ZAC 18 Sept. Assen

Ik zal (proberen om rustig)in S1 rondrijden, 1.34 is nog niet snel genoeg voor S2 denk ik.
om te winnen niet nee, maar rond de 10e plek moet je wel komen dan. tevens leer je er meer van en zal je tijd misschien ook wel weer naar beneden gaan :)
maar dat ligt natuurlijk ook aan je lichamelijke gesteldheid.

overigens de vorige keer dat je zo'n last had van je onderarmen zou best eens kunnen komen door vochtgebrek? meer water zuipen dus :)
 
Héé Spyro hoe is het met je??
Bedankt voor het vragen, ben sedert anderhalve week thuis en ben begonnen met revalidatie ( leren lopen etc..). als alles verloopt volgend prognose zijn we half november zowat terug de oude!!( buiten spierkracht gerekend).
Nogmaals bedankt aan iedereen ( en dat zijn er wat!!) die me bezocht, geschreven, gemaild ,etc.. hebben,dit doet deugd en helpt het herstelproces. ( ben zowat 15kg kwijtaan spieren en heb nu het figuur van een gespierde balpen!)
Maaaaaaaaaaaaar, we komen met verse moed terug, heb der zin in!! :]
 
Bedankt voor het vragen, ben sedert anderhalve week thuis en ben begonnen met revalidatie ( leren lopen etc..). als alles verloopt volgend prognose zijn we half november zowat terug de oude!!( buiten spierkracht gerekend).
Nogmaals bedankt aan iedereen ( en dat zijn er wat!!) die me bezocht, geschreven, gemaild ,etc.. hebben,dit doet deugd en helpt het herstelproces. ( ben zowat 15kg kwijtaan spieren en heb nu het figuur van een gespierde balpen!)
Maaaaaaaaaaaaar, we komen met verse moed terug, heb der zin in!! :]

Goed te horen, succes!
 
Bedankt voor het vragen, ben sedert anderhalve week thuis en ben begonnen met revalidatie ( leren lopen etc..). als alles verloopt volgend prognose zijn we half november zowat terug de oude!!( buiten spierkracht gerekend).
Nogmaals bedankt aan iedereen ( en dat zijn er wat!!) die me bezocht, geschreven, gemaild ,etc.. hebben,dit doet deugd en helpt het herstelproces. ( ben zowat 15kg kwijtaan spieren en heb nu het figuur van een gespierde balpen!)
Maaaaaaaaaaaaar, we komen met verse moed terug, heb der zin in!! :]
Gelukkig ben je aan de betere hand. Dat wordt 2-3 keer per week naar de sportschool van de winter :)
 
Bedankt voor het vragen, ben sedert anderhalve week thuis en ben begonnen met revalidatie ( leren lopen etc..). als alles verloopt volgend prognose zijn we half november zowat terug de oude!!( buiten spierkracht gerekend).
Nogmaals bedankt aan iedereen ( en dat zijn er wat!!) die me bezocht, geschreven, gemaild ,etc.. hebben,dit doet deugd en helpt het herstelproces. ( ben zowat 15kg kwijtaan spieren en heb nu het figuur van een gespierde balpen!)
Maaaaaaaaaaaaar, we komen met verse moed terug, heb der zin in!! :]

Ha, fijn te horen dat het(naar omstandigheden) goed met je gaat, als je wil kijken op Zandvoort of Assen zeg je het maar ik pik je zo op *D
 
Ha, fijn te horen dat het(naar omstandigheden) goed met je gaat, als je wil kijken op Zandvoort of Assen zeg je het maar ik pik je zo op *D

Als je hem toch meeneemt, kunnen we hem net zo goed op een motor zetten ;)
 
Bedankt voor het aanbod Clay maar daar is het het nog wat te vroeg voor ( been lijkt op een zeppelin na een half uur)en Hans heeft ook gelijk, als ik een hele dag te been kan zijn is het racen nabij!! })
 
Ik rij ook, heb net de brommer weer in elkaar zitten. Na mijn crash op Assen met ArtMotor heb ik nog wel even last gehad van sleutenbeen en schouder '(
Alle kuipdelen weer voorzien van polyester en meters plamuur, ziet er weer toonbaar uit. Vanavond even stickers plakken en dan kan die weer.

Ik ga lekker rijden in de S2, komen vrijdag avond naar Assen in de campert. :9~
Heb na mijn crash toch nog een 33 er gereden s'middags, hoop dat ik dat kan evenaren, dan ben ik blij.
 
Als je wat meer snellere rijders om je heen hebt wordt je minder in de weg gereden en je wordt vaak wat mee getrokken :) Er zijn zoveel tips. Ik krijg ze ook niet. Ben de laatste tijd wel veel aan het nadenken over me eigen rijden. Er moet nog een hoop verbeterd worden. Weet nu een aantal punten waar ik het laat leggen. Helaas train ik te weinig.

De beste tip is veel rijden. Rijden is veel belanrijker dan nieuwe onderdelen.

Kom de 18e maar langs met je motor voor een praatje. Dan help ik wel. Ik sta recht
tegenover Parc Ferme. Dus richting de Veenslang. Gele bus met caravan.

Hoi Ferry, zal ik zeker doen. En tevens ben ik het helemaal met je eens meer circuit rijden is het beste, want ook met een standaard fiets kun je verschrikkelijk hard gaan. Want als Jurgen v/d Goorbergh op een standaard R6 een tijd van 1.27.00 op Assen neer kan zetten, dan valt er nog een hoop te verbeteren aan onze eigen rijvaardigheid.
Zie je de 18de wel. Yama R6 zac.nr.344
 
Terug
Bovenaan Onderaan