ZAC Endurance 2004 ?

Oké dan het volgende voorstel voor de ZAC organisatie wat betreft de circuitaanvraag!

Graag de wedstrijden op de volgende circuits aanvragen!

1ste keus Assen
2de '' Franchorchamps Belgié
3de '' Zandvoort.

Zijn jullie het hier mee eens , of zijn er nog andere ideeen??
 
Oké dan het volgende voorstel voor de ZAC organisatie wat betreft de circuitaanvraag!

Graag de wedstrijden op de volgende circuits aanvragen!

1ste keus Assen
2de '' Franchorchamps Belgié
3de '' Zandvoort.

Zijn jullie het hier mee eens , of zijn er nog andere ideeen??
:^
 
Oké dan het volgende voorstel voor de ZAC organisatie wat betreft de circuitaanvraag!

Graag de wedstrijden op de volgende circuits aanvragen!

1ste keus Assen
2de '' Franchorchamps Belgié
3de '' Zandvoort.

Zijn jullie het hier mee eens , of zijn er nog andere ideeen??
Ga dan lekker cup rijden,rij je om het weekend op Assen en goedkoper.
Als de zac op Assen meer gaat rijden en het regent steeds,zijn ze zo failliet.
Niet zo klagen over Zandvoort,is best een leuk technisch circuit en je kan er erg hard hoor.Het moet alleen niet nat zijn.
Is 1 van mijn favoriete baantjes,dat het gevaarlijk is is bijzaak.
 
Laatst bewerkt:
Ga dan lekker cup rijden,rij je om het weekend op Assen en goedkoper.
Als de zac op Assen meer gaat rijden en het regent steeds,zijn ze zo failliet.
Niet zo klagen over Zandvoort,is best een leuk technisch circuit en je kan er erg hard hoor.Het moet alleen niet nat zijn.
Is 1 van mijn favoriete baantjes,dat het gevaarlijk is is bijzaak.
misscien ga ik dat wel doen,maar los hiervan wil ik graag weten hoe andere MFers over dit voorstel voor de ZAC Organisatie denken!

En je hebt me niet horen klagen,maar alleen een voorkeur in te vullen voor een circuit!
Variatie van circuit is ook leuk! :+
 
Oké dan het volgende voorstel voor de ZAC organisatie wat betreft de circuitaanvraag!

Graag de wedstrijden op de volgende circuits aanvragen!

1ste keus Assen
2de '' Franchorchamps Belgié
3de '' Zandvoort.

Zijn jullie het hier mee eens , of zijn er nog andere ideeen??

En dan 4de keus Zolder, vind ik toch ook wel een leuk circuit.
 
Oké dan het volgende voorstel voor de ZAC organisatie wat betreft de circuitaanvraag!

Graag de wedstrijden op de volgende circuits aanvragen!

1ste keus Assen
2de '' Franchorchamps Belgié
3de '' Zandvoort.

Zijn jullie het hier mee eens , of zijn er nog andere ideeen??
YES!! :}
 
Het zou ook wel leuk zijn als men Op Zandvoort de rest van het circuit ook gaat gebruiken voor motorrace , weet iemand de reden waarom men nu alleen de korte baan gebruikt ?
Assen is favoriet bij mij maar Zolder vind ik tot nu toe ook een leuk circuit
 
Ok, als we dan toch opnieuw beginnen ;)

Assen x 3
Zolder x 3
Oschersleben x 1
Francorchamps x 1

Dat lijkt me budgettair voor de organisatie nog net haalbaar, ik zou bv ook kunnen leven met verplichte voorinschrijvingen voor de 2 laatste circuits.
 
Ok, als we dan toch opnieuw beginnen ;)

Assen x 3
Zolder x 3
Oschersleben x 1
Francorchamps x 1

Dat lijkt me budgettair voor de organisatie nog net haalbaar, ik zou bv ook kunnen leven met verplichte voorinschrijvingen voor de 2 laatste circuits.
Dat men vooruit moet betalen voor buitenlandse circuits vind ik niet anders dan normaal,zeker als men naar Oscherleben moet.
Persoonlijk is O-leben volgens mij te ver weg voor de meeste ZACers.

De Organisatie zal toch een bepaalde opkomst moeten hebben om rond te komen!
 
Dat men vooruit moet betalen voor buitenlandse circuits vind ik niet anders dan normaal,zeker als men naar Oscherleben moet.
Persoonlijk is O-leben volgens mij te ver weg voor de meeste ZACers.

De Organisatie zal toch een bepaalde opkomst moeten hebben om rond te komen!
Als ze een puntensysteem gaan/zouden invoeren,kom je vanzelf wel opdagen,mits je regelmatig scoort natuurlijk.Weer of geen weer!!!
Niet zo'n suffe tijdranking,die kan je alleen verbeteren bij droog weer.
Misschien de gouden tip voor de organisatie?
 
Ok, als we dan toch opnieuw beginnen ;)

Assen x 3
Zolder x 3
Oschersleben x 1
Francorchamps x 1

Dat lijkt me budgettair voor de organisatie nog net haalbaar, ik zou bv ook kunnen leven met verplichte voorinschrijvingen voor de 2 laatste circuits.
Dan liever 3x Zandvoort ipv. Zolder, jij rijd er toch al club met ;) , maar ja ieder zijn voorkeur, voor jou Zolder dichtbij voor mij Zandvoort.
Beide circuits zijn niet de meest veilige ......trouwens :X
 
3 x Assen
2 x Zandvoort
2 x Zolder
1 x Francorchamps

Wat mij betreft rijden we weer 6 x Races en 1 of 2 x Endurance
 
Dan liever 3x Zandvoort ipv. Zolder, jij rijd er toch al club met ;) , maar ja ieder zijn voorkeur, voor jou Zolder dichtbij voor mij Zandvoort.
Beide circuits zijn niet de meest veilige ......trouwens :X
Klopt; het verschil tussen enerzijds Assen / Oschersleben / Francorchamps en anderzijds Zolder / Zandvoort is dag en nacht. Echter tussen die laatste 2 vind ik persoonlijk Zandvoort nog een pak onveiliger ...
 
Als ze een puntensysteem gaan/zouden invoeren,kom je vanzelf wel opdagen,mits je regelmatig scoort natuurlijk.Weer of geen weer!!!
Niet zo'n suffe tijdranking,die kan je alleen verbeteren bij droog weer.
Misschien de gouden tip voor de organisatie?
Enerzijds ben ik hiervoor ook een groot voorstander, alhoewel ik vrees dat het niet past binnen de ZAC filosofie. Anderzijds zou het voor mij nadelig zijn omdat ik hoedanook niet meer op Zandvoort rij. Compromis: Kampioenschap (dus met klassement) maar met net zoveel scratch mogelijkheden als er wedstrijden op Zandvoort zijn 8-)
Hoe kan je echter klassementen bijhouden binnen de categorieën van de ZAC, gezien de frequente (per piloot) veranderingen van categorie in het jaar?
 
Laatst bewerkt:
Op zondag 05 oktober 2003 21:27 schreef Banzai racer het volgende:Hoe kan je echter klassementen bijhouden binnen de categorieën van de ZAC, gezien de frequente (per piloot) veranderingen van categorie in het jaar?
Dat kan d.m.v een puntensysteem die ze ook bij de cup hanteren,zie link:
WWW.knmv-cup.NL/uitslagen/klassement.asp?klasse=T6
WWW.knmv-cup.NL/ons/onshome.asp
Daar kan je ook in de lagere groep punten scoren.
enne op Zandvoort ben ik nog nooit gecrashed hoor,alleen áls je gaat....
 
Laatst bewerkt:
Ik begrijp dat scorenverloop ook niet echt :?
En het reglement zijn 2 boekwerken die je thuis krijgt,wel eerst een echte cursus doen he ;)
Dus je stelt iets voor aan de ZAC(puntensystem),maar je begrijpt zelf ook niet hoe het werkt!! :?
 
Jongens en meisjes, ik zeg maar een ding: Nuerburgring!
Endurance of niet, Nuerburgring!
Weer of geen weer,Nuerburgring!
Zin of geen zin, Nuerburgring!
En trouwens werken Zandvoort en bewust circuit in duitsland sins kort samen dus moet een makkie zijn.
 
Oké dan het volgende voorstel voor de ZAC organisatie wat betreft de circuitaanvraag!

Graag de wedstrijden op de volgende circuits aanvragen!

1ste keus Assen
2de '' Franchorchamps Belgié
3de '' Zandvoort.

Zijn jullie het hier mee eens , of zijn er nog andere ideeen??

Mijn keuze
1: Assen
2: Assen (oh, had ik al)
2: Spa Francorchamp
3: Zolder
4: leuk Duits baantje?

I'm back,
met gipsen poot.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan