zadel CB400F

timbo917

Rookie
10 okt 2019
8
1
Na alle onderdelen uit te sorteren blijkt het zadel dat los bij de CB400F was niet te passen.
Het is een honda zadel maar waarschijnlijk voor een ander model. Na verschillende meningen gehoord te hebben
over de kwaliteit van de replica zadels heb ik besloten om een origineel zadel te laten herstoferen. Heeft iemand nog
een zadel te koop? Mag beschadigt zijn maar liefst wel met een goede onderplaat.

mvg

Tim
 
Na alle onderdelen uit te sorteren blijkt het zadel dat los bij de CB400F was niet te passen.
Het is een honda zadel maar waarschijnlijk voor een ander model. Na verschillende meningen gehoord te hebben
over de kwaliteit van de replica zadels heb ik besloten om een origineel zadel te laten herstoferen. Heeft iemand nog
een zadel te koop? Mag beschadigt zijn maar liefst wel met een goede onderplaat.

mvg

Tim
Zal van de week es kijken in de schuur...

Post eens een foto van dat andere zadel? Staat er geen nummer onderop (gelige verf)?
 
Hey,bedankt voor het antwoord. Ik heb intussen via marktplaats twee gebruikte zadels kunnen kopen.
Er stond geen nr op dat andere zadel. Het scharnier paste niet. Staat wel honda op. Is misschien van een 500 of 550 four.
Ik weet het niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan