ZAC DVD 2004

DVD kopen?

  • ja

    Stemmen: 17 73,9%
  • nee

    Stemmen: 1 4,3%
  • ik kopieer liever, 25 euri is te duur

    Stemmen: 5 21,7%

  • Totaal aantal stemmers
    23

Serge-111

Die hard MF'er
12 jan 2003
713
3
NL
Wie wil alle filmpjes van de ZAC op dit jaar weer op DVD hebben?
En ben je bereid om daarvoor €25 te betalen?


Probleem is nl. dat ik weinig zin heb om wederom 200 DVD's stuk voor stuk te gaan branden. Dus: uitbesteden.
Een produktie van een paar honderd stuks kost al gauw zo'n 1500 euro en ik kom er niet onderuit om de STEMRA kosten te betalen (10% van de produktiekosten).

Low-budget optie:
1 persoon koopt de 'dure' DVD en 10 anderen kopiëren hem. Scheelt jou een hoop geld en ik draai voor de kosten op.

Ofwel: dit plan gaat door als minimaal 150 mensen de DVD willen kopen.
 
Goed plan Serge :} Noteer mij maar voor een DVD.
Dus gestemd voor ja, ben bereid hier €25 voor te betalen.
 
Serge, als je nou voor wat langere filmpjes dan vorig jaar zorgt, wil ik best 25 Euro betalen.

Je mag van mij best wat meer ruw materiaal aan het eid van de DVD zetten.
 
ligt er aan wat er op staat eigenlijk, alleen S3 of ook uit andere klassen.
de voorproefjes die je tot nu toe op het forum zet zijn erg mooi, maar het is voornamelijk S3 wat je ziet.
 
Ik haal hem wel van Emule/Kazaa af :+
Nee ff serieus, leuke optie alleen heb ik aan te weinig ZAC races deelgenomen om hem (voor mij) te kopen. Als je dvd er zo leuk uit ziet als je ZAC filmpjes hulde!! :}
 
Wel bereid € 25 te betalen mits:
Niet herhaling van al uitgebracht materiaal
Meer materiaal van andere klassen als S3

(goed voorstel om aan het einde gewoon veel ruw mat te plakken)
 
Wel bereid € 25 te betalen mits:
Niet herhaling van al uitgebracht materiaal
Meer materiaal van andere klassen als S3

(goed voorstel om aan het einde gewoon veel ruw mat te plakken)

Hier sluit ik me ook bij aan!! :)
De bekende filmpjes zijn iig echt HELEMAAL geweldig!!! Echt heel goed!!!

Misschien als je even een soort opsomming kunt maken van het materiaal dat er op komt, dat er dan meer mensen geinteresseerd zullen zijn?!
 
De DVD is een compilatie van alle filmpjes die ik dit jaar gemaakt heb, maar dan in 100% kwaliteit en Dolby Digital 5.1

Ik heb ook zitten denken aan de mogelijkheid om tussen alle filmpjes reclame te zetten (zoals bij de MotoGP op Eurosport, motorgerelateerde reclame). In praktijk blijkt het voor mij nagenoeg onmogelijk om de juiste personen binnen dergelijke bedrijven te bereiken.
Met dergelijke reclame inkomsten kan de DVD weer gratis worden...
 
Ik vind het helemaal niet erg om te betalen voor een stukje kwaliteit en noeste arbeid Serge!

Moet je de laatste zac op Assen wel achter en voor me blijven rijden met je camera
;)
 
Ik vind het helemaal niet erg om te betalen voor een stukje kwaliteit en noeste arbeid Serge!

Moet je de laatste zac op Assen wel achter en voor me blijven rijden met je camera
;)

Hmm das nog niet zo'n gek idee.... :P

P.S. Het is nummer 476 ;)
 
Hey Serge,

Afgelopen maandag heb ik je gesproken over de verhuur van circuitmotoren. Als het goed is ga ik binnenkort 2 of 3 geprepareerde circuitmotoren in de verhuurcollectie opnemen. En dan wil ik wel een reclameblokje "kopen" op de DVD... Idee?
 
