Zachter remblokken

Rob RD

De Blèje Rèswèkâh........ Vaak Ben Je Te Bang
Donateur
25 aug 2002
63.645
113.239
Rèswèk
Is er nog ergens een toko waar ik zachte remblokken kan kopen?
Of een merk dat voor alle blokken een zachte variant levert?

Ik trek geloof ik met standaard blokken de krullen van de schijven...

Voor meerdere soorten RD's, meerdere soorten FZRren met meerdere soorten remklauwen, dus niet éénmalig
 

Is dit misschien wat Rob? Het zijn organische blokken dus niet de gesinterde.
 
Kan een goed alternatief zijn. Alhoewel Feroda niet aangeeft "Dit zijn zachte blokken en gaan dus korter mee, zijn stiller en remmen beter" Dat zou wel bij zachte blokken moeten staan.

En ik heb één keer een klote ervaring gehad met Ferodo, daar is een DNF race op uitgedraait
 
Kan een goed alternatief zijn. Alhoewel Feroda niet aangeeft "Dit zijn zachte blokken en gaan dus korter mee, zijn stiller en remmen beter" Dat zou wel bij zachte blokken moeten staan.
Je zou ze eventueel kunnen bellen daar bij voormalig MLM. De klantenservice is er top, heb er zelf ook spul voor de ZRX besteld.
Ik zag, even snel wel dat ze 2 varianten hebben, organische en de hardere variant. Ik heb overigens geen aandelen bij ze, ;)
 
Ik kan een setje kopen en testen, wellicht is het wat ik hebben wil.
 
Ja, je kan het altijd proberen. Als je in het reactieveld voor en achter aanklikt, of alleen voor, wat je wil, en eronder de organische variant krijg je de juiste, maar dat heb je al gezien natuurlijk.
Misschien is het wel wat. :)
 
Ik weet zeker dat er iemand aan mijn topictitel heeft zitten hobbyen :+
 
Je kan kijken of Brembo blokken levert voor die types, die hebben duidelijke soorten en omschrijvingen erbij staan.
 
Na wat zoekwerk kwam ik terwijl jij je bericht plaatste hier terecht, daar zitten wat verschillende blokken bij... ik ga nog even de types analysreren...

Het vreemde is dat er nergens gevraagd wordt of het voor vóór of Achter is :?
 
Je vindt ook overal prachtige plaatjes van 10 verschillende kleuren remblokken maar nergens wat de kleur met de uitdossing te doen heeft
 
Je hebt vast nog wel een set remblokken liggen die al helemaal versleten zijn.
Plak daar kurk op,, dan heb je zachte remblokken :Y


Zonder gekheid: al bij Louis.de gekeken?
 
Ik kocht vroeger voor mijn Fazer 600 ook Saito organische blokken bij louis.de / of nl
Weet alleen niet of ze er ook voor jouw motor zijn.
Die waren duidelijk zachter dan de originele.
Blokken sleten wat harder, maar de schijven minder hard.
Het remde ook nog beter eigenlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan