ZAC Endurance team-maak-topic

Basje

MF veteraan
23 jul 2002
4.960
0
Amersfoort
Om even op de zaken vooruit te lopen:

2 juli is de ZAC Endurance op Zandvoort! Hieraan zou ik graag willen deelnemen, maar ik heb nog geen team (max 4 rijders per team ongeveer). Zijn er hier nog anderen zonder team? Of zijn er al mensen met teams die tips hebben hoe je een beetje een leuk team kan verzamelen?

Ik wil graag meedoen, lijkt me echt gaaf zo'n endurance. Alleen in je eentje rijden, dan is 3 uur zo lang . Afgelopen zac race was mijn eerste race, en ik ben in de S0 24e overall geworden met een beste tijd van 2.13.9. Dus mocht je nog iemand zoeken, of een team willen gaan vormen, dan kunnen we dat misschien hier regelen?

Uiteraard kan iedereen hier zijn team regelen, het is niet alleen voor mijzelf bedoeld hoor :)

Dus zoek je nog trage/snelle/gezellige rijders, benader elkaar dan hier, dan komt het voor zoveel mogelijk mensen wel goed.
Ik wil wel de openingspost beheren, dus als iedereen hier even invult hoe hij/zij wil rijden zet ik iedereen in de openingspost, zodat het makkelijker zoeken is.
Voorbeeld van mezelf:

Bas Koster #741 | S0 | Assen 2.13.9 | Doelstelling niet laatste te worden

Als iedereen het zo invult, dan kunnen we er vast wel uitkomen. Heb je nog tips om het duidelijker te maken, zet het dan even hier neer.

Gegadigden :+ :

doorgestreept betekent dat je al een team hebt

Bas Koster #741 | S0 | Assen 2.13.9 | Doelstelling niet laatste te worden
Danny Kars #521 | S0 | Assen 2.02.9 | Doelstelling; Basje verslaan
Tim Zeinstra #271 | S0 | Assen 2.13,5 | Doelstelling; gezellige dag zonder krassen
Bart Brouwer #384 | F4 | Assen 2.09,7 |doelstelling: niet draaierig worden van al die rondjes
Hendre en teammaat | S? | Assen 2.04 en 2.02 | Gezelligheid (benaderen via de mail)
Mavtri | S1 | Assen 2.01 | Doelstelling: team vinden :)
Seerd | S0 | Assen 2.09 : Doelstelling: Meerijden :)
Caliber # 381 | S1 | Assen 2.02.395 |
Mr Joda | S0 | Assen 2.06.5 |
Roadrunnertao | S2 | Assen 1.58
Leon van der Ham #144 | Zandvoort 2:09 | Doelstelling: Leuke gezellige dag, snelle tijd
Solex #249 | Assen 2.09 | Contact via mail.
R1ichard #327 | Assen 2.02 |
Winter | assen 1.52.8
faith 46 | Niet snel, niet traag :+ | Doelstelling: Team compleet maken :)
Ilomax | Zandvoort 2.09 |
zx6erretje | Zandvoort 2.09 |
Mark # 334 & Alex # 655 | S0 | Assen 2.?? | Doelstelling: team compleet maken
 
Laatst bewerkt:
Tim #271 | S0 | Assen 2.13,5 | Doelstelling; gezellige dag zonder krassen :P

het lijkt me gezellig om met Danny en jou een team te vormen... misschien dan eventueel nog een r6 rijder erbij? :?

miss jarno :9 dan kan ie ons beetje hoger in de ranking rijden :+
 
Laatst bewerkt:
ik had al gereageerd in het ander topic.
Bart Brouwer #384 | F4 | Assen 2.09,7 |doelstelling: niet draaierig worden van al die rondjes draaien op de baan.

rijd puur voor de fun...Dit keer proberen om zonder krassen weer in de pits terug te komen :+
rij een R6je.. dus als jullie het leuk vinden...count me in!
 
Laatst bewerkt:
wij zijn al met z'n drieen (1x s0 2x s1) maar zoeken er nog een bij. Ook wij rijden voor de lol en een gezellige dag(reactie graag via de mail zie profiel) :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Ik ga de eerste endurance missen maar de 2e (ergens in september) wil ik wel gaan rijden...
Ben wel typisch F4/S0 materiaal met m'n 2.13 op Assen.....
Doelstelling is lol hebben. :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik ga de eerste endurance missen maar de 2e (ergens in september) wil ik wel gaan rijden...
Ben wel typisch F4/S0 materiaal met m'n 2.13 op Assen.....
Doelstelling is lol hebben. :Y

Tegen die tijd starten we dan wel een nieuw topic :) Mocht je toch kunnen de eerste endurance, dan zet ik je er bij.
 
dit jaar gaat het niet worden , maar volgend jaar heb ik wel belangstelling.

ja ik ben er vroeg bij. snelste tijd 2:05 met een standaard straat SV
 
Hee Bassie, was gezellie he 2 april jl.
Maarre endurance is niks voor mij, daar wordt je moe van ;) en dan moet er weer gemasseerd worden door je vrouwtje 8-)

De caravan is trouwens niet doorgegaan, het is nu een dichte aanhangwagen geworden..
 
Hee Bassie, was gezellie he 2 april jl.
Maarre endurance is niks voor mij, daar wordt je moe van ;) en dan moet er weer gemasseerd worden door je vrouwtje 8-)

De caravan is trouwens niet doorgegaan, het is nu een dichte aanhangwagen geworden..

Aanhangwagen is toch ook goed in te slapen? Vraag maar aan jarno, die weet haast niet anders meer :)
Ben je er 5 juni weer bij met MSL?
 
ik had al gereageerd in het ander topic.
Bart Brouwer #384 | F4 | Assen 2.09,7 |doelstelling: niet draaierig worden van al die rondjes draaien op de baan.

rijd puur voor de fun...Dit keer proberen om zonder krassen weer in de pits terug te komen :+
rij een R6je.. dus als jullie het leuk vinden...count me in!

Bart, neem even contact met me op via basje_k@ hotmail.com (zonder spaties ;)). Kunnen we misschien een team vormen met Tim en Danny.
 
Aanhangwagen is toch ook goed in te slapen? Vraag maar aan jarno, die weet haast niet anders meer :)
Ben je er 5 juni weer bij met MSL?

Ik zal er goed in slapen hoor..Jarno heeft het alleen wel eens koud, maar daar hebben we een kacheltje voor *D

En 5 juni ben ik er weer bij ja :Y De avond van te voren weer, en met BBQ !!
 
Ik zal er goed in slapen hoor..Jarno heeft het alleen wel eens koud, maar daar hebben we een kacheltje voor *D

En 5 juni ben ik er weer bij ja :Y De avond van te voren weer, en met BBQ !!

Ik heb ook maar een kachel aangeschaft, maar 5 juni vast niet nodig :)

Wie weet kom ik 4 juni ook alvast, aktijd gezellig :)
 
Ik zoek ook nog een team,

afgelopen maandag 2e geworden in de SO met een 2.02.395 als PR (volgende race S1)

Rij een blauwe R6. als iemand iets weet

kan je altijd even contact opnemen!!!!!!!
 
:? waarom zetten jullie je tijd op assen erbij voor een endurance op zandvoort?

Omdat er nog geen wedstrijden op Zandvoort zijn gereden dit seizoen, en sommige mensen daardoor hun tijd op ZAndvoort misschien niet weten?
Maar je hebt wel een puntje, mochten mensen hun tijd op Zandvoort weten, dan kan je die er ook gewoon bijzetten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan