ZAC 18 Sept. Assen

Ik heb je vanuit de vip-room van Yamaha aan het werk :} :} :} gezien tijdens het SBK(Zaterdag-trainingen),mooi klootte dat het pechduiveltje je te pakken had op Zondag :(

Volgend jaar op Yamaha :? .......... ;)
ff ontopic lullo ;)

Kom je kijken ? "vriend"
 
Laatst bewerkt:
Vorig jaar. Weet je nog van die uitdaging dat ze tegen die BMW gingen rijden? Christiaan Alders heet die coureur dacht ik. R6 had dik gewonnen.
 
Hoi Ferry, zal ik zeker doen. En tevens ben ik het helemaal met je eens meer circuit rijden is het beste, want ook met een standaard fiets kun je verschrikkelijk hard gaan. Want als Jurgen v/d Goorbergh op een standaard R6 een tijd van 1.27.00 op Assen neer kan zetten, dan valt er nog een hoop te verbeteren aan onze eigen rijvaardigheid.
Zie je de 18de wel. Yama R6 zac.nr.344
Wel op supercorsa's by the way...
 
Vorig jaar. Weet je nog van die uitdaging dat ze tegen die BMW gingen rijden? Christiaan Alders heet die coureur dacht ik. R6 had dik gewonnen.

Die race kan ik me nog herinneren........heb net de moto73 (nr24 2003) er ff bijgezocht waar dat verhaal instaat.

Snelste ronden
Jurgen 1.31.180
Christijan 1.40.530 (Mercedes E55 AMG)
Robert 1.33.4 (ned kampioen renault clio cup in een clio cup auto)


Banden van jurgen SC1 voor en SC2 achter

In het verhaal staat wel dat er banden stapels in de bochten staan, dus hij had wel sneller kunnen zijn dan de 1.31.
 
Heren coureurs,


Mag je als zac bezoeker overal komen a.s. zaterdag ?

Ik bedoel ... kan in de paddock/rennerskwartier komen om eens een babbeltje te maken en informatie in te winnen ?
 
Laatst bewerkt:
Ah...das duidelijke taal.
Des te meer reden voor mij om te komen kijken

Leuke site/pagina heb je. Kort maar krachtig.
Inderdaad 'zac' zou 'zoc' moeten heten (zomer Overdag competitie)
 
Heren coureurs,


Mag je als zac bezoeker overal komen a.s. zaterdag ?

Ik bedoel ... kan in de paddock/rennerskwartier komen om eens een babbeltje te maken en informatie in te winnen ?

Heey Swen da man ;) !

Zaterdag zijn Swen en ik er om eens te kijken naar een ZAC racedag! Ik heb er al zin in, misschien dat we een van jullie nog wel spreken ;) .

Groeten,

Peter.
 
Wat denken jullie van het weer? De voorspellingen veranderen steeds...
Voorlopig ben ik nog wel van plan te komen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan