ZAC Race 5, vrij rijden en 2 the Experience: 17 augustus!

Klassement is even onder voorbehoud!! Ik heb van Frank bericht gehad dat wellicht één en ander aangepast moet worden ivm een nieuwe zienswijze op het klassement. Heeft betrekking op mensen die in twee of meer klassen hebben deelgenomen. Wordt (op zn vroegst dit weekend) vervolgd!
 
Laatst bewerkt:
Ehhhmmm.....ik zie het nog niet in het document bij de link, maar zal vast wel goed komen. ;) Thanks! Sowieso voor het bijhouden!

Ligt er aan op welke link je klikt. Die in jouw post kan ik niet aanpassen :).
Je moet de link hebben die naar het bestand met aan het einde 5b.pdf verwijst.
 
:? Vraag me af welk wiel ze nu gaan uitvinden?

Precies.
Ik vraag me af in welke klasse ik uitkom nu? qua "kampioenschap".
Ik zie ook dat je met een dnf in de racecup meer punten krijg,
dan met een 1e plek in de sportcup. is nog zo makkelijk niet...
(onze zac :] )

Ben benieuwd wat ze gaan doen.
 
Als ze het doen zoals vorig jaar zou ik mazzel hebben. 7 races in de SportCup, 1 race in de RookieCup en wss 6 in de RaceCup... Zou ik dus in de SportCup blijven...
 
Het is überhaupt bijzonder dat die bout los ging. Ik dacht te weten dat de bout zelf ook al een schroefdraad had en dat de moer er voor de "extra" zekerheid op zit (bij Suzuki zit dat zo). Ik zou er dus ook nooit aan denken dat dit tijdens het rijden mis kan gaan. Weer een illusie armer en een waarschuwing rijker!
 
Als het om veiligheid gaat is de voorrem waarschijnlijk het belangrijkste onderdeel van je motor. Bij de eerste zac race dit jaar wees iemand mij op druppels op het kuipruitje, bleek er een koppeling los te zitten😁 Sindsdien voor elke sessie een korte check. Zie bij de gp starts veel mannen ook altijd even naar de remmen kijken.
 
Als het om veiligheid gaat is de voorrem waarschijnlijk het belangrijkste onderdeel van je motor. Bij de eerste zac race dit jaar wees iemand mij op druppels op het kuipruitje, bleek er een koppeling los te zitten😁 Sindsdien voor elke sessie een korte check. Zie bij de gp starts veel mannen ook altijd even naar de remmen kijken.

:}
 
Als het om veiligheid gaat is de voorrem waarschijnlijk het belangrijkste onderdeel van je motor. Bij de eerste zac race dit jaar wees iemand mij op druppels op het kuipruitje, bleek er een koppeling los te zitten😁 Sindsdien voor elke sessie een korte check. Zie bij de gp starts veel mannen ook altijd even naar de remmen kijken.


Even in mijn hoofd ergens opgeslagen!
 
Als het om veiligheid gaat is de voorrem waarschijnlijk het belangrijkste onderdeel van je motor. Bij de eerste zac race dit jaar wees iemand mij op druppels op het kuipruitje, bleek er een koppeling los te zitten😁 Sindsdien voor elke sessie een korte check. Zie bij de gp starts veel mannen ook altijd even naar de remmen kijken.


Doe ook ik ... altijd kijken en een keer knijpen..... ben geen GP man :+ Het is voor jezelf en voor de ander een puntje van veiligheid ;)
 
Mijn verslag met filmpjes en al staat op mijn race pagina! (Ook te lezen zonder FB)

www.facebook.com/royracing185

Maarre, SubR1, stiekem gaatje dichtrijden! Tisk tisk tisk :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan