Z1000/ Z750/ Z750S Plaza deeltje -->45<--

Status
Niet open voor verdere reacties.
idd!

Die van mij is total.. '(
Dus ik heb al een witte Z1000 laten vast zetten :9~ Als het 100% door gaat komt er natuurlijk een volledig akra systeem onder etc etc..

om precies te zijn deze:


[afbeelding]

goede morgen :W

dan heb je toch een behoorlijke klap gemaakt.
jammer van je nieuwe fiets...
maar deze is ook :9~ (hou hem wel heel) O-) veel plezier er mee
 
Gefeliciteerd Parg, met die witte natuurlijk........................... ;)
Als het 100% is.

Mooie brommer Parg: gefeliciteerd met je keuze!

Wit is nog steeds erg 'hot'; was ook op de Intermot te merken.
Heb vorig jaar zelf een witte S40 gekocht.

Vroeger maakten ze bij het inruilen wel eens grapjes:
"Mi ne witte blie de zitte" (= Brabants dialect): "Met een witte blijf je zitten".
Ondertussen weten we wel beter!
 
Ik wou het linkie toch ook even hier plaatsen, misschien doet er iemand zijn voordeel mee.

Nice exhausts, voor relatief weinig euri's

www.sc-project.com
 
nog maar ff snel een stramme maxen knaldag doen ? O-)

Heb voor jouw MuiZ, op de Intermot nog een aangepaste Stramme-Max-MuiZ-herfst-fiets gezien; val je niet zo gauw mee om! (val je WEL op!)

full

 
Spiegels,

Ik rij nu zo'n anderhalve maand op de 750 enne het bevalt me meer dan prima. Maar de spiegels, waarvoor zitten die er op? Ik zie veuls te weinig daarin. Is er ook nog wat anders te monteren?
Ik dacht zelf aan het idee om er een andere spiegelstang op te monteren, als die 3 cm verder uitsteek heb je prima uitzicht in de spiegels wat achter je rijd.
er was iemand hier die spiegelverbreders had gemonteerd.Maar wie ook alweer.......Brinz,flink........ :?
 
Je moet gewoon een klein beetje moeite doen om in je spiegels te kijken. :o
Ik draai altijd mn elleboog iets naar binnen en daarna kan ik perfect alles in mijn spiegels zien.
 
er was iemand hier die spiegelverbreders had gemonteerd.Maar wie ook alweer.......Brinz,flink........ :?

Ja,ik ook :Y
Bevallen prima,makkelijker goed zicht.Tis maar net wat je wilt.
Wilde eerst ook rizoma bar-ends,maar is niet van 1-2- huppekee eraf en erop.
Bar-ends,stuurdoppen,en als je niet wil klooien met ander schroefdraad in je stuur ook een nieuw stuur.Beetje veel om allleen bar-ends te willen. -O-

Maar er moet wat over blijven om te pimpen.Nu nog een; Hugger,rempotje(s),haakse ventielen,stalen remleidingen.
 
maar je hoeft toch geen ander schroefdraad te maken.

ik heb gewoon andere bouten gekocht.
 
maar je hoeft toch geen ander schroefdraad te maken.

ik heb gewoon andere bouten gekocht.

nee hoeft idd niet, je moet gewoon stuureindes zoeken met een m8 bout, de standaard rizoma stuureindes is m6 dan moet je nieuw schroefdraad maken in je stuur.

als je een beetje handig bent een uurtje werk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan