Z1000 - Z750 - Z750S - Plaza nr 40

Status
Niet open voor verdere reacties.








te laat... stray was me voor
 
Vandaag ook mijn 1ste rit 2008 gemaakt :P :] :]

lekker binnendoor over de dijken naar Noordeloos Nol Bikker. :] ZXRClub meeting.
voelde gelijk weer vertrouwd met die groene flits

terug over de snelweg. O-)
weet gelijk weer wat een beest zo'n ZX10R is :X stuurdemper stond nog in de winterslaap stand |( .....gelijk maar een paar slagen gegeven... :Y :P

:+ :P


En dan nog aangezien worden voor een Soepsoepie ook -O- :X *D
 
Wat me trouwens opviel vandaag...:


ongeveer 200 km gereden, dus heb de veren wel uitgeprobeerd...

je moet weer een hele nieuwe rem balans zoeken, hadden jullie dat ook?
Was echt heel erg wennen, ging in het begin echt niet lekker... maar even later steeds beter.

had erg veel last van de wind trouwens :/
 
Wat me trouwens opviel vandaag...:


ongeveer 200 km gereden, dus heb de veren wel uitgeprobeerd...

je moet weer een hele nieuwe rem balans zoeken, hadden jullie dat ook?
Was echt heel erg wennen, ging in het begin echt niet lekker... maar even later steeds beter.

had erg veel last van de wind trouwens :/
ik vond de Z strakker remmen met de Hyperpro's en veel minder duiken.

moest wel wennen aan t bochtengedrag destijds...Z viel er meer in en stuurde veel strakker


wind was behoorlijk op de dijken vooral tussen vianen richting kesteren...strak van de zijkant....was wat listig met sommige bochtjes
 
ff in de gauwigheid geteld maar topic nr 41 gaat ons de 100.000e post opleveren.
zitten nu op 96100 en nog wat

niet alle eerdere topics waren 2500 lang.

gaan we in de gaten houden dus, degene die inderdaad straks de ton volmaakt krijgt;

??

suggesties welkom.
Heel gevaarlijk van je om bekend te maken dat we in deel 41 de 100.000e post gaan meemaken.....
Komen er straks allemaal van die onzinnige posten om toch maar vooral DE NUMMER 100.000 POST te posten.

Moet je niet zo aan de grote klok hangen. O-)
 
@ stramme maxen team

we zijn de 80.000 vieuws ruim gepasseerd.

2008 MOETEN we wederom er weer eens op uit :P

tijd voor nieuw materiaal. 8-)
 
heren met technische kennis gezocht!!!

ik heb hier een kawasaki z1000 (03/06) voorvork, deze wil ik graag in mijn kawasaki z750 (04/06) bouwen. is er al iemand die dit voor elkaar heeft gekregen? of zijn er mensen die mij hier iets over kunnen vertellen dan hoor ik het graag.

ten 2de ben ik opzoek naar het t stuk en kroonplaat voor de kawasaki z1000 heeft iemand deze toevalig te koop?? of weet iemand of er ook een zx6r kroonstuk op past.

fijne avond iedereen!!
Ben daar nog nooit mee bezig geweest. Geen idee of het past...

Succes in elk geval.
 
Vandaag ook mijn 1ste rit 2008 gemaakt :P :] :]

lekker binnendoor over de dijken naar Noordeloos Nol Bikker. :] ZXRClub meeting.
voelde gelijk weer vertrouwd met die groene flits

terug over de snelweg. O-)
weet gelijk weer wat een beest zo'n ZX10R is :X stuurdemper stond nog in de winterslaap stand |( .....gelijk maar een paar slagen gegeven... :Y :P

:+ :P
Heb je weer de Muis eehh beest(je) uitgehangen?
 
@ stramme maxen team

we zijn de 80.000 vieuws ruim gepasseerd.

2008 MOETEN we wederom er weer eens op uit :P

tijd voor nieuw materiaal. 8-)
Helemaal mee eens. Desnoods komen we eens bij elkaar om een dag te plannen!
Het moet lukken! Als Bokkie tenminste eens tijd voor ons heeft. O-)
 
Heb je weer de Muis eehh beest(je) uitgehangen?
nee viel mee.... O-)

snelweg op ..... voorwiel op ... :P inhalen in 2 gas erop...voor wiel wederom op.. en maar schudden met die kop....toen maar snel ff die stuurdempert aangedraaid. :Y :P

paar lange doordraaiers bij Utreg gepakt...getver wat is dat lekker ....vooral als je wat de ruimte hebt...zeg maar O-)
 
Prik maar een paar data
@ stramme maxen team

we zijn de 80.000 vieuws ruim gepasseerd.

2008 MOETEN we wederom er weer eens op uit :P

tijd voor nieuw materiaal. 8-)
Helemaal mee eens. Desnoods komen we eens bij elkaar om een dag te plannen!
Het moet lukken! Als Bokkie tenminste eens tijd voor ons heeft. O-)

dit jaar zitten we niet al te dik in t werk... dus ik hoop toch wat meer tijd te krijgen om eens rond te gaan op die groene milieu fiets.


anders maar eens minimeet/overlegje plannen met bokkie er bij uiteraard.

is ook veel te druk nu.

maar kan zich weinig permenteren na dat grapje met zijn auto...dus we zullen uit moeten wijken indien de snelheid met meer dan 30km/h wordt overtreden... O-)
 
dit jaar zitten we niet al te dik in t werk... dus ik hoop toch wat meer tijd te krijgen om eens rond te gaan op die groene milieu fiets.


anders maar eens minimeet/overlegje plannen met bokkie er bij uiteraard.

is ook veel te druk nu.

maar kan zich weinig permenteren na dat grapje met zijn auto...dus we zullen uit moeten wijken indien de snelheid met meer dan 30km/h wordt overtreden... O-)

Goed plan, minimeet centraal of afstand geen bezwaar, kan ook bij mij thuis of bij Bokkie kunnen we 'm gelijk op zijn verplichtingen wijzen ten aanzien van zijn "familie" :+
 
en ben ik gespot!

Nee.

25 min. Den Bosch > Oosterbeek ;)

Is natuurlijk niet te spotten })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan