Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 18

Status
Niet open voor verdere reacties.
nog eveneen van een de brabomeeting
full
 
ja, het is toch altijd weer geinig om het weer allemaal te lezen. En te zien dat de Z toch wel een gave fiets is. En dat er zo veel gepimpt wordt top!!
full
 
mooie zed de voorste. :9~



Je bedoeld die met die deuk in de tank, ik vind de tweede net iets mooier


















o sjit dat is de mijne. :+

sorry maar er zit geen deuk in mijn tank.

wel een groot gat aan de onderkant waardoor die benzine verliest. :X
gelukkig is daar in japan al op gerekent door een nog groter gat aan de bovenkant te maken waardoor je hem weer kan vullen. :+ :+
 
sorry maar er zit geen deuk in mijn tank.

wel een groot gat aan de onderkant waardoor die benzine verliest. :X
gelukkig is daar in japan al op gerekent door een nog groter gat aan de bovenkant te maken waardoor je hem weer kan vullen. :+ :+
_O- _O- _O- _O- _O-
 
nog ff 1tje dan, tis best stil hier.

vraag aan martin;
had je nou ook een andere tank?
zo ja heb je dan misschien die zwarte ring om de dop misschien dubbel??
of de complete dop in zwart??

zie/hoor het wel.




ga nu slapen, biertje is op.

hoi Ad.
Ik heb de tank zonder dop gekocht omdat hier ook het zelfde sleuteltje ingaat als in je contactslot. Ik heb hem dus niet dubbel '(
Volgens mij worden die ringen ook in het chroom aangeboden op de duitse e-bay

Sorry en de groetjes.

PS morgen kan ik hoogstwaarschijnelijk mijn bike ophalen bij de richter. Dus kunnen we gaan beginnen met opbouwen *O*
 
misschien al bekend, leuk stukkie over een z1000 met supercharger:
supercharged z1000

@ havado, heb deze bok wel eens bij safe zien staan.
heb er zelf ook 1, heeft mij goed geholpen.
moto staat erg stabiel en neemt weing ruimte in zodat je makkelijk
aan de achterpartij kan werken. werkt lekker op een hefbrug ipv van zo'n gewone bok.
 
hoi Ad.
Volgens mij worden die ringen ook in het chroom :N aangeboden op de duitse e-bay

Sorry en de groetjes.

PS morgen kan ik hoogstwaarschijnelijk mijn bike ophalen bij de richter. Dus kunnen we gaan beginnen met opbouwen *O*

zoek een zwarte, vandaar
de 750 heeft deze in zwart, de 1000 in alu.

had de hoop dat je een complete zou hebben.

enne morgen ophalen *O*
let the rebuild begin.
 
full


Je ziet mij niet zo veel maar houd alles nog wel een beetje bij.
Heelaas te weinig tijd tegenwoordig om mee te lullen maar ik kom binnenkort wel weer eens naar een meeting ofzo iets.
en u winterstop wat is dat rijden moet ie :]
 
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-


heb ik gedaan...

Ik had eerst de hele Z ingespoten met wd40, dat heb ik er nu ook afgewassen, en hij staat weer gepoetst en al in de schuur........

100 NM, is dat een beetje ok? ;)
100 Nm is heel oke...dat merk je wel als je m met mooi weer opengooi

je waardes zijn gemeten aan het achterwiel.....tel daar maar zo'n 10 a 12% bij voor krukas waardes...kun je goed zien hoeveel meer het is

fabrieks opgave op de krukas is
Maximaal vermogen 93,4 kW {127 PK}/10.000 tpm
Maximale koppel 95,6 Nm {9.7 kgf·m}/8.000 tpm

 
Laatst bewerkt:
Dag mensen,

Ik ben nieuw hier. Ik krijg volgende week donderdag m'n nieuwe Z750S, kleur blauw. Als ik deel 17 zo eens doorlees, zie ik erg weinig S-uitvoeringen hier. Niet erg geliefd, misschien?

Ik ben benieuwd hoe de Kawa me zal bevallen. Het is zes jaar geleden dat ik voor het laatst een Kawa had (ZRX1100, 30.000 km). Daarna Triumph Sprint ST (32000 km)en de afgelopen anderhalf jaar een Suzuki SV650S. Eindelijk weer vier cilinders nu, dus.

Ik heb gekozen voor de S-uitvoering, omdat ik windbescherming toch wel erg prettig vind.
 
(Afbeelding)

Je ziet mij niet zo veel maar houd alles nog wel een beetje bij.
Heelaas te weinig tijd tegenwoordig om mee te lullen maar ik kom binnenkort wel weer eens naar een meeting ofzo iets.
en u winterstop wat is dat rijden moet ie :]
gelijk heb je, dat wordt dan een weerzien na lange tijd... :Y
ook jij bent "gepakt" door het goud met je stuureinden?
 
vraagje aan bart , is dat een handige bok en waar heb je die gekocht?
ik heb dezelfde (KPL volgens mij ook), ik heb hem gekocht bij de heer Berendsen.
ik heb zijn email wel voor je, moet je me ff mailen... mss dat hij er nog 1 heeft of voor je kan maken.
 
Dag mensen,

Ik ben nieuw hier. Ik krijg volgende week donderdag m'n nieuwe Z750S, kleur blauw. Als ik deel 17 zo eens doorlees, zie ik erg weinig S-uitvoeringen hier. Niet erg geliefd, misschien?

Ik ben benieuwd hoe de Kawa me zal bevallen. Het is zes jaar geleden dat ik voor het laatst een Kawa had (ZRX1100, 30.000 km). Daarna Triumph Sprint ST (32000 km)en de afgelopen anderhalf jaar een Suzuki SV650S. Eindelijk weer vier cilinders nu, dus.

Ik heb gekozen voor de S-uitvoering, omdat ik windbescherming toch wel erg prettig vind.
heb zelf op de S gereden 2 dagen maar beviel mij bovenverwachting goed
goede windbescherming , prettig sturen , mooi vloeiend vermogen, best een fijne fiets , zeker als je de 1000 gewend bent

er zijn hier wel S mensen maar nog niet zo heel veel

welkom hier en veel plezier
 
100 Nm is heel oke...dat merk je wel als je m met mooi weer opengooi

je waardes zijn gemeten aan het achterwiel.....tel daar maar zo'n 10 a 12% bij voor krukas waardes...kun je goed zien hoeveel meer het is

fabrieks opgave op de krukas is
Maximaal vermogen 93,4 kW {127 PK}/10.000 tpm
Maximale koppel 95,6 Nm {9.7 kgf·m}/8.000 tpm
jouw uitdraai
full


mijn Remus en DNA uitdraai
full


ze liggen toch dicht bij elkaar.....zo kun je mooi vergelijken wat de verschillen zijn van beide configuraties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan