Zadel - Kussen CBR

erjan12

MF'er
26 okt 2015
35
0
Goedemiddag,

Ik wil graag een zadel/kussen voor mijn CBR. Zoals op de plaatjes te zien is zitten er bouten door het kuipwerk. Ik wil graag de mogelijkheid behouden om bij deze bouten te kunnen, ik zat daarom te denken aan een kussentje die je met klittenband op z'n plek houdt.

Nou wil ik graag weten waar ik zo'n kussentje kan laten maken. (dus geen zadel met harde bovenplaat enz.)

Ik hoop dat jullie ideeen hebben
full
 
Denk toch dat je er niet aan ontkomt een aluminium of polyester bodemplaatje te maken. Deze is dan goed te bekleden en het vastzetten zou misschien via de onderzijde kuip kunnen? Middels blindklink moeren. Of slotbouten in het polyester verwerken.

Anders wordt het racefoam. Niet echt comfortabel, sluit niet mooi aan aan de zijkant en de bevestigings punten kuip blijven zichtbaar.
 
Goedemiddag,

Ik wil graag een zadel/kussen voor mijn CBR. Zoals op de plaatjes te zien is zitten er bouten door het kuipwerk. Ik wil graag de mogelijkheid behouden om bij deze bouten te kunnen, ik zat daarom te denken aan een kussentje die je met klittenband op z'n plek houdt.

Nou wil ik graag weten waar ik zo'n kussentje kan laten maken. (dus geen zadel met harde bovenplaat enz.)

Ik hoop dat jullie ideeen hebben[afbeelding]

Topadres: www.pruisproducties.nl
 
Terug
Bovenaan Onderaan