ZAC Endurance 5 september + vrij rijden

Hallo ik zoek voor maandag nog een team of andere rijders.
heb afgelopen jaren vrij gereden bij de zac races en daarvoor in de sportcup meegereden.
pr op huidige assen met mijn cbr1000rr is 1.53.8

graag zou ik mee willen rijden. Ik kom met eigen materiaal maandag morgen. Als ik nergens kan meerijden dan help
ik Team DSG racing. Hier heb ik vorig jaar ook mee samen gereden.


Met vriendelijke groeten
Rob langwerden #191
contact gegevens nul zes 52555920 of r.langwerdenapestaartjehotmail.com
 
Hallo ik zoek voor maandag nog een team of andere rijders.
heb afgelopen jaren vrij gereden bij de zac races en daarvoor in de sportcup meegereden.
pr op huidige assen met mijn cbr1000rr is 1.53.8

graag zou ik mee willen rijden. Ik kom met eigen materiaal maandag morgen. Als ik nergens kan meerijden dan help
ik Team DSG racing. Hier heb ik vorig jaar ook mee samen gereden.


Met vriendelijke groeten
Rob langwerden #191
contact gegevens nul zes 52555920 of r.langwerdenapestaartjehotmail.com
Heb je Christiane al een mailtje gestuurd dat je op zoek bent naar een team.
 
Van de ZAC of gaat dat gewoon op volgorde van aanmelden?

Wij kregen ook al het verzoek, maar wij zitten al met 9 man/5 motoren in de pitbox, word wel erg krap.

Beetje jammer dat er zondag dat auto evenement is, kunnen op zijn vroegst 19.00 uur het paddock op en 19.30 de pitboxsleutels regelen, dan maar nr 34 in staphorst ipv bbq :9
 
Laatst bewerkt:
Wij kregen ook al het verzoek, maar wij zitten al met 9 man/5 motoren in de pitbox, word wel erg krap.

Beetje jammer dat er zondag dat auto evenement is, kunnen op zijn vroegst 19.00 uur het paddock op en 19.30 de pitboxsleutels regelen, dan maar nr 34 in staphorst ipv bbq :9

Zou er wat eerder afgaan. De raket in Rogat. Vind hem beter en een heel stuk goedkoper.

Verzoek kwam van de ZAC eerst met 3 teams in 2 boxen. Later of we met 2 teams in 1 box wilde. Dat wordt een beetje te gek allemaal. Het is al druk zat.

Je ziet t ook niet aankomen he zoiets.... ;)

Ik heb nog helemaal geen bericht gekregen. Nu was dat ook niet de bedoeling, wij hebben ook rijdende gasten.

Was slimmer geweest om pitbox huur bij de inschrijving te doen en gelijk aan te geven dat je met 3 teams 2 boxen moet delen. Achteraf ben je te laat dan heeft iedereen zijn plan al.
 
Zou er wat eerder afgaan. De raket in Rogat. Vind hem beter en een heel stuk goedkoper.

;) thnx voor de tip, chinees in staphorst is bij ons soort van traditie als we van de TT terugkwamen, dus die kennen ons ook al een beetje, maar dit ziet er ook wel netjes uit en genoeg parkeerruimte voor ons "konvooi", ook wel zo handig.

Is meestal Mac in Ermelo/strand Horst op de terugweg (dus haast), zitten er ook altijd wel een aantal meer van de ZAC :)
 
Je hoeft niet in een rookie team.
Christiane al gemaild, waren nog 2 man (sneller) die een team zochten.
Klopt Roy, ik zoek een vervanger voor mezelf en mijn team genoten willen niet in de Sport cup komen, dus zijn de 2 rijders die nog een team zoeken (veel) te snel.

Wie zoekt er nog een plekje in een rookie team? ;)

Ikke!! :-) Heb je een Pm gestuurd. Zoek zelf ook een plekkie..
Heb je PM beantwoord.
 
Was inderdaad top gisteren! ongelofelijk hoe snel die 4 uur om waren, mocht gerust een uurtje langer van mij...
wij 4de in de sport, ook heel tevreden mee.
 
Ook met Bru's Racing Team een mooie dag gehad, blij met de 9e plaats in de Sportcup, ook omdat we geen Racecup rijder in het team hadden en we dus niet beter konden eindigen als dit zonder pech van de teams voor ons, we staan volgend jaar zeker weer aan de start.

Stonden er helemaal geen prof. fotografen langs de baan bij dit evenement? Zie nergens foto's?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan