Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 17

Status
Niet open voor verdere reacties.
G'afternoon,

Om er maar weer eens op terug te komen, heb ik besloten om op zoek te gaan naar o.a.een powercommander op de beurs in Utrecht, dit zal gebeuren icm de stage2 filter waar de heer muis ons op gewezen heeft of een open DNA filter

Maar is het verstandig om dit alles zelf te doen?, op de internet site is een map met yoshimura's te krijgen, of is het verstandiger om het te laten doen.

Los kopen...map laden.. en rijden
kopen bij degene die hem verkoopt....af laten stellen op de bank....en rijden..


mijn voorkeur gaat uit naar het los kopen, dit is nml het goedkoopste denk ik, maar als dat weggegooit geld is, dan natuurlijk liever niet :N :N
 
M210-518 - European Model with Yoshimura TRS open slip ons Stock or aftermarket air filter

deze map kan ik downloaden, wat bedoelen ze nu precies met het aftermarket filter, dit kunnen toch veel filters zijn? :?
 
Kom, kom, niet zo bescheiden.
Als ik op dit moment een Z zou kopen zou het waarschijnlijk ook een 750S worden.

Ach,tekst was alleen bedoeld om te plagen })
Zijn er hier nog liefhebbers voor een Schubert Concept mt 58/59.Alleen gedragen met lessen daarna te groot bevonden ivm te hoge snelheden O-)
full
 
haal je covers er maar af...zieje allerlei uitsteeksels...die uitknippen in het gaas en dan het gaas er overheen en dan maar vouwen en drukken...bij de covers heb ik schuimrubber blokjes gebruikt om het geheel vast te "zetten"
bij de injectoren iets ruimer knippen en naar binnen vouwen...de randjes klemmen dan vast

gewoon proberen
Okee Muis; bedankt voor je uitleg!
Kijk; dáár kan ik wat mee!
Past beslist ook fraai op mijn groene Z'tje!

_O-
 
net ff gereden, pekel lijkt zo goed als weg.......maar wel kkkkkkooouuddd!!!

2e ritje met de yoshi's...

vette klappen uit de uitlaat wanneer ik het gas dichtdraai :Y :Y :Y :Y

haal ik dit nu weg met een powercommander???? :? :?

Wat ik wel merk, is dat hij met de open dempers veel sneller oppakt }) })
 
net ff gereden, pekel lijkt zo goed als weg.......maar wel kkkkkkooouuddd!!!

2e ritje met de yoshi's...

vette klappen uit de uitlaat wanneer ik het gas dichtdraai :Y :Y :Y :Y

haal ik dit nu weg met een powercommander???? :? :?

Wat ik wel merk, is dat hij met de open dempers veel sneller oppakt }) })
ik vertrouw het nog niet qua pekel. -O-
dus mijn zetje blijft iig schoon in de schuur staan. :Y
 
G'afternoon,

Om er maar weer eens op terug te komen, heb ik besloten om op zoek te gaan naar o.a.een powercommander op de beurs in Utrecht, dit zal gebeuren icm de stage2 filter waar de heer muis ons op gewezen heeft of een open DNA filter

Maar is het verstandig om dit alles zelf te doen?, op de internet site is een map met yoshimura's te krijgen, of is het verstandiger om het te laten doen.

Los kopen...map laden.. en rijden
kopen bij degene die hem verkoopt....af laten stellen op de bank....en rijden..


mijn voorkeur gaat uit naar het los kopen, dit is nml het goedkoopste denk ik, maar als dat weggegooit geld is, dan natuurlijk liever niet :N :N
De aansluiting van de PC is een "fluitje van een cent", het uploaden van de juiste map ook.
De map die je van de site van PC haalt is goed en daar kan je dus gewoon mee gaan rijden, maar deze is echter wel voor een andere Z1000 geschreven en tussen elke Z1000 zitten kleine verschillen.
Je kan hem dus daarna laten fijn tunen bij de specialist, dan staat hij voor 100% op jouw motor afgesteld. :}
 
Oke, omdat het moet, anders zou ik het niet doen. Maar hoe komen jullie er anders achter dat ik nieuwe knippertjes heb?
full

 
Pompiedompiedom, :9 :9~ Bijna 3 jaar in mijn bezit, ruim 41.000 km gereden en nog steeds zo trots als een aap met 7 l*llen.

full
 
http://www.powercommander.com/motonew.shtml

nummer 2 , muis heb je hier iets mee te maken????? :Y :Y :Y :9~ :9~ O-) O-) O-)


gaaf hoor..... }) })
O-) O-) O-)

thats me... :Y


Als je voor de DNA stage 2 gaat in combinatie met n powercommander adviseer ik je ten stelligste deze af te laten stellen op n Dynobank (het liefst in Oss)omdat de andere maps NIET met een airbox mod zijn gemaakt .

Met n airbox mod heeft de fiets een andere afstelling nodig door de enorme hoeveelheid zuurstof die je genereerd door het stage 2 filter
je fiiets kan daardoor te rijk of te arm komen te staan....te rijk kost peut....te arm je zuigers en je blok
 
net ff gereden, pekel lijkt zo goed als weg.......maar wel kkkkkkooouuddd!!!

2e ritje met de yoshi's...

vette klappen uit de uitlaat wanneer ik het gas dichtdraai :Y :Y :Y :Y

haal ik dit nu weg met een powercommander???? :? :?

Wat ik wel merk, is dat hij met de open dempers veel sneller oppakt }) })
nee de klappen gaan niet weg.....worden wel minder...getuige mijn filmpjes van die steekvlammen voor afstelling en de bescheiden blauwe vlammetje na de afstelling
 
O-) O-) O-)

thats me... :Y


Als je voor de DNA stage 2 gaat in combinatie met n powercommander adviseer ik je ten stelligste deze af te laten stellen op n Dynobank (het liefst in Oss)omdat de andere maps NIET met een airbox mod zijn gemaakt .

Met n airbox mod heeft de fiets een andere afstelling nodig door de enorme hoeveelheid zuurstof die je genereerd door het stage 2 filter
je fiiets kan daardoor te rijk of te arm komen te staan....te rijk kost peut....te arm je zuigers en je blok
mf-er gespot dus :W :W :W :W

maar goed...... 8-)

Ik wil toch eens kijken wat ik wil, ga denk ik wel voor de goedkopere optie(jason moet ook nog een nieuwe broek voor op de fiets), was of een nieuw pak volledig, of een PCIII met open filter en een leren broek :X

Tja, keuzes hé

Ik heb gehoord dat afstellen bij de dealer kost:

PCIII + K&N filter + afstellen = €600,- ongeveer

Zelf doen

PCIII + DNA filter = €400,- ongeveer

DIt scheelt dus €200,- ongeveer,

wat kost een ritje op de bank om hem optimaal af te laten stellen?, is dit meer of minder dan €200,- ?

En wat zijn de verschillen, Crawl gaf al aan dat de map met de yoshi's voor een andere Z1000 zijn gemaakt, maar in hoever zal ik dat gaan merken..?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan