Zadel kawasaki er500 (2001) wil er niet af

carla1998

Rookie
20 jan 2019
2
0
Hoi allemaal,

In januari heb ik mijn eerste motor gekocht, een Kawasaki ER-500 uit 2001! Ik ben er super blij mee, er is alleen een klein probleem: het zadel wil er niet meer af.. 😅

Het lijkt erop dat het zadel er niet recht op zit. Ik heb het er wel een keer af gehad. Bij het weer terugplaatsen gaf mn vriend er een harde klap op en toen zat hij dus scheef erop. Na veel pogingen hebben we het zadel er niet meer af kunnen krijgen. Het lijkt muurvast te zitten. Het slotje waar je normaal het zadel mee kan openklikken draait nog wel.

Heeft iemand enig idee hoe we het zadel er toch nog af kunnen krijgen?

Hopelijk heeft iemand de oplossing. 😁Alvast bedankt!

Screenshot_20181230-133559_Gallery.jpg
 
Heb je al geprobeerd aan de achterkant van het zadel een flinke ruk te geven? Met het slotje open uiteraard? Bij mijn ZRX zit het zadel in een passing voor, en sluit ie achter, is misschien bij een ER5 ook zo, maar dat weet ik niet.
 
Hebben er flink aan lopen trekken, motor kwam zowat mee van de grond. 🤓 Zullen nog wel eens proberen om aan de achterkant goed in te drukken, maar ben bang dat het tevergeefs is want het zadel zit ook niet recht. Dus misschien toch maar langs iemand met meer verstand van motoren 🤔
 
Hebben er flink aan lopen trekken, motor kwam zowat mee van de grond. 🤓 Zullen nog wel eens proberen om aan de achterkant goed in te drukken, maar ben bang dat het tevergeefs is want het zadel zit ook niet recht. Dus misschien toch maar langs iemand met meer verstand van motoren 🤔
Schuin naar achter trekken.

je moet het die vrouwen elke keer duidelijk maken hoe het soepel gaat
 
Terug
Bovenaan Onderaan