ZAC 18 Sept. Assen

Fast Forward

MF veteraan
26 mei 2002
6.591
211
Den-Haag
Het is bijna zover voor de laatste ZAC race en wel op Assen :}

In welke klasse ga je rijden en wat zijn je verwachtingen :?

Ik schrijf me in voor de S3 en ik ga in ieder geval mijn uiterste best doen voor een podiumplek. Lukt dit niet dan hoop ik toch tevreden te zijn met een voor mij erg snelle rondetijd.

Het is op een Zaterdag dus ik vervacht VEEL publiek *D
 
Het is bijna zover voor de laatste ZAC race en wel op Assen :}

In welke klasse ga je rijden en wat zijn je verwachtingen :?

Ik schrijf me in voor de S3 en ik ga in ieder geval mijn uiterste best doen voor een podiumplek. Lukt dit niet dan hoop ik toch tevreden te zijn met een voor mij erg snelle rondetijd.

Het is op een Zaterdag dus ik vervacht VEEL publiek *D

S0, dan win ik ook een keer ;)
 
Ik hoop er bij te kunnen zijn op 18 sept. Ik ben 3 maanden geleden betrokken geweest bij een motorongeluk op de openbare weg (daar kom ik nu dus ook niet meer met de motor). Ik heb bij dat ongeluk me scheen en kuitbeen gebroken. Nu heb ik een stalen pin in me scheenbeen. 3 maanden geleden leek het erop dat het na ongeveer 3 maanden wel over zou zijn. Dit is bijna het geval, de 2 botten die waren gebroken zijn redelijk hersteld, echter zijn waarschijnlijk met de operatie zenuwen beschadigd. Nu kan ik dus nog steeds niet zonder krukken lopen. Ik ben hard aan het oefenen en het gaat telkens beter (lees: met minder pijn) Gister heb ik voor het eerst weer op de motor gereden en dat blijkt goed te gaan. (ik had gezegt nooit meer op de openbare weg te rijden, maar vond het wel verstandig om in ieder geval nog 1 keer een rondje te rijden om geen 'trauma' over te houden aan het ongeluk).
Als alles goed gaat hoop ik 18 sept. er bij te kunnen zijn. Ik schrijf me dan in in de S0 en ga lekker voor mezelf rondjes rijden. Niets geen wil of drang om te strijden voor een podium of het verbeteren van een tijd. Enkel en alleen rondjes rijden! :]
 
Ik hoop er bij te kunnen zijn op 18 sept. Ik ben 3 maanden geleden betrokken geweest bij een motorongeluk op de openbare weg (daar kom ik nu dus ook niet meer met de motor). Ik heb bij dat ongeluk me scheen en kuitbeen gebroken. Nu heb ik een stalen pin in me scheenbeen. 3 maanden geleden leek het erop dat het na ongeveer 3 maanden wel over zou zijn. Dit is bijna het geval, de 2 botten die waren gebroken zijn redelijk hersteld, echter zijn waarschijnlijk met de operatie zenuwen beschadigd. Nu kan ik dus nog steeds niet zonder krukken lopen. Ik ben hard aan het oefenen en het gaat telkens beter (lees: met minder pijn) Gister heb ik voor het eerst weer op de motor gereden en dat blijkt goed te gaan. (ik had gezegt nooit meer op de openbare weg te rijden, maar vond het wel verstandig om in ieder geval nog 1 keer een rondje te rijden om geen 'trauma' over te houden aan het ongeluk).
Als alles goed gaat hoop ik 18 sept. er bij te kunnen zijn. Ik schrijf me dan in in de S0 en ga lekker voor mezelf rondjes rijden. Niets geen wil of drang om te strijden voor een podium of het verbeteren van een tijd. Enkel en alleen rondjes rijden! :]
Gewoon doen. We zetten je wel op de motor en geven je een zetje in de goede richting ;)
Foret liep afgelopen weekend ook op krukken en ging zelf harder dan vd Goorbergh :} Helaas ging ie later onderuit.
Nou vooruit dan. Als het donderdag een beetje lekker loopt, wordt het S3.
Dat zou leuk zijn. Succes Donderdag!
 
Yep, bij mooi weer ga ik het ook weer proberen. (Proberen om FF bij te houden...) Is vorige keer helaas niet gelukt...

