Zaak met veel dameskleding??

succes :9 je komt vast met meer thuis dan je wilde _O-

Motorbeurs vind ik overigens verschrikkelijk om kleding te kopen en zal het echt niet zo snel doen. Wellicht een paar handschoenen ofzo, maar echt geen volledig pak.. de drukte daar enzo.. niet mijn ding. Maargoed, er zijn dus ook mensen die het wel fijn vinden, ook hun ding :P
Voor mijn leren pak ben ik idd eerst wezen kijken op de motorbeurs. D'r was alleen niet veel in mijn maat (kleiner dan klein en dan nog wat smaller). Ben uiteindelijk naar Termaat gereden (maar 120 km) en heb daar idd een combi gevonden. Over de broek was ik niet helemaal tevreden, maar naar 4000 km zit 'ie goed genoeg. O-)
Ik heb geen rust voor sjoppen.
 
2e Pagina al en nog steeds geen foute opmerking richting een bepaalde sexy lingerie zaak gemaakt. _O- ;)

Ow wacht, het is geen vrijdag. :+
 
Laatst bewerkt:
...
Motorbeurs vind ik overigens verschrikkelijk om kleding te kopen en zal het echt niet zo snel doen. Wellicht een paar handschoenen ofzo, maar echt geen volledig pak.. de drukte daar enzo.. niet mijn ding. Maargoed, er zijn dus ook mensen die het wel fijn vinden, ook hun ding :P
Mee eens, maar aangezien mijn zus & tante ongeveer hetzelfde pak als ik heb voor €100 minder hebben gekocht, wordt mijn volgende pak op de beurs gekocht!
 
daar zou ik niet te zeker over zijn. laatste keer dat ik voor mijzelf iets ging halen kwam Wolve volgens mij ook met iets thuis, en andersom :')

'K heb zelf net een nieuwe Berik-combi, dus hoop dat het voor mij ff klaar is ;)
2e Pagina al en nog steeds geen foute opmerking richting een bepaalde sexy lingerie zaak gemaakt. _O- ;)

Ow wacht, het is geen vrijdag. :+

_O- Ja valt niet tegen ;) Maar ik had zelf al gezegd dat ze bij Cristine Le Duc niets hadden (tenminste, niets wat veilig is voor op de motor :P )
 
In Zwolle zit Kalsbeek motoren, volgens mij hebben hun een aparte dames afdeling. Maar dat is wel een behoorlijk eindje rijden...
 
Hans van Wijk motoren in Zoetermeer heeft een grote kledingafdeling met veel dames kleding :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan