Z1000 - Z750 - Z750S - Plaza nr. 41

Status
Niet open voor verdere reacties.
dank,
bok besteld
voorband is aan vernieuwing toe, best veel kms gedaan :+
lekke achterband ruimschoots gecompenseerd.

hoop dat die bok snel binnen is, nieuwe band nog inrijden voor volgende week vrijdag


wat voor bok heb je besteld, ik ben niet te koop. O-)


maar wel om te kopen *D
 
lijkt me niet heel handig, morgen avond voor 2 Weken naar de Antillen 8-)
doe mijn gekleurde broeders de groeten ..... :W 8-)

full
 
Dat is het pas na 12u :P Volgende week dinsdag staat!

Mail me maar ff voor mijn nummer en adres als je dat nog niet hebt!

Enne Baz... welkom hiero :P
je straat weet ik (globaal dan),heeft iets met voetbal te maken :+ :+
ga je mailen :Y
 
Iedereen bedankt voor de verjaardags wensen :) :)

Eén van die jongens die overleden is in Zolder is een kennis van mij en een goede vriend van mijn 2 teammaten.Tevens was hij één van de drijvende krachten in de zaak van één van onze sponsors. Maandag zaten wij in Ecuyeres voor onze eerste race van het seizoen en het is alles behalve leuk om dan zo'n slecht nieuws te krijgen.Je voelt je toch helemaal niet lekker om dan aan een 4 uurs race te beginnen op een onbekend en nat circuit. Tot onze verbazing zijn we als 3e gefinisht . Onze 3e plaats willen wij dan ook opdragen aan Jelle en volgende race rijden we met een rouwband op onze motor en motorpakken. Het gaat de zaak niet veranderen maar alle steun kan deugd doen bij de nabestaanden. R.I.P. Jelle
 
Hey Z-etters :W

Vast maar even kennis maken. Ik heb nog geen Z maar die gaat er zeker komen. Ik rij nu nog op een zxr750 (staat al te koop), maar ben na een aantal ritten op de Z van Duckman helemaal verkocht.

Ik ben van plan om een Z uit belgië te halen aangezien ze daar een stuk goedkoper zijn en de BPM ook nog meevalt.

Dus jullie gaan mij vast vaker zien in dit topic *O*


Alvast Welkom bij de Z-etters en veel plezier met 't kiezen
 
Iedereen bedankt voor de verjaardags wensen :) :)

Eén van die jongens die overleden is in Zolder is een kennis van mij en een goede vriend van mijn 2 teammaten.Tevens was hij één van de drijvende krachten in de zaak van één van onze sponsors. Maandag zaten wij in Ecuyeres voor onze eerste race van het seizoen en het is alles behalve leuk om dan zo'n slecht nieuws te krijgen.Je voelt je toch helemaal niet lekker om dan aan een 4 uurs race te beginnen op een onbekend en nat circuit. Tot onze verbazing zijn we als 3e gefinisht . Onze 3e plaats willen wij dan ook opdragen aan Jelle en volgende race rijden we met een rouwband op onze motor en motorpakken. Het gaat de zaak niet veranderen maar alle steun kan deugd doen bij de nabestaanden. R.I.P. Jelle
kan me voorstellen dat je dan niet lekker aan een race begint.

nog wel gefeli met het behalen van de 3de plaats.
 
Zo, weer even een postje.
Heb vanavond even een TomTom dingetje in elkaar gefabriekt. Niet permanent. dus makkelijk te (de-)monteren. Nu nog even een stroompuntje maken.

full


Zie trouwens dat ik sinds ik hem heb (najaar 2007) alweer 5K op weggestuurd heb.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan