ZAC ongeval 27 juni s'middags

Mooi dat het relatief goed afgelopen is voor jullie, het zag er zo ernstig uit wel even ongemakkelijk zo'n corset, maar het kleedt ook een beetje af ;) sterkte met het herstel.
 
Haha, met zo'n corset valt het pas echt op dat ik een "buikje" krijg :9 . Nu weet ik wat ik na 6 weken moet: aan fitness en conditie training beginnen O-)

Bedankt voor alle beterschap wensen alvast van jullie kant.

Groeten Martijn
 
Haha, met zo'n corset valt het pas echt op dat ik een "buikje" krijg :9 . Nu weet ik wat ik na 6 weken moet: aan fitness en conditie training beginnen O-)

Bedankt voor alle beterschap wensen alvast van jullie kant.

Groeten Martijn

Klasse! Tot snel op het circuit.....ik ben er ook weer snel!
 
95...maar de zx6r is 1997, nieuw opgebouwd blok, verstevigd frame (gedaan door een of andere frame-guru), onstek.vervroeger, snelle nokkenas, close-ratio versnellingsbak, allerlei leuk spul erbij, achtervelg, mallenset om kuipdelen te maken, etc. En hij wordt nu helemaal nagekeken....Toch maar eens Kawa proberen, misschien word ik ook zo'n groene kikker! Had net een jongen van Bosch-Racing aan de lijn, die had een zx6r 2004 gekocht van Pajic, 135 pk aan het achterwiel!!!!! :} :}


is dit de zx6r van alex?
 
Ja zo'n gevalletje had ik tijdens de training van de Ducati Clubraces,Afgaande op wat mij verteld is,is dat ie vastliep op de veenslang en ik wakker werd in het Medical center en vandaar met een bloedgang naar AZG Groningen,waar iedereen al klaar stond bij de spoedopvang en me 6 uur lang hebben geholpen om weer terug op aarde te komen,(sleutelbeen,hersenschudding,8,9 gebroken ribben,geperforeerde long,duim uit de kom)En ik begrijp maar al te goed Martijn dat je iedereen dan wil bedanken,Het gaat mij net zo,je weet dan pas hoe klein het verschil is tussen rijden én geholpen worden.Hoera dan ook voor alle Baco's en Medische hulpdiensten
 
Ja zo'n gevalletje had ik tijdens de training van de Ducati Clubraces,Afgaande op wat mij verteld is,is dat ie vastliep op de veenslang en ik wakker werd in het Medical center en vandaar met een bloedgang naar AZG Groningen,waar iedereen al klaar stond bij de spoedopvang en me 6 uur lang hebben geholpen om weer terug op aarde te komen,(sleutelbeen,hersenschudding,8,9 gebroken ribben,geperforeerde long,duim uit de kom)En ik begrijp maar al te goed Martijn dat je iedereen dan wil bedanken,Het gaat mij net zo,je weet dan pas hoe klein het verschil is tussen rijden én geholpen worden.Hoera dan ook voor alle Baco's en Medische hulpdiensten
Was dat dit jaar?
 
Hallo Martijn

Hoe is het nu een weekje later?
Alles weer wat minder pijnlijk?
En een fiets gevonden?

De schaafwonden en de brandplekken beginnen nu te helen. Ik heb nog wel steeds last van hoofdpijn (misschien toch nog een hersenschudding erbij? |( ), en mijn rug zal nog zeker 5 weken duren.
Marcel wordt vandaag in Deventer geopereerd aan beide polsen. Morgen komt hij weer thuis als het goed is en dan kan ik jullie meer vertellen over wat er met hem gebeurd is.
Gisteren (zondag) zijn de motoren weer opgehaald uit Zandvoort want daar hadden we nog geen tijd voor gehad om op te halen aangezien wij zelf in het oosten wonen, en wij zelf niet meer kunnen rijden.
Mijn fiets (CBR600RR) heeft niet veel schade. Hij is op links gevallen en is verder niet gestuiterd of wat dan ook. Dus alleen kuipschade, linker stuurhelft afgebroken, paar krasjes op motorblok aan linkerkant en HEEL erg jammer, 2 deukjes in de achterbrug :X
Ik zal binnenkort wel een paar foto's hier plaatsen.
De fiets van Marcel (R6) is niet veel van over. Deze is denk ik meerdere malen over de kop gevlogen, en ik kan dan ook niet veel verzinnen aan de fiets wat niet beschadigt is. Hierover zal hij tzt zelf wel iets over vertellen. En misschien valt het allemaal nog wel mee O-)

Groeten Martijn :]
 
Hoi Martijn,

Daar ik ook in de F4 klasse reed, heb ik het niet zien gebeuren. Ik reed op dat moment nog in de Renault bocht, toen ik door de Arie Luyendijk stuurde kwam ik halverwege iemand op de baan tegen zwaaiend met een rode vlag. Toen pas zag ik wat er was gebeurd. In ieder geval ben ik blij om te horen dat je erzelf iets over geschreven heb, en wens ik jou en de andere rijders heel veel beterschap en alle gezondheid toe.
Yama R6 ZAC.nr344
 
Terug
Bovenaan Onderaan