Z750-Z750S-Z1000 Plaza Deel 29

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik weet dat je een wijs man bent, het gaat hier ook om een reactie die een ieder aangaat.



toch ff berekenen:
4 remzuigers van 30mm ?
remblokslijtage max. 5mm (dus 2 maal)

geeft bij mij toch een totaal van ongeveer pakhembeet 50 ml remvloeistof O-)

Ik weet niet wat hoe jij remt maar ik doe bijna 3 jaar met een setje blokken
En volgens mij zit er maar een mm of 3 voering op dus dat is 1, 5 mm per jaar.
Doorsnede zal aardig kloppen.
Kom ik uit op 5,6 ml per jaar.
Zo als ik zeg verwaarloosbaar O-)
 
Laatst bewerkt:
Jason beterschap.
Heb altijd al gezegt dat sporten ongezond voor een mens is.
En ik heb nog nooit gehoord van iemand die zijn been gebroken heeft onder weg naar de koelkast om een biertje te pakken O-)
 
Ja zwizz, combinatie van een bal, andere voet, en auw..........

maar ook hier ff echt kleur bekennen dan maar

[afbeelding]

Nou, om de moeilijke tijd even door te komen maar even een miniatuurtje van je Z gemaakt... kan je daar naar kijken, misschien bevordert het de genezing ;)

full
 
Mijn counter mag inmiddels op 03.05.07 geplaatst worden...


In blijde verwachting van :

4c1gvx2.gif
 
Ziet er mooi uit. Vrijdag vertrekken wij op wintersport naar Oostenrijk(Sölden in het Oetztal) :) . Ook daar heeft het gesneeuwd deze week en er komt nog een beetje voorspelt men en vanaf zaterdag mooier weer waarschijnlijk. Het was eerst nog onzeker of we wel zouden gaan ivm de ziekte van mijn vader, maar naar omstandigheden gaat het nu redelijk en hij wil niet dat we thuisblijven dus hebben we besloten om toch te gaan, misschien wel goed om er even uit te zijn. En mijn nieuwe Z is er toch nog niet '( .
Voor mij nog niet zo'n grote ramp dus, bovendien heb ik begin april ook nog niet zo veel tijd om te rijden. Maar ik zit evengoed toch wel met smart op mijn Z te wachten hoor :) .
Ik ben zo benieuwd hoe ze rijdt!!!!!!!! En dan op het gemakje kijken wat ik er eventueel aan wil veranderen. Ik zou er graag eens mee naar de Alpen rijden, maar dat zal op zijn vroegst volgend jaar zijn denk ik.

Waarschijnlijk nog sneeuw tot en met vrijdag, zeker in de bergen. Zal in Oostenrijk vergelijkbaar zijn denk ik. Dus als het vanaf het weekend beter wordt dan zijn de pistes weer toppie :Y
Sorry om te horen van je vader. Hopelijk snel beterschap.

Vergeet de Zwitsaltour (dit jaar) niet!! :]
 
deel 29 al :Y

mis alleen in de "eerdere versies" het linkie naar deel 28,maar voor de rest ziet de startpost er keurig uit :P
 
Oops, zit al in het nieuwe Z-topic, nog even over het meerijden 1 April.

Duckman (en anderen), afspreken bij benzinestation vlak voor afslag Amersfoort op de A1?

Zal ik even mijn tel nr doorgeven naar een e-mail adres? Dan kan ik even bellen als ik vergeet dat ik de gepoetste kant boven moet houden of iets dergelijks.

En... vrijdag ga ik echt foto's maken, echt! De Zet is helemaal in topconditie, want zaterdag heeft hij zijn eerste verwenbeurt bij de dealer gehad (yups, de eerste 1500 kms zijn gereden).
 
Laatst bewerkt:
Ik weet niet wat hoe jij remt maar ik doe bijna 3 jaar met een setje blokken
En volgens mij zit er maar een mm of 3 voering op dus dat is 1, 5 mm per jaar.
Doorsnede zal aardig kloppen.
Kom ik uit op 5,6 ml per jaar.
Zo als ik zeg verwaarloosbaar O-)


nadenkertje eenzijdige zuigers en aan tweezijde blokken.












als je per blok dan 1,5 mm slijt hoever komt je zuiger dan naar buiten.

en hoe dik je blokken zijn bij mij nog 0,5 over zal snel nieuwe moeten na ongeveer 16k.

orgineel zou het volgens mij toch echt minimaal 5 mm zijn en als je dan 10 ml per mm blok nodig hebt is dat dan toch echt 20 ml in totaal.
 
wie vertrekken naar de Z-meet vanaf Horeon ???

straycat
crawl
duckman
pina uram (als ie meegaat,75% kans)
evil eddie +1
gansman + 1
ruudt (als ie m heeft voor 1 april)
ruby ??
jason (helaas niet op de motor ;( )
Zlata (vanaf de pomp langs de A1)
 
Nou, om de moeilijke tijd even door te komen maar even een miniatuurtje van je Z gemaakt... kan je daar naar kijken, misschien bevordert het de genezing ;)

[afbeelding]


Mooii Zwizz :} :} :} :} :}

Goed gemaakt........., bedankt voor het tekenen van mijn gipspootje iedereen.... :Y
 
Ik had afgelopen vrijdag een mailtje naar Kawasaki.nl gestuurd met de vraag of de Kawa Z750 met ABS nog steeds eind maart/begin april geleverd gaat worden, of dat de geruchten dat deze mogelijk pas in mei geleverd gaat worden, waar zijn.

Vandaag kreeg ik via de Kawa-dealer het onderstaande antwoord terug '(


Wij kregen onderstaande informatie van Kawasaki doorgestuurd, en inderdaad zoals het er nu uitziet verschuiven alle leveringen naar mei/juni.

Eerder zal geen enkele unit uitgeleverd worden.

hopende u vraag hiermee beantwoord te hebben verblijf ik,
 
wie vertrekken naar de Z-meet vanaf Horeon ???

straycat
crawl
duckman
pina uram (als ie meegaat,75% kans)
evil eddie +1
gansman + 1
ruudt (als ie m heeft voor 1 april)
ruby ??
jason (helaas niet op de motor ;( )
Zlata (vanaf de pomp langs de A1)

Toppie! Hoe laat komen jullie langs de pomp? Uurtje of kwart voor elf? Half elf?
 
Wie weet er meer over terugtunen van de z750!!!!! en wat zij ongeveer de kosten(heb al 1 iemand die d8 dat het rond de €200,- zou kosten) nog meer die hier bekend en kennis van hebben???

groeten
kawazed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan