Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 16

Voorkeur voor het ritje van KPL & Z1000 girl

  • 6 of 7 mei

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13 of 14 mei

    Stemmen: 2 22,2%
  • 20 of 21 mei

    Stemmen: 6 66,7%
  • 27 of 28 mei

    Stemmen: 1 11,1%
  • 3 of 4 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 10 of 11 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 17 of 18 juni

    Stemmen: 0 0,0%
  • 24 of 25 juni

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    9
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vindt die yoshi's ook mooi, hoor. Het punt is dat het klereveel geld kost en het eind zoek. Ik had dus goedkopere uitlaten gekocht, en van het verschil een extra mod er op. Want je weet het, na de uitlaten weer het volgende......
Succes met je keuze(s)
 
Ik heb het wat bekeken en snap dat je de max hebt weggedaan. Daar kon niets meer extra op! hahahahahahaha
Maar waar moet ik op stemmen?
 
Moet jij weten. Mij kan het niet schelen wat een ander vindt, want het heeft allemaal te maken met smaak. En mijn smaak hoef ik niet van een ander te weten.
Leuk zo'n stemtopic, maar ik snap er persoonlijk niks van.
Succes met je keuze
 
Moet jij weten. Mij kan het niet schelen wat een ander vindt, want het heeft allemaal te maken met smaak. En mijn smaak hoef ik niet van een ander te weten.
Leuk zo'n stemtopic, maar ik snap er persoonlijk niks van.
Succes met je keuze


ach, is toch leuk :+ :+ :+ :+ :+


en hoezo snap je het niet, je kan kiezen uit 2 stuks :) :) :) :) :)



tenminste dat vind ik :z :z :z













maaruh, ouwe hardcore....heb je nu gestemt of niet?????? 8-)
 
Oke Jason. Ik heb ook al jaren een eigen zaak, en vanuit dat oogpunt zeg ik neem de goedkoopste yosh. Hou ik wat centen over, voor het geval dat er wat blauwe enveloppen door de bus vallen
 
Ik heb gestemd voor de tri-ovals.
Geen dank graag gedaan enzo..
















Maar wil je echt geen carbon?? :? _O-
neeeejjjjj

muis moet gewoon opzouten en even stemmen tussen deze 2 van RVS!!!!!!!!!!!! :Y :Y :Y :Y
















































:+ :+ :+ fototerrorist brengt mij telkens aan het twijdfelen, maar ik hou voet bij stuk nu!!!!!!!
full
 
deze jongen ken ik :Y :Y

is een mooie max

foto is genomen op de pier in scheveningen tijdens de recordpoging zoveel mogelijk maxen achter elkaar aan te laten rijden *D
 
Gotcha. Ben er geweest en was leuk. Ik kom zowiezo ook op andere meetings, want ik vindt veel motoren leuk. Choppers, streetfighers, ratbikes enz
 
morning :Z stelletje posers :X

full


:+


@ kop zwabbers : vering aanpassen (Hyperpro's monteren) of je achterkant verhogen met risers...heb je het gevoel dat de Z standaard als een scheermes door de bochten gaat...laat je verrassen en monteer Hyperpro's ....dan gaat ie als de bekende MACH IIIIIIIIIIII scheermesjes :P
standaard vering sucks B|
 
Goedemorgen! :W

:W Deeltje 16 alweer *O* Maar niet te snel hier he :P wil voor deeltje 20 mijn rijbewijs hebben :9
Mag je wel opschieten hoor... ik heb me voorgenomen voor deeltje 20 nieuwe foto's te hebben, maar goed, dat gaat wel tussen nu en een week of 4/5 gebeuren... tenzij we een hele barre januari/februari krijgen... *D
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen! :WMag je wel opschieten hoor... ik heb me voorgenomen voor deeltje 20 nieuwe foto's te hebben, maar goed, dat gaat wel tussen nu en een week of 4/5 gebeuren... tenzij we een hele barre januari/februari krijgen... *D
als we een barre winter krijgen zitten we eind januari in deel 43 denk ik....uit verveling 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan