Z1000 - Z750 - Z750s Zwitsalmeeting 2007

Crawl

MF veteraan
13 jan 2002
9.542
27
Haarlemmermeer
Ja wel, we het is alweer zo ver. *O*
Tijd om serieus te gaan na denken over onze vakantie van de zomer.
Na het grote succes van het eerste jaar, de top dagen van verleden jaar (ondanks een kleine misser aan het eind van de trip :X ) zijn we alweer toe aan onze derde ZZZZwitsalmeeting *O* *O* *O* *O*

full


Tot nu toe hebben interesse getoond:
Crawl
Jantah
Pina
Knutsel
BartZ1000

Hopelijk is Zwiss750 weer zo goed om voor ons een slaapplaats te regelen.
Alleen zal er dit keer een bedrag vooruit moeten worden betaald voor de reservering van de kamers, houd daar dus even rekening mee. :Y

De exacte datum zullen we dus nog moeten kiezen, maar zal hoogst waarschijnlijk ergens tussen 18 juli en 10 augustus zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ja wel, we het is alweer zo ver. *O*
Tijd om serieus te gaan na denken over onze vakantie van de zomer.
Na het grote succes van het eerste jaar, de top dagen van verleden jaar (ondanks een kleine misser aan het eind van de trip :X ) zijn we alweer toe aan onze derde ZZZZwitsalmeeting *O* *O* *O* *O*

[afbeelding]

Tot nu toe hebben interesse getoond:
Crawl
Jantah
Pina

Hopelijk is Zwiss750 weer zo goed om voor ons een slaapplaats te regelen.
Alleen zal er dit keer een bedrag vooruit moeten worden betaald voor de reservering van de kamers, houd daar dus even rekening mee. :Y

De exacte datum zullen we dus nog moeten kiezen, maar zal hoogst waarschijnlijk ergens tussen 18 juli en 10 augustus zijn.
je vergeet iemand. -O- -O- -O-
 
Ik was jou zeker niet vergeten net zo min als Bart maar wie ben ik om voor jullie te beslissen of jullie mee willen te ja of te nee O-)
Hoop wel op ja natuurlijk :Y
was ook niet te serieus bedoelt mijn reactie.

maar heb je contact met pina gehad, omdat ie er bij staat?
als we weer net zo'n gezellige groep hebben als vorig jaar wordt het weer feest tijdens het eten. ;)
 
misschien dat ik een weekje overkom of zo, want ik moet ook met de kids 3 weken weg, dat zijn wel de laatste 3 weken van augustus, en zoveel vrije dagen heb ik nou ook weer niet natuurlijk...
maar er zit nog wel wat tijd tussen, dus ik hoe hier wel bij hoe e.e.a. gaat...
 
JAAAAAA......ik ben ook weer van de partij.

heb er nu al weer zin in......als het jullie niets uitmaakt een weekje of twee vroeger dan vorigjaar.
of nog eerder (voor de school vakantie's) zou mij heel goed uitkomen.
 
JAAAAAA......ik ben ook weer van de partij.

heb er nu al weer zin in......als het jullie niets uitmaakt een weekje of twee vroeger dan vorigjaar.
of nog eerder (voor de school vakantie's) zou mij heel goed uitkomen.
ik zal zo is ff mijn vakatie datum op zoeken.
helaas ben ik gebonden aan de bouwvak. -O-
wel super dat je er ook weer zin in hebt.




edit: mijn vakantie is van 30 juli t/m 24 augustus.
wel laat dit jaar.
 
Laatst bewerkt:
was ook niet te serieus bedoelt mijn reactie.

maar heb je contact met pina gehad, omdat ie er bij staat?
als we weer net zo'n gezellige groep hebben als vorig jaar wordt het weer feest tijdens het eten. ;)
Ik neem je ook niet serieus ;)
En heb idd. contact met Pina gehad, die was erg druk maar zou in loop van het voorjaar wel weer vaker op het forum aanwezig zijn.
En ik hoop dit jaar ook wat gezelliger te zijn tijdens het eten, verleden jaar was dat misschien af en toe iets minder denk dat jullie daar wel begrip voor hadden
 
ik zal zo is ff mijn vakatie datum op zoeken.
helaas ben ik gebonden aan de bouwvak. -O-
wel super dat je er ook weer zin in hebt.




edit: mijn vakantie is van 30 juli t/m 24 augustus.
wel laat dit jaar.

Oei das wel laat idd. :X
Jouw eerste week en mijn laatste overlapen elkaar precies.
Dus misschien moeten we de Zwitselmeeting in de week houden alleen is dat voor mij dan op de terug weg van de vakantie.
Want wil nog wel een weekje kramperen in Frankrijk of Italië.
Weet niet hoe Bart, Pina en Jantah met hun vakantie zitten anders kan op mijn werk misschien wel na vragen of ik mijn vakantie een week kan opschuiven.
Zou trouwens ook leuk zijn als Zwiss en Edwin dan een paar dagen vrij zijn.
 
Ik neem je ook niet serieus ;)
En heb idd. contact met Pina gehad, die was erg druk maar zou in loop van het voorjaar wel weer vaker op het forum aanwezig zijn.
En ik hoop dit jaar ook wat gezelliger te zijn tijdens het eten, verleden jaar was dat misschien af en toe iets minder denk dat jullie daar wel begrip voor hadden
ik had het met het eten niet over jou.
maar o.a. over het schapen verhaal.
 
Oei das wel laat idd. :X
Jouw eerste week en mijn laatste overlapen elkaar precies.
Dus misschien moeten we de Zwitselmeeting in de week houden alleen is dat voor mij dan op de terug weg van de vakantie.
Want wil nog wel een weekje kramperen in Frankrijk of Italië.
Weet niet hoe Bart, Pina en Jantah met hun vakantie zitten anders kan op mijn werk misschien wel na vragen of ik mijn vakantie een week kan opschuiven.
Zou trouwens ook leuk zijn als Zwiss en Edwin dan een paar dagen vrij zijn.

kan ik ook nog proberen of een paar snipperdagen voor mijn vakantie te plakken.
ik zal eens informeren.
want de vakantie zoals vorig is me erg goed bevallen.
in een paar dagen naar zwitserland rijden.
daar dan een paar daagjes blijven.
dan als toetje naar een paar dagen kamperen.

moet echt een oplossing komen voor de vakantiedagen.
want dit gaat niet in 1 week passen.
 
Laatst bewerkt:
Mooi hoor om alweer naar uit te kijken, ik kan zelf niet mee zoals het er nu naar uit ziet. '(

moet keuzes maken he..... ga in deze periode naar spanje met de familie.

er staat gelukkig in het voorjaar een vierdaagse eifelrit in de agenda :Y dat zit dus ook wel goed.

ik hoop voor de zwitsal gangers dat jullie weer veel plezier zullen hebben. *O*
 
Ja wel, we het is alweer zo ver. *O*
Tijd om serieus te gaan na denken over onze vakantie van de zomer.
Na het grote succes van het eerste jaar, de top dagen van verleden jaar (ondanks een kleine misser aan het eind van de trip :X ) zijn we alweer toe aan onze derde ZZZZwitsalmeeting *O* *O* *O* *O*

De exacte datum zullen we dus nog moeten kiezen, maar zal hoogst waarschijnlijk ergens tussen 18 juli en 10 augustus zijn.

Ik heb er vorige week nog aan zitten denken!! Bedankt voor je initiatief Crawl :}

Er is 1 probleem:
Ik ben tussen 23 juli en 5 augustus (waarschijnlijk) op vakantie naar Italie. De bovengenoemde datum zou voor mij dus niet kunnen.
Als jullie toch in die periode naar Zwitserland willen komen, wil ik wel slaapplaats e.d. regelen natuurlijk. Zal t wel jammer vinden om niet met jullie te kunnen meerijden, heb nog wel een paar mooie ritjes (anders dan afgelopen jaren) voor jullie op t oog, maar jullie moeten zelf kijken wat jullie t beste uitkomt.
Alles voor en na die periode zal voor mij geen probleem zijn.

Ook als ik niet mee kan rijden ;( zal ik voor dit jaar in ieder geval Zwitsal-shirts en een Zertifikat gaan organiseren voor jullie :Y
 
Laatst bewerkt:
Update:
Als jullie tussen de 18e en 26ste juli komen, dan ben (kan) ik zeker van de partij (zijn) en in ieder geval een dagje met jullie tuffen.
Ik heb vanaf de 21ste vrij (weekend), ergens rond de 26ste Juli ga ik dan richting Italie.
 
Laatst bewerkt:
ik kan eventueel een week eerder vrij krijgen.
kost me wel wat snipperdagen. B|
maar het positieve is dat ik dan 5 weken vakantie heb. *O*
 
Update:
Als jullie tussen de 18e en 26ste juli komen, dan ben (kan) ik zeker van de partij (zijn) en in ieder geval een dagje met jullie tuffen.
Ik heb vanaf de 21ste vrij (weekend), ergens rond de 26ste Juli ga ik dan richting Italie.

Deze data zou mij heel goed uitkomen.....

wat zeggen jullie ervan om door frankrijk te rijden naar die grote brug en dan naar zwitserland via oosterijk en duitsland weer naar huis.

8-) *D ;)
 
Deze data zou mij heel goed uitkomen.....

wat zeggen jullie ervan om door frankrijk te rijden naar die grote brug en dan naar zwitserland via oosterijk en duitsland weer naar huis.

8-) *D ;)
je reisplan lijkt me wel wat. :Y

alleen mijn eerste vakantie dag is nu op 23 juli.
dus vroegste vertrek datum zou dan zondag 22 juli zijn.
 
Deze data zou mij heel goed uitkomen.....

wat zeggen jullie ervan om door frankrijk te rijden naar die grote brug en dan naar zwitserland via oosterijk en duitsland weer naar huis.

8-) *D ;)


Hoor ik Bart daar nou voorstellen om door Frankrijk te rijden???
 
Terug
Bovenaan Onderaan