Zaanstad topic deel 13

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nicole, Lowlands was misschien bijna net zo gaaf als Iron Maiden.... *D *D

full
 
En Niels, dit is jouw eerste twin waar je pech mee hebt, dus komop en kijk voor een andere twin! (je gaf laatst zelf al aan dat het rijden met een twin eigenlijk veel mooier is dan iets anders!)

Voor de mensen die hierop commentaar gaan leveren... Dit was toevallig een 'pechtwin'

Mijn baas heeft deze te koop staan Niels!

Hij heeft nog nooit een klap verkeerd gegeven, erg betrouwbaar en snel!!!

Vraagprijs 4250 euro!

[afbeelding]

Ik ben er ook nog niet over uit... Eerst maar eens afwachten wat ze zeggen over de motor. Tot die tijd.... :(
 
Hoi mensen,

Wil me ook aanmelden voor het Zaanstad topic!! Ik heb sinds woensdag mijn rijbewijs en kom uit Wormer (5 min rijden van Motoport Wormerveer). Sinds paar maanden heb ik een Honda Hornet CB600S!

Gister al circa 200 km gereden om de motor beetje te leren kennen dus vooral korte stukjes, oefeningetjes en stukje snelweg (A10 voor straks naar m'n werk).

Straks nog lekker stukje rijden!!
 
Hoi mensen,

Wil me ook aanmelden voor het Zaanstad topic!! Ik heb sinds woensdag mijn rijbewijs en kom uit Wormer (5 min rijden van Motoport Wormerveer). Sinds paar maanden heb ik een Honda Hornet CB600S!

Gister al circa 200 km gereden om de motor beetje te leren kennen dus vooral korte stukjes, oefeningetjes en stukje snelweg (A10 voor straks naar m'n werk).

Straks nog lekker stukje rijden!!

Welkom :W
 
Hoi mensen,

Wil me ook aanmelden voor het Zaanstad topic!! Ik heb sinds woensdag mijn rijbewijs en kom uit Wormer (5 min rijden van Motoport Wormerveer). Sinds paar maanden heb ik een Honda Hornet CB600S!

Gister al circa 200 km gereden om de motor beetje te leren kennen dus vooral korte stukjes, oefeningetjes en stukje snelweg (A10 voor straks naar m'n werk).

Straks nog lekker stukje rijden!!

Hoi,

Welkom :W Er wordt vanavond een ritje gehouden vanaf 19.30 uur meen ik, startpunt Motoport Wormerveer. Als je mee kunt, dan zul je de groep een beetje leren kennen....ik ben er zelf niet bij, want ik moet werken tot 20.15 uur B|
 
Thnx voor de uitnodiging!

Ik moet vanavond even kijken want ik zou uit eten gaan maar als het lukt ben ik er zeker bij!!
 
Hoi mensen,

Wil me ook aanmelden voor het Zaanstad topic!! Ik heb sinds woensdag mijn rijbewijs en kom uit Wormer (5 min rijden van Motoport Wormerveer). Sinds paar maanden heb ik een Honda Hornet CB600S!

Gister al circa 200 km gereden om de motor beetje te leren kennen dus vooral korte stukjes, oefeningetjes en stukje snelweg (A10 voor straks naar m'n werk).

Straks nog lekker stukje rijden!!
welkom R_08 :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan