Zadel caferacer

Tom364

MF'er
12 jul 2011
38
2
Hola mf leden,

Ik ben voor mijn caferacerproject opzoek naar een zadel gelijkend op onderstaande foto.

Weet iemand een adres die dit soort zadels verkoopt of zelf maakt ? Dan hoor ik het graag.
Zadel gaat uiteindelijk op een suzuki gs750 uit 78.
Alvast bedankt !
 

Bijlagen

  • 1803D4DE-2530-49FB-AE85-D2EE247D279C.jpeg
    1803D4DE-2530-49FB-AE85-D2EE247D279C.jpeg
    75 KB · Weergaven: 28
Gebeurd tegenwoordig vrij veel en niet alleen met zadels maar eigenlijk met alles wat je voordelig online kunt bestellen. Enige voordeel mijn inziens is dat de levertijd stuk korter (en vaak betrouwbaarder) is maar of dat altijd het prijsverschil waard is.... (Ik vind vaak van niet :P )
 
Ik weet niet of @nopper nog zadels maakt, maar die levert echte kwaliteit op maat voor hele schappelijke prijzen
 
Als je zelf een bodemplaat heb,is het geen probleem om een mooi zadel temaken.
Als jij de uitvoering , dikte en kleur weet die je wilt ,stuur mij dan maar een berichtje dan kan ik wel een zadel maken.
 
Geld dat aanbod voor alle forum leden of is het éénmalig
Zit met het zelfde probleem zadelbodum is bijna klaar maar ik zit nog met de tank .
Die loopt terug aan de onderkant en ik had het idee om het zadel daar in mee te laten lopen
weet alleen niet hoe moeilijk dat is voor een bekleder anders zal de tank aangepast moeten worden
Het gaat om deze motor en het grijs is wat ik als idee had
test-filter.jpg

De ruimte onder de tank komt de accu waardoor er een ruimte in het zadel uitgespaart moet worden
Het hardschuim wat er nu opligt is voor een idee vorming hoe het zadel er uit moet gaan zien en is dus verre van af
 
Als de bodemplaat in de juiste vorm is ,is de vulling en bekleding geen punt.
Maar de basis moet er al zijn.
Je kan ook een pb sturen of een mailtje naar toerder @ live . nl
 
Polypress schuim + elektrische broodzaag. Als je klaar bent je zooitje opsturen naar Nopper, andere MF-er, of als die te druk zijn naar Miller Custom upholstery.
 
Geld dat aanbod voor alle forum leden of is het éénmalig
Zit met het zelfde probleem zadelbodum is bijna klaar maar ik zit nog met de tank .
Die loopt terug aan de onderkant en ik had het idee om het zadel daar in mee te laten lopen
weet alleen niet hoe moeilijk dat is voor een bekleder anders zal de tank aangepast moeten worden
Het gaat om deze motor en het grijs is wat ik als idee had
test-filter.jpg

De ruimte onder de tank komt de accu waardoor er een ruimte in het zadel uitgespaart moet worden
Het hardschuim wat er nu opligt is voor een idee vorming hoe het zadel er uit moet gaan zien en is dus verre van af
Ziet er gaaf uit !
 
Terug
Bovenaan Onderaan