Z1000 - Z750 - Z750S - Plaza nr. 42

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ongelooflijk. Ik zat om iets van een uur of 8 nog te posten en nu alweer bla. 2 in het nieuwe deel.
Denk dat ik er binnenkort maar mee kap. Dit is een dagtaak aan het worden... :}

full
 
@ Haagie030 Welkom *O*



je staat in de openings post ;)
 
Laatst bewerkt:
Nog even reageren op het vorige deel;

Gerard; Dus je hebt nu 2 bouten?

Ad; Een zwarte bok met een dikke pen? :? DnBok in het zwart met een dikke.....? :?
Laat maar...... :N
 
Zo, weer even een postje.
Heb vanavond even een TomTom dingetje in elkaar gefabriekt. Niet permanent. dus makkelijk te (de-)monteren. Nu nog even een stroompuntje maken.

full



Zie trouwens dat ik sinds ik hem heb (najaar 2007) alweer 5K op weggestuurd heb.
 
ik heb een gold account gesponserd voor het zetters plaza.

wie er nog plaatjes heeft om er in te zetten kan mij mailen voor de inlog gegevens.

voor een aantal is dit al bekend. (nog steeds het zelfde)

goldaccount.gif


lz13.jpg


MF-Zetters
 
Laatst bewerkt:
dank jullie voor de reacties en idd er mist nog wel het 1 en ander maar dat komt allemaal wel goed. er staat al het 1 en ander in bestelling komt als het goed is voor het weekend binnen. :)
 
Goedemorgen,

Undertake meld zich weer ;)

Wat me opvalt in het lijstje op de eerste pagina..

Links naar andere Z-sites

Belgie
http://users.pandora.be/z1000 * doet het niet

http://www.z1000.be/mambo * doet het niet

http://www.thefastforum.be/phpbb/viewtopic.php?t=6943 * doet het niet

Manuels voor Z1000 en Z750

Handboek Z1000 * doet het niet.. ik heb ook één die ik wel op mijn website ter beschikking wil zetten..
Handboek Z750 * doet het niet..

Websites met leuk spul
http://www.rhencullen.net...atalogue_Styling_331.html * hele winkel leeg!

En dat was men gezeur van deze ochtend 8-)
 
Goedemorgen,

Undertake meld zich weer ;)

Wat me opvalt in het lijstje op de eerste pagina..

Links naar andere Z-sites

Belgie
http://users.pandora.be/z1000 * doet het niet

http://www.z1000.be/mambo * doet het niet

http://www.thefastforum.be/phpbb/viewtopic.php?t=6943 * doet het bij mij wel

Manuels voor Z1000 en Z750

Handboek Z1000 * doet het niet.. ik heb ook één die ik wel op mijn website ter beschikking wil zetten..
Handboek Z750 * doet het niet..

En dat was men gezeur van deze ochtend 8-)

Die ik heb doorgehaald doen het bij mij ook niet en de handboeken heb ik niet gecontroleerd.
 
Sinds het weer hier wat warmer is +- 18° ondervind ik dat mijn achterband van mijn Z750 met standaard Dunlop Qualifiers schuift gelijk hel!

Vooral in rechtse bochten ondervind ik veel hinder. Is er nog iemand met dit probleem? Is niet echt bevorderlijk voor het vertrouwen ! -O-
 
Sinds het weer hier wat warmer is +- 18° ondervind ik dat mijn achterband van mijn Z750 met standaard Dunlop Qualifiers schuift gelijk hel!

Vooral in rechtse bochten ondervind ik veel hinder. Is er nog iemand met dit probleem? Is niet echt bevorderlijk voor het vertrouwen ! -O-

Ik heb meer van zulke "verhalen" gehoord over de Qualifiers, dat ze snel "schuiven". Met tests ook niet altijd positieve geluiden gehoord. Maar persoonlijk heb ik geen ervaring met Dunlops.

Maar goed, je hebt ze er nu eenmaal onderzitten. Ik ken je rijstijl niet, maar als je het gevoel hebt dat het vooral bij rechterbochten is, dan doe je misschien iets anders dan in linker-bochten? Misschien gooi hem platter in rechterbochten? Je geeft sneller en meer gas in rechterbochten?

Misschien moeten Qualifiers eerst "echt" warm gereden zijn. De buitentemperatuur kan dan wel 18 graden zijn maar als het dagen koud is geweest is de weg ook nog koud.

Maar met insturen (voorband dus) heb je geen (vertrouwens)probleem?
 
Hier nog een testberichtje over de Qualifier. Was nieuwsgierig wat hun er van vinden/vonden. Maar hier is gestest met een 170 pk Gixxer. Is toch een verschil lijkt me ;)

Bochtengedrag: Nicht ganz so handlich wie der Conti Sport Attack, aber bei Landstraßentempo ein zielgenauer, neutraler Pneu mit guter Haftung in Schräglage. Wird das Tempo jedoch verschärft und der Reifen richtig aufgeheizt, kommt beim harten Beschleunigen Bewegung ins 170-PS-Gestühl, gleichzeitig verliert der Qualifier an Lenkpräzision und Grip. Die Bezeichnung Qualifier trifft so gesehen nicht ganz zu. Störend auf der Bremse: das hohe Aufstellmoment. 118 Punkte | Platz 5

Nasstest: Wenig Grip beim Einlenken und noch weniger Gefühl fürs Vorderrad in Schräglage, da drehen die Testpiloten eher zögerlich ihre Runden. Außerdem verhindert beim Beschleunigen auf nasser Fahrbahn ein durchdrehendes Hinterrad eine schnellere Fortbewegung mit dem Qualifier. 68 Punkte | Platz 6

Conclusie: Bei zügiger Fahrweise ohne Mängel, büßt der Dunlop Qualifier erst bei supersportlichem Kurvenwetzen seine an sich guten Lenk- und Kurveneigenschaften ein. Auffallende Schwächen bei Nässe machen eine gründliche Renovierung unumgänglich. Für die Landstraße noch zu empfehlen, sollte fürs Rennstreckentraining die sportlichere RR-Version (Race Replica) aufgezogen werden. 5. Platz

Lijkt me dus op de weg op een Z750 geen probleemgeval.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan