zadel gs850

twan

Rookie
19 dec 2004
2
0
bergen op zoom
Hoi allemaal,

ik heb een gs850 uit 1984, in redelijke staat, alleen het zadel is echt helemaal kapot (doorgeroest/gescheurd...)....

heb overal al zo'n beetje gezocht, maar kan geen ander vinden...hebben jullie mischien nog iets liggen????

Heb nu wel op marktplaats een zadel voor een gs650 gezien, is dat hetzelfde?

ik wacht op jullie antwoord..

groeten Twan
 
ja, weet ik maar was vergeten te melden dat mijn zadel van onder helemaal is doorgeroest, dus toch echt aan vernieuwing toe....
 
Je kunt misschien bij een sloper een kapot zadel halen met een goede onderkant.
Die staalplaat is best dik dus als je die kaalmaakt en in de hammerite zet heb je al weer een goede basis. Veel stoffeerders kunnen ook zadels overtrekken, wat de kwaliteit is weet ik dan niet.
 
Ik heb laatst bij kommerparts in garderen een buddy laten overtrekken, super mooi werk. HEbben ze echt even tijd en moeite in gestoken.
 
Even informeren bij Woesthoff Motoren in Brummen. Zij hebben mij een 2ehands plaat geleverd(€25,-) en deze opnieuw overtrokken. (€85,-). Ik heb zelf ook een GS850 uit '79 dus ik neem aan dat ze voor jou dan ook nog wel wat hebben liggen. Echt vakwerk wat die lui leveren. Ik kreeg echt een nieuw uitziend zadel thuisgestuurd. Nadat je 'm gemonteerd hebt en 's wat langere stukken gaat rijden merk je wat een genot dat is. Als trouwens je bodemplaat nog goed is kunnen ze die ook gewoon opnieuw overtrekken. www.woesthoff.nl Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan