Z1000, Z750, Z750S Plaza; Deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
:W :W

O enne ff maar weer eens een plaatje erbij (zed under construction) Binnenkort weer een kleine mod. Er wordt meer gemodificeerd aan mijn Zed dan ermee gereden laatste tijd _O- '(

[afbeelding]


Motor staat al weer een weekje stil en deze week en volgende week ook. Volgende week ff weekje weg met moeders en dohterlief
ik vind huishoudfolie nu niet echt n mod...................... -O-


















:+ :P
 
foto van Termignoni's onder de Z1000 2007 *O*


full



Wacht nog steeds op de mijne voor het oude model B|
 
Laatst bewerkt:
Ik wou even zeggen dat 'die van mij' de tweede ronde van Pimp my Ride/Make me Beautiful' prima heeft doorstaan. Ben zelf erg tevreden over het resultaat tot nu toe. Komend weekend misschien wel de finishing touch uitvoeren. Foto's komen wel als hij 'af' is.
 
Ik wou even zeggen dat 'die van mij' de tweede ronde van Pimp my Ride/Make me Beautiful' prima heeft doorstaan. Ben zelf erg tevreden over het resultaat tot nu toe. Komend weekend misschien wel de finishing touch uitvoeren. Foto's komen wel als hij 'af' is.

Ik ben echt heel benieuwd hoe het nu geworden is, de sneak previews die we tot nu toe gehad hebben zien er echt goed uit.

*O* We Want Pics !!! *O*
 
@ Macreal: zie ik het verkeerd op je foto's of sluit jou voorruitje wel mooi op de
rest van je fiets aan? Kun je er eens een foto van posten en welk merk is het?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan