Zadel Bandit 1200

bandiet1200N

Rookie
18 dec 2014
6
0
Zeeland
Mogge,

Na een poosje te hebben mee gegluurd op dit mooie forum, wordt het tijd dat ik mijn bike ook eens online knal. De Bandit 1200 uit 98 een paar maandjes geleden gekocht, en ben beetje bij beetje wat punten aan het wijzigen.

Naast de spiegels stoor ik me nogal aan het enorme familie zadel. Nu zag ik laatst een Bandit met een soort van kuipzadel, zag er sportief uit.

Iemand een idee waar ik deze kan halen, of heeft iemand deze bij toeval nog liggen?

Alvast bedankt voor jullie reactie en drive safe
full
 
Laatst bewerkt:
Dit is idd precies het zadel dat ik zoek! Ziet er zeer goed uit Fenrir, sowieso erg nette Bandit heb je.
Thnx voor je reactie.. Ik hoop dat ik hem ergens tweedehands op de kop kan tikken.
 
Dit is idd precies het zadel dat ik zoek! Ziet er zeer goed uit Fenrir, sowieso erg nette Bandit heb je.
Thnx voor je reactie.. Ik hoop dat ik hem ergens tweedehands op de kop kan tikken.
Ik zal vanavond even kijken of er ergens een merk/type op staat dan laat ik dan even weten. zoekt wat makkelijker :)
Hij zit in ieder geval goed ;)
 
Laatst bewerkt:
Bedankt alvast Fenrir, ik hoor graag van je!

De seat van Bronco is ook nice, loopt het zadel door onder de kap of is het nu echt 1 persoon?
 
Bedankt alvast Fenrir, ik hoor graag van je!

De seat van Bronco is ook nice, loopt het zadel door onder de kap of is het nu echt 1 persoon?


Is geen afdekkapje waaronder het originele zadel doorloopt :N
is een complete vervanging voor het bestaande zadel....van de firma "Gimbel"

Staan regelmatig op Ebay.de te koop......zoals hier bijvoorbeeld ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan