Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 13

Welke demper op Guppie z'n nieuwe Zed?

  • Two Brothers

    Stemmen: 6 31,6%
  • Muzzy

    Stemmen: 0 0,0%
  • Remus

    Stemmen: 0 0,0%
  • Laser Hotcam/Extreme

    Stemmen: 3 15,8%
  • Yoshimura (indien beschikbaar op de Z750)

    Stemmen: 2 10,5%
  • Akrapovic

    Stemmen: 4 21,1%
  • Arrow

    Stemmen: 2 10,5%
  • Overige (Bos, Mivv, Micron, etc, etc, etc)

    Stemmen: 2 10,5%

  • Totaal aantal stemmers
    19
Status
Niet open voor verdere reacties.
@ Crawl: balen( ;( ;(

Zowie, lekker heel erg binnendoor naar t werk en weer terug 8-) 8-) 8-)
Daarna in Apeldoorn bakkie gedaan :)


Nou, gisteren schrok ik best nog. Op de terug weg vanaf Gouda
hoorde ik een raar geluid.
Zit je niet echt lekker op de snelweg :(
Bij de parkeerplaats bleek dat de Kawa valnok los zat |( |( |( |
Oei, das een van de blokbouten.
Zou hem maar meteen met wat Loctite vast zetten.


@Knutsel.
Foto komen er aan maar zal wel morgen worden ben ik bang.
 
ik hoop dat dnbok nog de straatnaam en plaats weet en kan doormailen voordat de verzekering belt morgen...

Zo belangrijk zal dat ook weer niet zijn. Kan me niet voorstellen dat een expert ter plekke gaat kijken. Volgens mij reden we in ( een rand)gemeente (van)Hellevoetsluis( Was iig vlak voordat we de N57 onder doorgingen). De straatnaam weet je niet meer .Motivatie, "was donker en schade leek mee te vallen" Volgens mij zeg je dan niks verkeerds hoor :?


@dnbok, wanneer maken we tochtje af ;)
 
en heren tof vrijdag of niet verder het weekend geen computer opgestart gehad veel te mooi weer.

doei
tja, was op zich een leuk ritje... O-)

het weekend was inderdaad mooi... en lekker warm... geen weer om binnen te blijven... '(
 
Laatst bewerkt:
Oke, thanks!! :}
als je het niet erg vind mag je het plaatje verwijderen...


plaatje kan je niet verwijderen |( |( |(

maar goed ik hoop dat alles bij jouw weer oke wordt.

Als dat zo is kunnen we op verzoek van Maestro het rondje afmaken, heb nog wel een aantal mooie bochten op de route staan.

echter dan niet te laat weg of op een weekend dag dan hebben we geen last van duisternis.

het beste is op een woensdag als er voetbal op TV is.

:W :W :W

ik hoor het wel van de een of ander.

:] :] :]
 
zijn e iig ff van dat rode monster verlost.



ik ben bang dat ie alleen de schade wel weer zal inhalen.


:+ :+ :+

Zal ik het dan ff waarnemen voor mijn rode broeder.

full
 
Motorgup haal jij mijn telefoon nr's ook even weg. :} thanks.
Nummer is al van MF af... *D


plaatje kan je niet verwijderen |( |( |(

maar goed ik hoop dat alles bij jouw weer oke wordt.

Als dat zo is kunnen we op verzoek van Maestro het rondje afmaken, heb nog wel een aantal mooie bochten op de route staan.

echter dan niet te laat weg of op een weekend dag dan hebben we geen last van duisternis.

het beste is op een woensdag als er voetbal op TV is.

:W :W :W

ik hoor het wel van de een of ander.

:] :] :]
Eerst maar ff alles laten fixen... dan weer :]

Voor 't plaatje even de modjes lief aankijken... dat gele driehoekje boven aan 't topic en dan het verzoekje neerzetten... (vermeld er het singlepost nummer bij)
 
Zo belangrijk zal dat ook weer niet zijn. Kan me niet voorstellen dat ...


@dnbok, wanneer maken we tochtje af ;)
Ik zou zelfs nu echt niet eens weten hoe ik daar nog een keer zou moeten komen zonder uitgebreid een kaart te bestuderen... :?

maarreh... ik ga nu ff beetje werken... zit 45 minuten op kantoor en heb nog niets anders gedaan behalve op MF gezeten... O-)
 
Laatst bewerkt:
Als dat zo is kunnen we op verzoek van Maestro het rondje afmaken, heb nog wel een aantal mooie bochten op de route staan.

echter dan niet te laat weg of op een weekend dag dan hebben we geen last van duisternis.

het beste is op een woensdag als er voetbal op TV is.

:W :W :W

ik hoor het wel van de een of ander.

:] :] :]

:Y :Y :]
 
@ denderke,

RonZ is erbij 18 sept, waarschijnlijk met vriendin met een jaar jongere Raptor *O*

@motorgup, sterkte met afhandeling, ga zo snel mogelijk weer rijden.


@allen, WSBK was geweldig, verschillende Zeds gespot *D
 
Thanks! Zodra de dealer 'm klaar heeft... :9~
Verlang er echt super naar!! *O* :] *O*

terug uit Rockanje ging het wel weer hè? eenmaal op de snelweg hadden we weer een lekkere kruissnelheid te pakken. De schrik is er dankzij de koffie bij de dealer er weer enigzins uit (was wel trouwens ffies mistig toen we op de motor stapte om 21:20)
 
terug uit Rockanje ging het wel weer hè? eenmaal op de snelweg hadden we weer een lekkere kruissnelheid te pakken. De schrik is er dankzij de koffie bij de dealer er weer enigzins uit (was wel trouwens ffies mistig toen we op de motor stapte om 21:20)
Mist was niet fijn idd... -O-

Het eerste stukje was ff eng omdat het stuur zo scheef stond... is heel eng rijden... Daarna ging het inderdaad wel weer... ook geen angst in de bochten of zo... alleen wel wat voorzichtig door het stuur... :+

Achteraf had ik 'm misschien toch beter kunnen laten ophalen... de dealer zegt niet voor niets dat er geen meter meer mee gereden mocht worden... maar goed, op dat moment leek het inderdaad wel mee te vallen... B|

Voor mij was het inderdaad wel beter om er meteen weer op te stappen... :Y
 
Laatst bewerkt:
@ denderke,

RonZ is erbij 18 sept, waarschijnlijk met vriendin met een jaar jongere Raptor *O*

@motorgup, sterkte met afhandeling, ga zo snel mogelijk weer rijden.


@allen, WSBK was geweldig, verschillende Zeds gespot *D

Heeft ze een andere raptor op de kop kunnen tikken????? mooi man :} :} :}
 
Heeft ze een andere raptor op de kop kunnen tikken????? mooi man :} :} :}
@ bartZde dealer ging op zoek en vond er een bij importeur. 2004 en weinig kilometers. Kortom gaat ze er toch nog op vooruit :Y

@ motorgup,
ik bedoel niet je eigen motor, maar een motor. Dat geeft weer snel je vertrouwen terug.

Laat mijn liefje ook regelmatig op Zed rijden en is daar duidelijk mee geholpen, om het een en ander te verwerken.

@ Brabo's,

18 sept ergens verzamelen en samen naar meetingpoint voor denderke's ritje??? :Y
 
Pfff best lastig om je motor te verkopen eingelijk he...(tis nog wel mooi weer..)


Hebben jullie nog tips?????

Volgende week gaan Buch en ik kijken bij die zxr 400
 
@ motorgup,
ik bedoel niet je eigen motor, maar een motor. Dat geeft weer snel je vertrouwen terug.

Laat mijn liefje ook regelmatig op Zed rijden en is daar duidelijk mee geholpen, om het een en ander te verwerken.
Ik moet nog heel even kijken of dat te regelen valt... als het goed is heb ik recht op vervangend vervoer, en wil daar wel gebruik van maken, kan ik in ieder geval wat rijden...

maar is een goede tip, bedankt!
 
Pfff best lastig om je motor te verkopen eingelijk he...(tis nog wel mooi weer..)


Hebben jullie nog tips?????

Volgende week gaan Buch en ik kijken bij die zxr 400
marktplaats, speurders, hier op MF, Via Via...
da's een beetje wat ik kan bedenken en zou proberen... en dan maar geduld hebben... meeste van de hierboven genoemde staat 'ie zeker al?

Succes! *D
 
Ik moet nog heel even kijken of dat te regelen valt... als het goed is heb ik recht op vervangend vervoer, en wil daar wel gebruik van maken, kan ik in ieder geval wat rijden...

maar is een goede tip, bedankt!
Motorgup; ik heb je de plek gemailed inmiddels (voor zover je de straat nog niet wist)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan