Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 22

word het nog wat met deze zomer ??

  • zomer wat is dat ??

    Stemmen: 1 4,5%
  • dit jaar niet

    Stemmen: 2 9,1%
  • afgelopen week begon het

    Stemmen: 0 0,0%
  • kijk al uit naar de volgende

    Stemmen: 3 13,6%
  • geen tijd voor

    Stemmen: 5 22,7%
  • de boeren klagen toch wel

    Stemmen: 1 4,5%
  • Erica Terpstra

    Stemmen: 1 4,5%
  • Z natuurlijk

    Stemmen: 9 40,9%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteravond nog lekker wezen rijden met Lowes en minimuis.

ff de dijk kesteren - vianen gedaan.

leuke rit...lekker weer...leuk gespeeld op de terugweg ;)

getuige geweest van een politie achtervolging *O* *O* *O* waar ik ff het idee had dat de politie auto ons alle 3 van de dijk zou vegen -O-
ze zaten een jonge knaap achterop in een cabrio waar bij ik vond dat de agenten in kwestie enorm veel risico namen ten opzichte van de mensen die op de dijk {reden/fietsten/wandelden)waren om de achtervolging door te zetten.
we zaten net voor een scherpe bocht waarbij de politieauto die tegengesteld door de bocht kwam zetten, met zijn achterwiel in de berm kwam en toen zijn achterkant weg zette...net toen wij er aan kwamen :] :] :]

dacht ff daar gaan we......maar ging goed gelukkig :} :} :}
 
Laatst bewerkt:
subtiel rood :P

full
 
Gisteravond nog lekker wezen rijden met Lowes en minimuis.

ff de dijk kesteren - vianen gedaan.

leuke rit...lekker weer...leuk gespeeld op de terugweg ;)

getuige geweest van een politie achtervolging *O* *O* *O* waar ik ff het idee had dat de politie auto ons alle 3 van de dijk zou vegen -O-
ze zaten een jonge knaap achterop in een cabrio waar bij ik vond dat de agenten in kwestie enorm veel risico namen ten opzichte van de mensen die op de dijk {reden/fietsten/wandelden)waren om de achtervolging door te zetten.
we zaten net voor een scherpe bocht waarbij de politieauto die tegengesteld door de bocht kwam zetten, met zijn achterwiel in de berm kwam en toen zijn achterkant weg zette...net toen wij er aan kwamen :] :] :]

dacht ff daar gaan we......maar ging goed gelukkig :} :} :}

Was zeker weten een heerlijk ritje. Had met het spelen op de terugweg alleen het idee dat ik op een spartamed reed '( . Voor de rest heerlijk :]

Ik dacht dat de mensjes bij de politie wat wijzer waren, maar helaas. Ze nemen blijkbaar liever het risico slachtoffers te maken bij hun achtervolging dan een simpele fuik te creeeren.

En respect voor minimuis, die jongen rijdt ons over een tijdje allemaal van de weg :Y
 
Was zeker weten een heerlijk ritje. Had met het spelen op de terugweg alleen het idee dat ik op een spartamed reed '( . Voor de rest heerlijk :]

Ik dacht dat de mensjes bij de politie wat wijzer waren, maar helaas. Ze nemen blijkbaar liever het risico slachtoffers te maken bij hun achtervolging dan een simpele fuik te creeeren.

En respect voor minimuis, die jongen rijdt ons over een tijdje allemaal van de weg :Y
dat gevoel dat ik op n spartamed rijdt heb ik ook vaak... :+




















wordt tijd voor wat rapper materiaal :X
;)
 
wanneer ik mijn Z toch in de verkoop zou doen, Stel hé :+

Zouden er dan hier mensen zijn die interesse hebben om wat spulletjes over te nemen.

bv.

Rizoma superbike stuur
Rizoma Spiegels, van diegene die wel werken en er niet aftrillen :)
zwarte stalen remleidingen met zwarte banjobouten
duo afdekkapje
kawasaki crashprotectors
rizoma led kniperlichten
rizoma racing bar-ends
powercommander III usb
DNA stage 2 kit luchtfilter+ Huis
Yoshimura TRS slip-ons
Pazzo racing shorty's handels
Rizoma remoliepotje achter

stel hé, stel hé,

:+


Stel _O-

Ach mmmmmmmmmm, stel dat mijn arm beter wordt, stel, dan ms. wel in de PC :X
 
wanneer ik mijn Z toch in de verkoop zou doen, Stel hé :+

Zouden er dan hier mensen zijn die interesse hebben om wat spulletjes over te nemen.

bv.

Rizoma superbike stuur
Rizoma Spiegels, van diegene die wel werken en er niet aftrillen :)
zwarte stalen remleidingen met zwarte banjobouten
duo afdekkapje
kawasaki crashprotectors
rizoma led kniperlichten
rizoma racing bar-ends
powercommander III usb
DNA stage 2 kit luchtfilter+ Huis
Yoshimura TRS slip-ons
Pazzo racing shorty's handels
Rizoma remoliepotje achter

stel hé, stel hé,

:+
als, als, als ...
de zwarte remleidingen met banjos kan je aan mij kwijt,
voor een nette prijs ...
 
Wie kan mij zeggen welke bandenmaat ( ACHTER )op mijn Z750 uit 2004 past...??
En welk merk heeft de voorkeur ?? Bridgestone of Pirelli ??

Past er een 190 onder achter ??

Hoor het graag
waarom geen michelin pilot power 2ct :o









:)
 
Goejendag allen,

Ben weer terug van vakantie (Frejus, Zuid-Frankrijk).
Aangezien het hier nog warmer is dan daar, maar beter geen ritjes maken overdag en maar eventjes bij-lezen.

Heb even niks van me laten horen.
Komt, omdat ik er eventjes behoorlijk de pee in heb.
Zit nl. met dezelfde 'stelling' in mijn maag als Dweezy (wat een toeval).

Wil er op dit moment verder ook niet veel meer over kwijt.
Ben geen wegpiraat, gewoon stomme, korte (te) snelle inhaalactie op de verkeerde plaats en moment. Nu maar afwachten, wat de gevolgen zullen zijn. |( |( |(
 
Goejendag allen,

Ben weer terug van vakantie (Frejus, Zuid-Frankrijk).
Aangezien het hier nog warmer is dan daar, maar beter geen ritjes maken overdag en maar eventjes bij-lezen.

Heb even niks van me laten horen.
Komt, omdat ik er eventjes behoorlijk de pee in heb.
Zit nl. met dezelfde 'stelling' in mijn maag als Dweezy (wat een toeval).

Wil er op dit moment verder ook niet veel meer over kwijt.
Ben geen wegpiraat, gewoon stomme, korte (te) snelle inhaalactie op de verkeerde plaats en moment. Nu maar afwachten, wat de gevolgen zullen zijn. |( |( |(

Ojee, succes met de afwikkeling.
Ik hoop dat jezelf snel herstelt.
;( ;(
 
Ik heb de eerste Yamaha foto al voorbij zien komen, dus een beetje ex-Z-rijder infiltrant mag ook best even posen.

full


ps: vanaf morgen ben ik even een paar weekjes off-line ivm een bezoekje aan Zweedse schonen :Y :Y :Y :Y
 
hallo, ik heb een 10 dagen geleden een nieuwe z750 int oranje gekocht

het is een geweldig machientje, heb er nu net over de 1200km opstaan, tis men eerst moto, en hij rijd geweldig, ben er enorm tevreden van

198889698_86d6436937.jpg

198889699_2f48116189.jpg


kan iemand me helpen met 2 probleempjes:
1. hoe gemakelijk is het de bike design valblokken zelf te plaatsen? ze komen ergens op het motorblok zijn hier risicos bij?
het gaat om deze: http://www.bike-design.com/detail.php?p=32579&page=1&shp_category=0&shp_make=10&shp_model=5682&shp_year=2006

2. ik zoek een vervangzadel zodat men vriendin comfortabeler kan meerijden, iemand een goede oplossing? ze schuift nu steeds tussen de opening achter mij en de duo zit, als ze toch op de duozit blijft, dan zit ze net op de hoek van het zadel en moet ze te ver naar voor leunen om me vast te houden, we zouden er graag langere ritjes mee maken deze zomer.

ik dacht aan dit zadel, maar is nergens te testen natuurlijk, iemand die dit of een ander heeft?
http://www.topsaddlery.com/en/sel_visu.php4?marque=6&type=325
zijn hier mensen die geregeld met duozit passagier rijden?

alvast bedankt voor enige info, en blij dak nog een z750 kan toevoegen aan dit monster topic :)
 
hallo, ik heb een 10 dagen geleden een nieuwe z750 int oranje gekocht

het is een geweldig machientje, heb er nu net over de 1200km opstaan, tis men eerst moto, en hij rijd geweldig, ben er enorm tevreden van

(Afbeelding)
(Afbeelding)

kan iemand me helpen met 2 probleempjes:
1. hoe gemakelijk is het de bike design valblokken zelf te plaatsen? ze komen ergens op het motorblok zijn hier risicos bij?
het gaat om deze: http://www.bike-design.com/detail.php?p=32579&page=1&shp_category=0&shp_make=10&shp_model=5682&shp_year=2006

2. ik zoek een vervangzadel zodat men vriendin comfortabeler kan meerijden, iemand een goede oplossing? ze schuift nu steeds tussen de opening achter mij en de duo zit, als ze toch op de duozit blijft, dan zit ze net op de hoek van het zadel en moet ze te ver naar voor leunen om me vast te houden, we zouden er graag langere ritjes mee maken deze zomer.

ik dacht aan dit zadel, maar is nergens te testen natuurlijk, iemand die dit of een ander heeft?
http://www.topsaddlery.com/en/sel_visu.php4?marque=6&type=325
zijn hier mensen die geregeld met duozit passagier rijden?

alvast bedankt voor enige info, en blij dak nog een z750 kan toevoegen aan dit monster topic :)


hallo,
je hebt het gevonden zie ik.

achteropzitter zal denk ik altijd iets van je vandaan blijven, zit m.i. in de bouw van het zitgedeelte.
je kunt bv zoeken op zo'n booster"vel", komt over het duozadel en voorkomt schuiven.
tegen je aanzitten zal echter op de Z altijd behelpen zijn.

valbokken geen ervaring mee, komt vast wel reactie van iemand anders.

veel :] plezier met je oranje modelletje.

Ad
 
hallo, ik heb een 10 dagen geleden een nieuwe z750 int oranje gekocht

het is een geweldig machientje, heb er nu net over de 1200km opstaan, tis men eerst moto, en hij rijd geweldig, ben er enorm tevreden van

(Afbeelding)
(Afbeelding)

kan iemand me helpen met 2 probleempjes:
1. hoe gemakelijk is het de bike design valblokken zelf te plaatsen? ze komen ergens op het motorblok zijn hier risicos bij?
het gaat om deze: http://www.bike-design.com/detail.php?p=32579&page=1&shp_category=0&shp_make=10&shp_model=5682&shp_year=2006

2. ik zoek een vervangzadel zodat men vriendin comfortabeler kan meerijden, iemand een goede oplossing? ze schuift nu steeds tussen de opening achter mij en de duo zit, als ze toch op de duozit blijft, dan zit ze net op de hoek van het zadel en moet ze te ver naar voor leunen om me vast te houden, we zouden er graag langere ritjes mee maken deze zomer.

ik dacht aan dit zadel, maar is nergens te testen natuurlijk, iemand die dit of een ander heeft?
http://www.topsaddlery.com/en/sel_visu.php4?marque=6&type=325
zijn hier mensen die geregeld met duozit passagier rijden?

alvast bedankt voor enige info, en blij dak nog een z750 kan toevoegen aan dit monster topic :)

welkom bij de:


full
 
hallo, ik heb een 10 dagen geleden een nieuwe z750 int oranje gekocht

het is een geweldig machientje, heb er nu net over de 1200km opstaan, tis men eerst moto, en hij rijd geweldig, ben er enorm tevreden van

(Afbeelding)
(Afbeelding)

kan iemand me helpen met 2 probleempjes:
1. hoe gemakelijk is het de bike design valblokken zelf te plaatsen? ze komen ergens op het motorblok zijn hier risicos bij?
het gaat om deze: http://www.bike-design.com/detail.php?p=32579&page=1&shp_category=0&shp_make=10&shp_model=5682&shp_year=2006

2. ik zoek een vervangzadel zodat men vriendin comfortabeler kan meerijden, iemand een goede oplossing? ze schuift nu steeds tussen de opening achter mij en de duo zit, als ze toch op de duozit blijft, dan zit ze net op de hoek van het zadel en moet ze te ver naar voor leunen om me vast te houden, we zouden er graag langere ritjes mee maken deze zomer.

ik dacht aan dit zadel, maar is nergens te testen natuurlijk, iemand die dit of een ander heeft?
http://www.topsaddlery.com/en/sel_visu.php4?marque=6&type=325
zijn hier mensen die geregeld met duozit passagier rijden?

alvast bedankt voor enige info, en blij dak nog een z750 kan toevoegen aan dit monster topic :)
welkom hier

voor een tijdelijke oplossing kun je covers van het merk Booster krijgen....een soort antislipmatje die je over je duoseat vastmaakt....dat houdt het schuiven tegen.

de snelste en goedkoopste oplossing .

full
 
Stel dat :o ................. iemand geflitst of gepakt zou worden :( ....met dit rijgedrag :? |( :X :o :r :N

Zou je dan naast een dikke bekeuring een kleine verkeersdeelnamepauze kunnen verwachten van ome Koos :? :? :? :?



















:+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan