z750/z1000 2007/2008 gepimpt!

Silvana

MF'er
27 okt 2007
185
0
Beste motormuizen,

Heb ook een Z750 gekocht maar wil hem nog wel hier en daar wat pimpen.

Misschien willen jullie hier pics plaatsen van jullie gepimpte z750/z1000. Ben wel een eerder forum tegen gekomen maar staan veel gepimpte zetters op van het oude model

Hoop dat jullie wat toffe foto's plaatsen
 
:)
full
 
wat versta je onder pimpen?


de standaart dingen vervangen?

knipperlichtjes, kentekenplaat houder, remleidingen, uitlaat, vering, verlichting, spiegeltjes.

misschien heb je hier wat aan

153452924_5_SWkk.jpeg
 
Ik bedoel gewoon van alles wat is aangepast aan de z.

Maar Vinnie hoe zijn die spiegels? Zie je meer?
 
Zo echt super mooi!
Zijn dat stickers? of heb je het zo laten spuiten?
 
Beste motormuizen,

Heb ook een Z750 gekocht maar wil hem nog wel hier en daar wat pimpen.

Misschien willen jullie hier pics plaatsen van jullie gepimpte z750/z1000. Ben wel een eerder forum tegen gekomen maar staan veel gepimpte zetters op van het oude model

Hoop dat jullie wat toffe foto's plaatsen

wanneer word je Z eigenlijk geleverd ??
 
Maart dus ik heb nog even haha

hey nashua heb je ook een picture van de voorkant?
En wat ga je nog allemaal veranderen dan?
 
Maart dus ik heb nog even haha

hey nashua heb je ook een picture van de voorkant?
En wat ga je nog allemaal veranderen dan?

r_CIMG1758.JPG


dit is het beste wat ik heb van de voorkant.

to do list:

led xenon voorstadlicht.
xenon inbouwen
onderkuipje z1000 monteren
pazzo rem en koppelingshendel
rizoma spiegels
rizoma handvaten
ermax achterspatbord

ben nog aan het kijken of ik een achterbrug van een andere motor kan monteren.
 
He Vinnie,

Die remleidingen zien er trouwens vet uit!!
heb je je xenon er al in zitten??

Gr.




Hey,

xenon komt komende week denk ik.

Remleidingen zou ik ook doen als ik jou was, remt echt beter! de mijne zijn van goodridge.
 
Ik bedoel gewoon van alles wat is aangepast aan de z.

Maar Vinnie hoe zijn die spiegels? Zie je meer?



de spiegels zijn een hele verbetering! je ziet veel meer dan in de standaart spiegels.

ze hebben mij maar 50 euro gekost! en ik vind het er nog beter uitzien ook.
 
Heb al een aantal spulletjes besteld!!!
- Ermax hugger
- Bellypan van kawasaki
- Rizoma remvloeistof potjes voor en achter
- Tankpad van z750
- Chrome wiellijn
- Rizoma Richtingaanwijzers
- Rizoma kentekenplaat houder

Met de proefrit viel het mij ook op dat de spiegels niet alles zijn. Maar vind de spiegels van Rizoma wel erg duur.

Maar nashua waar kan ik die stickers vinden? Zit te denken om de sticker van achter te veranderen.

Ben ook aan het kijken voor een andere uitlaat. Ben ik ook nog niet echt over uit welke het word.'
Wil het liefst een zwarte of carbon kleurige. Heb er één gezien van G&G op you tube. Klinkt goed maar is in Nederland niet verkrijgbaar. Is wel te bestellen in het buitenland met de juiste papieren.
 
Heb al een aantal spulletjes besteld!!!
- Ermax hugger
- Bellypan van kawasaki
- Rizoma remvloeistof potjes voor en achter
- Tankpad van z750
- Chrome wiellijn
- Rizoma Richtingaanwijzers
- Rizoma kentekenplaat houder

Met de proefrit viel het mij ook op dat de spiegels niet alles zijn. Maar vind de spiegels van Rizoma wel erg duur.

Maar nashua waar kan ik die stickers vinden? Zit te denken om de sticker van achter te veranderen.

Ben ook aan het kijken voor een andere uitlaat. Ben ik ook nog niet echt over uit welke het word.'
Wil het liefst een zwarte of carbon kleurige. Heb er één gezien van G&G op you tube. Klinkt goed maar is in Nederland niet verkrijgbaar. Is wel te bestellen in het buitenland met de juiste papieren.

IK heb de stickers op maat laten maken!! Maar bij motorstickers.nl kan het ook en bij elk beletteringsbedrijf moet het kunnen.

Je hebt aardig wat spul besteld. wanneer krijg je hem eigenlijk?? Ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet.

Ja die spiegels van rizoma zijn inderdaad vrij duur, maar wel heel vet.
 
Heb al een aantal spulletjes besteld!!!
- Ermax hugger
- Bellypan van kawasaki
- Rizoma remvloeistof potjes voor en achter
- Tankpad van z750
- Chrome wiellijn
- Rizoma Richtingaanwijzers
- Rizoma kentekenplaat houder

Met de proefrit viel het mij ook op dat de spiegels niet alles zijn. Maar vind de spiegels van Rizoma wel erg duur.

Maar nashua waar kan ik die stickers vinden? Zit te denken om de sticker van achter te veranderen.

Ben ook aan het kijken voor een andere uitlaat. Ben ik ook nog niet echt over uit welke het word.'
Wil het liefst een zwarte of carbon kleurige. Heb er één gezien van G&G op you tube. Klinkt goed maar is in Nederland niet verkrijgbaar. Is wel te bestellen in het buitenland met de juiste papieren.

Hoi Silvana,

Ik heb die bellypan van kawa bekeken op de motorbeurs; ik vind de vorm van de zijkant erg mooi maar er zit een ongelooflijke grote ruimte aan de linkerzijde waardoor je recht op het onbewerkte polyester kijkt......voor dat geld (€ 300) vind ik dat onaanvaardbaar. :(
Ik ga denk ik zelf voor deonderkuip bij MDI.

gr.

smartin
 
Ja, ik heb ook aan de bellypan van mdi zitten denken maar die is weer niet aan de voorkant gesloten.

Maar je heb gelijk het is een hoop geld.
 
IK heb de stickers op maat laten maken!! Maar bij motorstickers.nl kan het ook en bij elk beletteringsbedrijf moet het kunnen.

Je hebt aardig wat spul besteld. wanneer krijg je hem eigenlijk?? Ben wel benieuwd hoe hij eruit ziet.

Ja die spiegels van rizoma zijn inderdaad vrij duur, maar wel heel vet.


Krijg de motor in maart. Dus heb nog even de tijd om verder te kijken. Zet wel ff een pics op de site als ik hem heb ;) haha kan niet wachten met dat lekkere weer. Maar kan helaas niet rijden want ben geopereerd aan me knie vandaar dat ik hem pas in maart laat komen
 
Terug
Bovenaan Onderaan