat aanslagje, maar best een kutklusje om hem er uit te krijgen zeg!
Je kan echt niet goed er bij, heb bij mij destijds de injectorrail er af gehaald om iets meer plek te krijgen.
En het is dan nog geen gewoon torx boutje, maar zo een torx met binnenin nog een pennetje, dus heb je een torx sleutel nodig met centraal nog een gaatje er in....
Ben nog steeds aan het wachtten op mn progressieve voorveren en stalen leidingen, heb wel zin om lekker een beetje te sleutelen in t zonnetje aan t Zed'je maargoed....
nog ff nieuw filmpie geschoten van de Zed: