z750 houdt in!!!

samsam

Rookie
5 okt 2004
5
0
koekange
afgelopen week heb ik een z750 gekocht.
het is starten lopen maar het toeren gebied tussen 2000 en 5500 is dramatisch!!!
komt hij daarboven dan is er niets aan het handje. ik heb het gevoel dat hij op drie poten loopt en als hij boven de 5500 toeren komt, ongeveer, dan gaat de rest ook mee doen. vonken doet hij. volgens mij zijn het ook de buitenste twee cilinders die het slechtst mee lopen. deze zitten ook op 1 unit.
ik heb alles goed schoon gemaakt en ook het luchtfilter is brand schoon.

vraagje: wat kan dit zijn?
 
klote carbs op die dingen.

De membramen zijn vaak uitgedroogt, waardoor ze te klein zijn geworden, en lekken, de naalden hebben een rot vorm en moeten vrij hoog gezet zijn, anders loopt ie onderin veel te arm. Zeker met open filters. Heb je nog contactpunten erop? Zo ja, check die eens goed en kijk of je vervroeger niet blijft hangen.

Sterkte. Ik heb ook nog zo'n rampenplan staan.
 
:]
heho..Kawalega..
ik heb zelf KZ750...enkele..

Hier heb ik wat reactie's gemaild:
www.motor-forum.nl/forum/topic.php/75561/3
www.motor-forum.nl/forum/topic.php/76895/1
www.motor-forum.nl/forum/topic.php/76738/1

Ik heb zelf al heel veel gedaan aan het apparaat en hij rijdt perfect!

Nakijken bobines, ( misschien vervangen)
zeker vervangen de bougiebekabeling en bougiekappen

Zijn de carbs. nagezien? vlotterkamerniveau/stationairstelschroef ok?

Joh. er zijn zoveel kleinere dingen die er één groot ding van maken....

Trouwens hoe oud is'tie en wat moestíe nog opbrengen?
Hoor het wel..

Greetings.... :+ KAWAidioot :+
 
"Door kawaidioot op 06-10-2004 05:16"

Idioot istie zeker.....5:16???? :?

Hééhooo
wel eens gehoord van mensen die 's nachts werken???? B|

O.a: politie/ brandweer/doktoren/verpleging/diverse nutsbedrijven en industrie die 24 uur per dag DOORGAAN !!!!!!

Het zou wel leuk zijn als we allemaal om 16:00 of 17:00 stopten met werken.
Zo en dan nu de stekker er uit en u ziet maar hoe u water krijgt ? !
Je zal je poot breken en het ziekenhuis is dicht........

WAKE UP......... :] ...and be happy.

Greetings... :+ KAWAidioot :+
 
Zijn toch wat vraagjes die beantwoordt moeten worden voor je een diagnose kunt stellen.

1 Heeft de motor voldoende vermogen boven de 6000 rpm ?
2 Heb je de bobine al gewisseld zodat het probleem verschuifd naar 2 e 3
3 Heb je back fire ? (Klappen in de uitlaat) En bij welk toerental ?
4 Carbs Nagekeken ?
5 Kompressie gemeten ?
6 Bougies vernieuwd ?
7 Aansluiting bougie kabels op de bobine gekontroleerd ?
8 Weerstand bobine Bougie kabels gemeten ?
9 Kabels niet doorgesleten ?
10 Aan slag op de stekkertjes voor de bobine ?

Als je dat gekontroleerd hebt. mail je maar

mt. vr. grt. Groen
 
Terug
Bovenaan Onderaan