Kijk, dit soort dingen maken het verhaal leuk :)

Over de (eventuele) DVD:
Achter elke minuut film zit een uur werk. Waaronder het spotten, overzetten naar disk, monteren, beeldverbetering en het instellen van het geluid. 'Ruw' materiaal simpelweg op DVD zetten kost evengoed nog aardig veel tijd dus.

Afgelopen seizoen werd al duidelijk dat beeldmateriaal van de S0 en de S1 er niet mooi uitzag. Het nl. best moeilijk om de snelheid van het circuit ook op beeld vast te leggen, het filmt dus veel makkelijker als de S2 of S3 voorbij komt. Onboard beelden zijn veel makkelijker te verwerken.

Vorig jaar is alle materiaal met heel veel hulp van anderen samengesteld. Mischa heeft veel gefilmd en de eerste 5 films gemonteerd, Bach heeft onboard gefilmd, iFrame in Hilversum heeft het kopiëren van de DVD's verzorgd, en de DNRT heeft de kostprijs van elke DVD betaald.
Dit jaar lijkt het uit te gaan lopen op heel veel uren werk, en aan het uitbesteden daarvan zit een prijskaartje. Zoals het er nu uitziet, is het animo om bij te dragen aan dat prijskaartje klein. En ik wil het (financiële) risico niet lopen om met een paar honderd DVD's te blijven zitten. (kopieer beveiligingen kun je altijd omzeilen...)
 
serge...kan je niet beter die dvd maken...een img file van maken met nero en dan online zetten?

kan iedereen m downloaden en evt. op dvd zetten voorzichzelf...
of je wilt natuurlijk een onkostenvergoeding hebben...(wat ik me heel goed kan voorstellen van al die UREN werk...die je erin hebt zitten...)
 
of je wilt natuurlijk een onkostenvergoeding hebben...(wat ik me heel goed kan voorstellen van al die UREN werk...die je erin hebt zitten...)

DAT zal het wel zijn!! En niet meer dan terecht!!
 
:} Te gek Serge, heb op JA gestemd, dus doe voor mij maar een DVD van Euro.25,=
Hoop dat meer ZACérs er een bestellen, altijd leuk om jezelf even terug te zien.
Dus komop help Serge aan die 150 *D

Yama R6 zac.nr:344
 
serge...kan je niet beter die dvd maken...een img file van maken met nero en dan online zetten?

kan iedereen m downloaden en evt. op dvd zetten voorzichzelf...
of je wilt natuurlijk een onkostenvergoeding hebben...(wat ik me heel goed kan voorstellen van al die UREN werk...die je erin hebt zitten...)

Nou, dit gaat toch het uiteindelijke plan worden. Scheelt mij een hoop extra werk, en de verspreiding gaat via bittorrent.
Scheelt mij een hoop upload })

Heb nu een eerste versie af, zodra het filmpje van de laatste race op Assen af is, zal ik hier de link naar de tracker neerzetten. Die 1e versie staat trouwens al op de tracker, een beetje handige speurneus kan 'm zelf vinden.

Zal m'n bankrekening erbij zetten voor degenen die evengoed een bijdrage willen leveren!
 
Nou, dit gaat toch het uiteindelijke plan worden. Scheelt mij een hoop extra werk, en de verspreiding gaat via bittorrent.
Scheelt mij een hoop upload })

Heb nu een eerste versie af, zodra het filmpje van de laatste race op Assen af is, zal ik hier de link naar de tracker neerzetten. Die 1e versie staat trouwens al op de tracker, een beetje handige speurneus kan 'm zelf vinden.

Zal m'n bankrekening erbij zetten voor degenen die evengoed een bijdrage willen leveren!

ik ben niet handig geef eens een hint O-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan