KNMV helmenlijst
Bestand is in pdf formaat, acrobat reader dus installeren als je de lijst niet ziet!
Bestand is in pdf formaat, acrobat reader dus installeren als je de lijst niet ziet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er zijn zo'n 30 instructeurs die de TOMS cursus geven.Lukt nu wel, en mijn helm is gewoon goed gekeurd
Hey serge geef jij zelf ook die TOMS cursus of regel jij alleen de inschrijvingen ??
Heren, heren,
als beginnend racetalent ook al eens gedacht aan: TOMS-cursus, licentiekosten, inschrijfgeld ZAC, helm, overall, laarzen, handschoenen, rugbeschermer, transport naar en van circuit, overnachting, eten & drinken, inschrijfgeld dagje ZAC, transponderhuur, motor, banden, benzine, remblokken, remolie, motorolie, andere olieen en vloeistoffen, koppelingsplaten, ketting, tandwielen, onderhoud, schuivertjes dus reparaties aan motor en kleding, ziekenfonds (aanvullende verzekering!), VRIEND(IN)/VROUW!!! (altijd handig als deze achter je staat, voor je staat ze toch alleen maar in de weg), etc.
Lagere rondetijden betekenen over het algemeen hogere kosten!
De kosten zijn eventueel te drukken door aardige familie en kennissen, andere sponsoren, minder te rijden (sorry, foutje!).
Ga anders eerst eens een keertje kijken! Druipt de adrenaline dan via je mondhoek op het (hopelijk) warme asfalt, dan zit je meestal wel goed. Doe je tijdens het toekijken al je ogen dicht bij de eerste bocht dan kun je beter wat anders gaan doen denk ik. Wees echter wel op tijd met inschrijven voor de TOMS-cursus! Zie ook www.z-a-c.nl/motoren. Hopelijk tot snel! (OP het circuit natuurlijk)
Er zijn zo'n 30 instructeurs die de TOMS cursus geven.
Sorry hoor, kwist niet dat je boos werd...
Wat de overnachting betreft, als je niet in de buurt van het circuit woont kun je de dag ervoor alvast afreizen en vervolgens (indien mogelijk) op de paddock overnachten. Dit bevalt mij prima. Wat de banden betreft: ik zweer bij nieuwe setjes, mede omdat je niet weet wat er met gebruikte banden gebeurd is. Maar ja, alles is persoonlijk lijkt me. Zo te zien ben je aardig voorbereid, ik heb echter ook mensen gezien die dat kennelijk niet waren... Rest mij dus alleen nog om je succes te wensen. Waar ga je op rijden? Kan ik je voor blijven... (grapje)
Ach, wij profiteren er ook van. Mocht de vorige keer onder zijn partytent zitten.Als je zoveel uirgeeft mis jij het volgens mij niet eens als jij mij nou ff die 2000 euro voor het eerste seizoen zou sponsoren doe ik grote stickers met HANSGSXR BEDANKT op de zijkant van me racer
Tja, wat kost racen in de ZAC? Eigenlijk wil ik het niet weten en kun je het zo gek maken als je zelf wilt. In mijn geval, kost het veel.
Even een greep uit de kosten :
- Racer € 4500
- Transponder €190
- Laptimer €170
- Paddockstands €180
- Optimate €30
- Accu €80
- 15 sets banden €4000
- 600 liter benzine €700
- Set velgen €450
- Aanhanger €500
- 4 sets remblokken €400
- Shiftlight €30
- Gearindicator €90
- Set kuipen €300
- Kontje en kuipframe €120
- Diversen €1000
- Inschrijfgeld €875 ZAC
- Licentie € 80
En ik ben vast nog wel iets vergeten
Is al €13695/7 is bijna €2000 per race. Ehh ja, ik ben gek
Beeld is natuurlijk niet echt zuiver, want ik heb er ook al een stuk of 20 circuitdagen mee gereden en volgend jaar rijd ik er ook nog mee.
jezus christus zeg !!!
denk het wel
[edit] Hoop het wel
maar eigenlijk wil je het niet weten
Maar ik wel daarom opende ik dit topic ....
De meeste reacties werken niet echt mee aan mijn enthouiastme .. maar aangezien die wel erg groot is zullen jullie nog even flink door moeten gaan als jullie niet tegen mij willen rijden aanstaand jaar
Met welke remblokken rijd je?... Op Zolder doe ik 2 dagen met m'n remblokken op Assen 3-4 dagen.
het kan nóg gekker hoorJe kan het heel gek maken. Dus wat wil je horen