P.S. Ronald ter Braake zien knallen gisteren? Wat balen dat ie stuk ging zeg!
 
:] , ja alweer de laatste race op Assen, daar ik de laatste keer op het podium stond in de S0, ga ik nu voor de S1. Het lijkt me een uitdaging om met de snellere jongens mee te komen :+ en zien wel waar we eindigen.
Voor volgend jaar, zal het definitief het hele jaar de S1 zijn om nog meer ervaring op te doen en dan zo langzamerhand het trappetje omhoog :}
Overigens om de laatste race mee te doen in de S1 was op advies van Ferry, ben zelf dus zeer benieuwd hoe ik er vanaf breng, en wellicht heeft Ferry nog wat tips voor mij waar het beter kan.
Tot de 18de op Assen,

Yama R6 zac.nr.344 :]
 
:] , ja alweer de laatste race op Assen, daar ik de laatste keer op het podium stond in de S0, ga ik nu voor de S1. Het lijkt me een uitdaging om met de snellere jongens mee te komen :+ en zien wel waar we eindigen.
Voor volgend jaar, zal het definitief het hele jaar de S1 zijn om nog meer ervaring op te doen en dan zo langzamerhand het trappetje omhoog :}
Overigens om de laatste race mee te doen in de S1 was op advies van Ferry, ben zelf dus zeer benieuwd hoe ik er vanaf breng, en wellicht heeft Ferry nog wat tips voor mij waar het beter kan.
Tot de 18de op Assen,

Yama R6 zac.nr.344 :]
Als je wat meer snellere rijders om je heen hebt wordt je minder in de weg gereden en je wordt vaak wat mee getrokken :) Er zijn zoveel tips. Ik krijg ze ook niet. Ben de laatste tijd wel veel aan het nadenken over me eigen rijden. Er moet nog een hoop verbeterd worden. Weet nu een aantal punten waar ik het laat leggen. Helaas train ik te weinig.

De beste tip is veel rijden. Rijden is veel belanrijker dan nieuwe onderdelen.

Kom de 18e maar langs met je motor voor een praatje. Dan help ik wel. Ik sta recht
tegenover Parc Ferme. Dus richting de Veenslang. Gele bus met caravan.
 
Laatst bewerkt:
Ben helaas met vakantie, dus word niet rijden voor mij.
Is het alweer de laatste keer voor dit jaar, wat gaat het toch verrekte snel allemaal.
Iedereen alvast veel plezier de 18e en blijf op jullie motor zitten.


Patrick.
 
:] , ja alweer de laatste race op Assen, daar ik de laatste keer op het podium stond in de S0, ga ik nu voor de S1. Het lijkt me een uitdaging om met de snellere jongens mee te komen :+ en zien wel waar we eindigen.
Voor volgend jaar, zal het definitief het hele jaar de S1 zijn om nog meer ervaring op te doen en dan zo langzamerhand het trappetje omhoog :}
Overigens om de laatste race mee te doen in de S1 was op advies van Ferry, ben zelf dus zeer benieuwd hoe ik er vanaf breng, en wellicht heeft Ferry nog wat tips voor mij waar het beter kan.
Tot de 18de op Assen,

Yama R6 zac.nr.344 :]

Mooi, kunnen we samen knallen *D
 
S0, dan win ik ook een keer ;)


Kansloos die ging ik al winnen :+

Ik twijfel tussen de S0 en de S1 maar ik denk dat ik het maar bij de oude vertrouwde S0 hou. Dustpuppy is anderhalve week geleden wat intensief bodemonderzoek wezen doen bij duikersloot, zijn gele banaan imiteert nu een geprakte banaan. Hij gaat dus mee als pitskater :X :)
 
Kansloos die ging ik al winnen :+

Ik twijfel tussen de S0 en de S1 maar ik denk dat ik het maar bij de oude vertrouwde S0 hou. Dustpuppy is anderhalve week geleden wat intensief bodemonderzoek wezen doen bij duikersloot, zijn gele banaan imiteert nu een geprakte banaan. Hij gaat dus mee als pitskater :X :)

Oke, dan zoek ik wel een andere klasse ;)

En sterkte met de bananenkwekerij :)
 
Gedver, dit zou mijn eerste wedstrijd worden,het zal voor volgend seizoen zijn!
Allen veel plezier en ..... gaan met die banaan! :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan