Z1000 - Z750 - Z750S PLAZA deel 27

Moet de beginpost persoonlijker worden

  • Ja, toevoegen Voornaam

    Stemmen: 4 17,4%
  • Ja, toevoegen Voornaam en Woonplaats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, toevoegen Voornaam, achternaam en Woonplaats

    Stemmen: 0 0,0%
  • Ja, toevoegen Voornaam, Woonplaats en Mods

    Stemmen: 2 8,7%
  • Ja, maar dan nog meer info

    Stemmen: 1 4,3%
  • Nee, vindt dit voldoende

    Stemmen: 16 69,6%

  • Totaal aantal stemmers
    23
Status
Niet open voor verdere reacties.
Morghe all :W



Beursgangers: piccieapparaat niet vergeten heeeeee O-) O-) O-)


Mogguh..... nu ff werken 12:00 koekblik in, kameraad halen en nr beurs.... Wellicht zie ik sommige nog wel op de kawastand.... Jullie zijn daar niet zo snel weg denk ik (welke hal staat kawa eigenlijk) :W
 
Morgen allemaal :W

Beursgangers veel plezier :)
Als je op de motor gaat wel op de het bewaakte parkeerterrein zetten, het dievengilde loopt er rond en heeft al toegeslagen gisteren :X |(
 
Hopelijk weten ze op de beurs wat meer nieuws te vertellen over de nieuwe Z's. Ik ga helaas niet maar hoop dat mede forum genoten zo aardig zijn hun verkregen info met ons te delen.

Zijn er eigenlijk mensen die een nieuwe Z1000 besteld hebben??? Voor zover ik weet zijn er alleen maar nieuwe Z750's besteld? Mocht er (waarschijnlijk in het nieuwe deel) op zaterdagavond nog niks vermeld zijn over de levertijden zal ik zondag even navraag gaan doen op de stand van Kawa.

zal wel niet meer zo druk worden hier vandaag, met een grote groep op de beurs...
 
Laatst bewerkt:
Zijn er eigenlijk mensen die een nieuwe Z1000 besteld hebben??? Voor zover ik weet zijn er alleen maar nieuwe Z750's besteld? Mocht er (waarschijnlijk in het nieuwe deel) op zaterdagavond nog niks vermeld zijn over de levertijden zal ik zondag even navraag gaan doen op de stand van Kawa.

zal wel niet meer zo druk worden hier vandaag, met een grote groep op de beurs...

heb het al gevraagd op de stand gisteren...leverdatum volgens die kerel van kawasaki was eind maart / begin april voor de Z750 !.

vond het niet echt leuk om te horen, mjah het hoort er helaas bij he '(
 
ja een vriend van mij heeft de KAWA Z1000 besteld krijg ie eind feb begin maart dus binnenkort al
omdat er zo veel meer vraag is naar de 750 is deze wachttijd langer dat is wat mij bekend is

morgen ga ik naar de beurs al mensen geweest ????


mzzl
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan