z750 2007 kromme schakelvork?

Dank voor de bemoedigende woorden mannen. Ben helaas nog zo groen dat ik bij ieder geluidje denk dat ik mn blok in elkaar draai ;) Goed om te lezen dat ik met deze symptomen niet direct met een boog om de motor hoef heen te lopen!
 
Nee joh ben je gek, 't is een motor. Die is gemaakt om smerig op te janken. Dat ie uit de versnelling schiet is balen maar als je gewoon de 5 niet te zwaar belast dan kan je dat ding gewoon goor op z'n kloten geven zoals het hoort.

Gewoon genieten man en niet vergeten.... Motorrijden is een hobby en hobby's kosten nou eenmaal geld.
 
Nee joh ben je gek, 't is een motor. Die is gemaakt om smerig op te janken. Dat ie uit de versnelling schiet is balen maar als je gewoon de 5 niet te zwaar belast dan kan je dat ding gewoon goor op z'n kloten geven zoals het hoort.

Gewoon genieten man en niet vergeten.... Motorrijden is een hobby en hobby's kosten nou eenmaal geld.
Haha heerlijke reactie. Zo had ik me het motorrijden ook zeker voorgesteld! Heb nog een hoop te leren hoor ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan