ZAC Endurance Assen 6 juni team gezocht

Kombee

MF'er
31 dec 2011
75
0
Dordt
Ik zou graag net als vorig jaar weer meedoen aan de endurance echter is het team waarin ik reed van vorig jaar uiteengevallen en opgesplitst over meerdere teams.

Kortom ik zoek dus ofwel een team om bij aan te sluiten of schrijf zelf een team in als er nog 3 rijders zich melden om ook mee te doen.

Zelf rijd ik rond de 2:08 op Assen en dus in de Rookie klasse.
:]
Groeten, Sibrand Komdeur #904
 
Laatst bewerkt:
Ik zal het wel even melden bij RSZ en eens zien wie er nog een team zoekt.
We hebben in ieder geval al een half team....😁
 
Laatst bewerkt:
Via PB nog een kandidaat aangemeld;

We hebben nu dus drie rijders nl

buell
Ducati1299Rotterdam
Kombee

Ducati1299Rotterdam wat is je tijd op Assen?

Wellicht ff PB 06 sturen zodat we app groepje kunnen maken
 
ElCapitan wat rijdt je op Assen zo ongeveer.? Eea ivm de klasse waarin we uit zouden komen.

Groet, Kombee
 
ElCapitan wat rijdt je op Assen zo ongeveer.? Eea ivm de klasse waarin we uit zouden komen.

Groet, Kombee

Ben al even niet meer op Assen geweest maar heb nu wel een snellere 600 dan toen. Als ik door bovenstaande vijf seconden bij mijn tijd van toen tel (lijkt me haalbaar) dan zou ik 1.50 klokken.
 
Oei
ElCapitan dat is serieus snel. 😊
Wil je wel samen met een 2:08 rijdende Rookie in een team...?
De gemiddelde tijd zou ons team in de Sportcup zetten echter door mijn tijd zouden we daarin nooit hoog kunnen eindigen.😡
 
Als ElCapitan niet in jullie team zou blijken te passen mag hij altijd even met mij contact opnemen. wij zoeken nog iemand van rond de 1.56
nogmaals, enkel als jullie er onderling niet uitkomen, ik wil niet weghalen/onterecht inpalmen
 
Team is nu compleet met vier deelnemers.
Mocht er toch nog iemand uitvallen afmelden oid dan nemen we contact op met je broemsie.

Stuur anders ff mailtje naar RSZ dan word je vermeld op de Endurance page.
 
Terug
Bovenaan Onderaan