Za. 02 september motogymkhana

gdm

Rookie
9 nov 2015
19
0
HERSELT
Hallo allen,

Het is nog even afwachten, maar indien het droog is ga ik aanstaande zaterdag mijn motogymkana nog wat oefenen. Ik zal op domein Teunenberg te Olen zijn vanaf 13.00 uur tot vermoedelijk rond 16.30. Iedereen is welkom om mee te komen oefenen!

Motogymkhana dat is je motorbehendigheid oefenen met een hoog fun-gehalte. Ik breng voldoende kegeltjes mee om wat oefeningen op te stellen. Ik plaats hier vrijdagavond of zaterdagvoormiddag nog een reactie waarin ik vermeld of ik al dan niet ga oefenen. Hopelijk blijft het droog en dan zal ik er zijn!

Groeten, Geert
 
Maak eens een filmpje. Ik heb het eens opgezocht op youtube en het zag er vermakelijk uit inderdaad. Lijkt op avb oefeningen maar dan sneller en sierlijker. Het spreekt me wel aan omdat het volgens mij niet zo gemakkelijk is als het lijkt.
 
Maak eens een filmpje. Ik heb het eens opgezocht op youtube en het zag er vermakelijk uit inderdaad. Lijkt op avb oefeningen maar dan sneller en sierlijker. Het spreekt me wel aan omdat het volgens mij niet zo gemakkelijk is als het lijkt.

Lijkt inderdaad soms makkelijk tot je het zelf probeert. Op volgende facebookpagina's zie je enkele filmpjes van een Gymkhana ochtend in Heerlen: Aanmelden bij Facebook | Facebook
Bij het filmpje waar je enkel het voorwiel van de motor ziet ben ik de bestuurder ;-).
En op volgende pagina zie je enkele competierijders aan het werk: Moto Gymkhana Nederland

Ik zou zeggen kom eens kijken én meedoen dan weet je onmiddellijk hoeveel plezier je hier kunt aan beleven.
 
Volgens de huidige voorspellingen gaat het zaterdagnamiddag regenen. Waarschijnlijk ga ik dan in de voormiddag oefenen vanaf een uur of 9. De definitieve beslissing is voor morgen, ik hou jullie op de hoogte.
 
Leuk

Ik heb zaterdag wel eerst een klus
Als ik tijd heb, kom ik af


Tim
 
Update: omdat de kans op buien na de middag toeneemt ga ik morgenvoormiddag oefenen. Van 09.00 tot een uur of 12.30 kan je me vinden op domein Teunenberg te Olen.
 
Heb je ook melding gemaakt op Duitse, Luxemburgse en Franse fora?

Nee, toch niet. ;) België en Nederland hebben voor een stuk gezamelijke landsgrenzen hé, 't is maar dat je het weet. En ja, Duitsland Luxemburg en Frankrijk ook maar dat is dan weer net iets verder van mijn woonplaats.
Trouwens morgen rij ik naar Nederland (Heerlen) om gymkhana te rijden. Olen ligt toch niet zò ver van de Nederlandse landsgrens hé. Mag het van u over de landsgrenzen heen gaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan