ZAC Assen 15-08

full
 
niet echt een super camera, maar hij werkt :9

morgen zet ik de rest wel ergens online en dan volgt er een linkje.
 
Wat voor tijden worden er nou ongeveer gereden in de verschillende klassen? :)

Ik wilde gister ook nog even komen, maar druk druk druk :N
 
Ik heb me weer prima vermaakt gisteren, het weer was eigenlijk ook prima (alleen de vrije training was niet helemaal droog). Toch maar mn Pilot Powers eronder laten zitten (1 keer wisselen op een dag vindt ik wel genoeg) en daarmee ben ik 9de en 8ste geworden in de S1. Mijn snelste tijd was 2.02,4 ofzo.... Snelste tijd in de S1 was dacht ik rond de 1.59.
 
Hee,

Iedereen zich een beetje vermaakt gister?
Ik wel en heb weer een "gieg" aan foto's op de PC staan.
Ik was t kleine menneke met t fotohesje. Een paar foto's komen op de site www.rojo-fotografie.nl Als je er niet tussen staat mail dan even naar robbert Apending rojo streepje fotografie .nl
 
Hier een kort verslagje van mij in de S3:

Stempel op de dag drukte de valpartij van Wim en een aantal anderen. Ik zat ook met een naar gevoel omdat ik hem na de kwalificatie nog sprak en hoe hij baalde dat hij slechts 0,2 sec achter pole stond en hij bad om regen de fanatiekeling……
Ik vermoed dat hij een slechte start had want ik startte achter hem als 15e en het ongeval gebeurde achter me. Was ie aan een inhaalrace bezig? Ik vond sowieso dat er (te) hard werd gereden toen het flink begon te regenen, ik werd links en rechts voorbij geschoten.

Na deze crash is het lang stil gebleven en kregen we te horen dat Wim niet met de heli vervoerd is en enigszins weer bij was.

Wij konden vervolgens onze race hervatten en had weer een goede start en kwam dacht ik als 10e de haarbocht uit. Vervolgens kwamen er een aantal voorbij en ik kon vervolgens ook een aantal passeren waarbij ik in de voorlaatste ronde Deeptone van MF voorbij kon en in de laatste ronde Roy van Gulik kon uitremmen in de GT wat resulteerde in de 9e plek. De ronde tijden waren nog niet helemaal top en zeker niet constant 1.56 – 1.59.

Dus de tweede manche vanaf plaats 9 gestart en had weer een goede start en kon minimaal mijn positie handhaven. Heb er in de race een aantal ingehaald en ben volgens mij niet meer ingehaald. Ik zat geruime tijd kort achter Roy en we reden nagenoeg dezelfde tijden dus het was lastig om hem in te halen. Na een klein foutje (te laat remmen voor de bult) had ik een gaatje met hem en kon dit helaas niet meer dicht rijden. Achter mij had ik ook een gat dus heb ik de race op een 7e plaats kunnen afronden. Deze manche heb ik mooie rondetijden gereden: begonnen met een 2.01, rest allen 1.55’ers en een 1.56 (remfoutje) met als snelste 1.55,1. Doel was onder de 1.55 te rijden dat is dus net niet gelukt. Maar gezien het gemak waarmee ik heb gereden moet er nog zeker een 2 seconden in zitten. Oefening baart kunst!

Al met al een voor mij geslaagde dag.

Voor al de gevallene succes met oplappen en laten we vooral hopen dat het met Wim snel de goede kant opgaat.!

Ps.1 Winnaar Alex ontstijgt de ZAC een beetje. Wat een mooie tijden zeg!
Ps.2 Debutant Frank Mos rijdt voor het eerst op het nieuwe Assen en wordt meteen 4e in de S3 en rijdt 1.53,2.
 
He, ondanks eerdere berichten over vochtige knieën zag ik gisteren op my-laps dat je toch hebt meegedaan. :) Lekker gereden?

Afgezien van de natte vrije training ging het uitstekend. Bij de bochten naar links had ik wel last van mijn knie (de voet verzetten was al pijnlijk en daarna nog kracht zetten ging niet) maar ik heb toch mijn PR op Assen weer scherper kunnen stellen: 2:16.4 tijdens de eerste race (was 2:19.8 in mei bij de Ducati races)

In de eerste race had ik aan het eind 8 man achter mij terwijl ik als laatste de eerste bocht in ging, als 28ste gefinished. In de 2de race was ik 30ste.

Mark
 
Afgezien van de natte vrije training ging het uitstekend. Bij de bochten naar links had ik wel last van mijn knie (de voet verzetten was al pijnlijk en daarna nog kracht zetten ging niet) maar ik heb toch mijn PR op Assen weer scherper kunnen stellen: 2:16.4 tijdens de eerste race (was 2:19.8 in mei bij de Ducati races)

In de eerste race had ik aan het eind 8 man achter mij terwijl ik als laatste de eerste bocht in ging, als 28ste gefinished. In de 2de race was ik 30ste.

Mark
Mooie inhaalrace dus met de MuZ! Netjes hoor :}
 
Het was m'n eerste ervaring met de ZAC, een gave belevenis. Veel leuker dan een normaal circuitdagje!! In september hoop ik er weer bij te zijn. Op 22 augustus ook nog naar Zandvoort.

Hee Slager,

En je maakt al lekker progressie: in de eerste race eindigde je net achter mij, in de tweede race vóór mij.
:) voor jou, :N voor mij!

Mark
 
Laatst bewerkt:
Hey Mark :Y ik heb er volop van genoten! Het was de eerste ervaring met de ZAC. De laatste race voelde ik me wat relaxter, en ging het starten beter. Nu kijke of het in september nog wat vlotter kan. ;) Ben jij er dan ook weer? de mzzl Jeroen
 
Terug
Bovenaan Onderaan