ZAC ongeval 27 juni s'middags deel 2

BugsM

Die hard MF'er
1 sep 2002
575
0
Dorp van de 5 heuvelen
Hallo,

Hierbij wil ik alsnog iedereen bedanken voor alle hulp na mijn crash samen met mijn maat op zandvoort 27 juni j.l.
Zoals iedereen in het eerste deel heeft kunnen lezen, mogen we blij zijn dat we er zonder 'ernstig' lichamelijk letsel vanaf zijn afgekomen.
Mijn persoonlijk letsel is als volgt: Gebroken middenhandsbeentje linker en rechter hand, diverse breuken in rechter pols, stuk bot van rechter enkel af, zware hersenschudding. Na een operatie 2wkn geleden ben ik nu 2 schroeven een plaat in mijn rechter pols rijker. Verder is alles nog een beetje bont en blauw (gekneusd), maar herstel gaat voorspoedig.
Met Martijn Vasters gaat herstel ook redelijk naar wens. Maar hij heeft nog wel last van zijn rug (zit in corset).
Motorrijden zit er dit jaar niet meer in, maar we zijn nog wel van plan om strax zac te komen bekijken.

groeten,

Marcel
(die over dit stukje tekst, met 2 gipsarmen, een uur gedaan heeft)

zac 202
 
Laatst bewerkt:
Goed te horen dat het alweer een beetje beter met je gaat. De beelden van jullie crash ben ik nog niet vergeten.

Succes met je verdere herstel.
 
Goed om een persoonlijk berichtje van je/jullie te kunnen lezen. Het zijn toch erg serieuze verwondingen en het klinkt allemaal erg pijnlijk. Beterschap en een voorspoedig herstel gewenst.
 
Mooi om te horen dat het weer wat beter gaat, sterkte met verder herstel..

Mocht je willen, ik heb nog paar piccies van jou crash (na de tijd). Mail dan maar
 
Het gaat dus de goede kant op! Toch aardig wat schade aan je lijf, op het circuit was je bezorgder om je motor en nog veel bezorgder over je pak dat absoluut niet opengeknipt mocht worden ;)

Heel veel sterkte met herstel toegewenst (en met aankleden, naar de wc gaan, en andere alledaagse dingen die nu opeens onmogelijk lijken te zijn...)
 
He? wist niet dat jij het was Bugs.

Was een vervelende klapper, en gelukkig gaat het allemaal weer wat beter.
Iig veel beterschap en herstel gewenst
 
goed om te horen dat je weer herstellende bent!!
gelukkig maar...

sterkte, en beterschap...
 
Terug
Bovenaan Onderaan