z750/z1000 2007/2008 gepimpt!

Een topic waar de mijne zeker ook bij hoort :)

Sins juni ben ik de trotse eingenarese van een Z750 Model-2010..
Juli me rijbewijs gehaald en al aardig wat kilometertjes gereden ongv 1900 *D
Super blij met me keuze voor de Z750!!
Hij is nog niet helemaal af moeten nog andere voor knipperlichten op en een witte hugger..
Maar desondanks mag ik nu ook al zeggen HIJ MAG ER ZIJN *D

full


Toch???? ;)
 
Laatst bewerkt:
Een topic waar de mijne zeker ook bij hoort :)

Sins juni ben ik de trotse eingenarese van een Z750 Model-2010..
Juli me rijbewijs gehaald en al aardig wat kilometertjes gereden ongv 1900 *D
Super blij met me keuze voor de Z750!!
Hij is nog niet helemaal af moeten nog andere voor knipperlichten op en een witte hugger..
Maar desondanks mag ik nu ook al zeggen HIJ MAG ER ZIJN *D

[afbeelding]

Toch???? ;)


Zekers !!! :)
 
Een topic waar de mijne zeker ook bij hoort :)

Sins juni ben ik de trotse eingenarese van een Z750 Model-2010..
Juli me rijbewijs gehaald en al aardig wat kilometertjes gereden ongv 1900 *D
Super blij met me keuze voor de Z750!!
Hij is nog niet helemaal af moeten nog andere voor knipperlichten op en een witte hugger..
Maar desondanks mag ik nu ook al zeggen HIJ MAG ER ZIJN *D

[afbeelding]

Toch???? ;)

Jup!, als ik nee zou zeggen zou ik liegen aangezien de mijne er verdacht veel op lijkt...

Een witte hugger ? of een zwarte die Wit gespoten is ;) ..
Zit zelf een beetje te dubben hoe ik de hugger ga laten spuiten...

huggers.jpg

Paar opZetjes gemaakt maar ben er nog niet helemaal uit, wil namelijk het kleurendesign terug laten komen in de hugger..
 
Laatst bewerkt:
Jup!, als ik nee zou zeggen zou ik liegen aangezien de mijne er verdacht veel op lijkt...

Een witte hugger ? of een zwarte die Wit gespoten is ;) ..
Zit zelf een beetje te dubben hoe ik de hugger ga laten spuiten...

[http://img834.imageshack.us/img834/6339/huggers.jpg (afbeelding)]
Paar opZetjes gemaakt maar ben er nog niet helemaal uit, wil namelijk het kleurendesign terug laten komen in de hugger..

Hahah nee dan mag je geen nee zeggen ;)
Ik wil het liefst wit.

Maar mischien wil ik hem dan nog wel met een groen axcent erin :)
Groen blijft toch de kawa kleur he :9


:W
 
Jup!, als ik nee zou zeggen zou ik liegen aangezien de mijne er verdacht veel op lijkt...

Een witte hugger ? of een zwarte die Wit gespoten is ;) ..
Zit zelf een beetje te dubben hoe ik de hugger ga laten spuiten...

[http://img834.imageshack.us/img834/6339/huggers.jpg (afbeelding)]
Paar opZetjes gemaakt maar ben er nog niet helemaal uit, wil namelijk het kleurendesign terug laten komen in de hugger..


Daar zitten een paar... :9~ ...bij...
 
Laatst bewerkt:
Jup!, als ik nee zou zeggen zou ik liegen aangezien de mijne er verdacht veel op lijkt...

Een witte hugger ? of een zwarte die Wit gespoten is ;) ..
Zit zelf een beetje te dubben hoe ik de hugger ga laten spuiten...

[http://img834.imageshack.us/img834/6339/huggers.jpg (afbeelding)]
Paar opZetjes gemaakt maar ben er nog niet helemaal uit, wil namelijk het kleurendesign terug laten komen in de hugger..
De meest rechter van de achterste rij spreekt mij het meest aan.
 
De meest rechter van de achterste rij spreekt mij het meest aan.

Mij ook inderdaad of die op de voorste rij 2e van rechts..
Probleem is een beetje dat als ik voor de hoofdkleur wit kies er een harde lijn ontstaat tussen de kettingbeschermer die zwart is en de achterbrug die ook zwart is.. als beide kanten zwart zouden zijn zou deze overgang mooier zijn.. maarja t is maar waar je op let ;)
 
wie weet hoe je een 25kw terug kan zetten naar gewoon kenteken, heb een z750 met 25kw kenteken gezien
 
Hmm beetje stil hier hoor, wordt er niet veel meer gepimpt in de Herfst ? ;)

Maar had even een vraagje, wil van V-trec een set nieuwe hendels bestellen maar is dat goed zelf te doen ( semi-handig persoon ) of is het aan te raden om dat door de dealer uit te laten voeren ?

Oja.. vandeweek nog even een nieuw LED achterlicht geplaatst met indicator functie..
Persoonlijk vind ik het erg mooi ( gelukkig! )
 
Hmm beetje stil hier hoor, wordt er niet veel meer gepimpt in de Herfst ? ;)

Maar had even een vraagje, wil van V-trec een set nieuwe hendels bestellen maar is dat goed zelf te doen ( semi-handig persoon ) of is het aan te raden om dat door de dealer uit te laten voeren ?

Oja.. vandeweek nog even een nieuw LED achterlicht geplaatst met indicator functie..
Persoonlijk vind ik het erg mooi ( gelukkig! )

erg goed zelf te doen :Y

en volgens mij wordt er inderdaad niet/nauwelijks gepimpt nu :+
 
erg goed zelf te doen :Y

en volgens mij wordt er inderdaad niet/nauwelijks gepimpt nu :+


Als niemand anders het doen dan moet ik het voortouw maar nemen hé ;)
Afgelopen tijd wat gekeken naar de mogelijkheden maar heb toch maar hetzelfde design aangehouden op de hugger als op de tank. Vind het zelf best strak geworden.







En heb ook maar even andere hendels besteld, hoop dat het goed staat bij deze
kleuren. Maar ze zien er in ieder geval goed uit!

Nu nog erop knutselen.. :)
 
Barracuda Moto spatbordje....?

Klopt helemaal, toch wel de mooiste vind ik, niet zo druk als vele andere
Alleen op de site van barracuda staat hij gespoten afgebeeld en hij wordt gewoon in mat(structuur) zwart geleverd.

En als je motor ABS heeft zoals de mijne past hij niet zonder wat aan te passen..
 
Laatst bewerkt:
Een topic waar de mijne zeker ook bij hoort :)

Sins juni ben ik de trotse eingenarese van een Z750 Model-2010..
Juli me rijbewijs gehaald en al aardig wat kilometertjes gereden ongv 1900 *D
Super blij met me keuze voor de Z750!!
Hij is nog niet helemaal af moeten nog andere voor knipperlichten op en een witte hugger..
Maar desondanks mag ik nu ook al zeggen HIJ MAG ER ZIJN *D

[afbeelding]

Toch???? ;)


Het is een nekke trekker!!!!!!! :)
Mooi ding
 
Klopt helemaal, toch wel de mooiste vind ik, niet zo druk als vele andere
Alleen op de site van barracuda staat hij gespoten afgebeeld en hij wordt gewoon in mat(structuur) zwart geleverd.

En als je motor ABS heeft zoals de mijne past hij niet zonder wat aan te passen..


Ik heb 'm er zelf ook op m'n motor. En deze heb ik zelf zwart moeten laten spuiten, omdat deze mat geleverd is. Bij montage geen problemen gehad, ondanks dat ik ook een Z750 met ABS heb.
Deze hugger past in mijn beleving het beste op de Z750...
 
Ik heb 'm er zelf ook op m'n motor. En deze heb ik zelf zwart moeten laten spuiten, omdat deze mat geleverd is. Bij montage geen problemen gehad, ondanks dat ik ook een Z750 met ABS heb.
Deze hugger past in mijn beleving het beste op de Z750...

Even wat Ploatjies van de Hugger de Duo-cover en de nieuwe hendeltjes.



2 Totaalplaatjes..
p1000798r.jpg

p1000794r.jpg


@ Koyke : is jou Z750 ook van 2010 of niet ? misschien dat er een verandering is geweest van hoe ze de ABS kabels hebben laten lopen, want ik moest serieus zagen erin. Verder ben ik het helemaal met je eens dat deze het beste past. In combinatie met de kettingbeschermer de mooiste Hugger die er te krijgen is. Strak en niet teveel hoeken en gaten..
 
hallo,
kan iemand mij vertellen waar ik een belly pan Z750 in kleurlime green kan bestellen en of moet je hem laten spuiten want heb internet afgezocht en kan hem in mat zwart aankomen of carbon maar niet gespoten !!!eventueel ook een prijsje erbij zou fijn zijn haha

groetjes toine
 
hallo,
kan iemand mij vertellen waar ik een belly pan Z750 in kleurlime green kan bestellen en of moet je hem laten spuiten want heb internet afgezocht en kan hem in mat zwart aankomen of carbon maar niet gespoten !!!eventueel ook een prijsje erbij zou fijn zijn haha

groetjes toine

De originele van Kawasaki kan je gewoon bij je dealer in kleur bestellen naar mijn weten. Of heb je een niet-orginele belly pan uitgezocht ?
 
oke dankje wel petit , ik zal eens na gaan vragen als ik tijd heb bij de dealer !!! je hebt echt een nette bike man ben jaloers zullen we niet ruilen

groetjes toine
 
Terug
Bovenaan Onderaan